komt wle 'n beetje in de buurt van me stemming...
quote:
Op 08 augustus 2000 23:39 schreef bogus het volgende:
Nick Cave and the Bad Seeds - the Boatman's Call.Mooie, intieme plaat. Alhoewel ik zijn werk met The Birthday Party (Insects!) ook erg waardeer.
Oja Zanderrr, Olivia Tremor Control heeft een nieuwe cd uit, "Singles & Beyond" maar het sterke gerucht gaat dat ze ermee gekapt zijn.
waarom quote je mij? ZEG dan iets!
ik draai trouwens De Kift - De Maan
lets get back to tha ol' school!!
--------------------
Big L Rest In Peace
tha deadly combination
quote:
Op 08 augustus 2000 23:39 schreef bogus het volgende:
Oja Zanderrr, Olivia Tremor Control heeft een nieuwe cd uit, "Singles & Beyond"
Hoi! hoi! hoi! Da's heel goed nieuws, ik ga 'm deze week gelijk luisteren!!! Bedankt voor de tip!
quote:
maar het sterke gerucht gaat dat ze ermee gekapt zijn.
Dat is minder... ik had ze nog eens live willen zien.
NP: Dr. Octagon: Ecologyst.
Soms hou ik werkelijk van die commerciele meuk!
Over 20 jaar zet ik Vengaboyz en Britney op ![]()
Straks waarschijnlijk: Neil Young of Anthrax
Een feest van herkenning voor elke hiphop-liefhebber, want de beats van deze funk-plaat zijn letterlijk duizenden keren gesampled...
Zag haar afgelopen zondag live en sindsdien heb ik een live dubbelaar en haar laatste album gekocht... Heeeeeerlijk!
quote:
Op 10 augustus 2000 16:07 schreef kermy het volgende:
red snapper - making bones ... ( die gozer is beetje irritant, maarja )
Moet je "Prince Blimey" van RS eens luisteren (als je 'm nog niet kent). Daar doet helemaal geen rapper op mee!
quote:
Op 08 augustus 2000 23:49 schreef Ulx het volgende:
waarom quote je mij? ZEG dan iets!
Erratum van mijn kant!
np: Yonderboi - Shallow and Profound
Eigenaardig leuk plaatje van deze Hongaarse studiokunstenaar (19 jaar!). Vliegt van zigeunermuziek, langs hiphop, over lounge, onder drum 'n bass door, om een erg mooie luisterplaat over te houden. Aanrader!
quote:
Op 09 augustus 2000 12:47 schreef kermy het volgende:
merzbow - aura .... je moet het eens horen.........
Inderdaad Kermy! Merzbow is goed. Alleen weet ik niet zo goed wat hun beste platen zijn omdat ze er zoveel hebben gemaakt.
Ben je een beetje bekend in de Japanse noise? Fushitsusha is hemels (band van Keiji Haino).
Of probeer het Engelse Muslimgauze eens.
Tokus
quote:
Op 10 augustus 2000 17:20 schreef Public Enemy het volgende:
Apollo Four Forty - Electro Glide in Blue
Die Public Enemy heeft echt 'n goeie smaak, wereld album! dooooodgedraait hier thuis en nogsteeds goed gewoon
quote:
Op 10 augustus 2000 20:36 schreef bogus het volgende:
Inderdaad Kermy! Merzbow is goed. Alleen weet ik niet zo goed wat hun beste platen zijn omdat ze er zoveel hebben gemaakt.
Ben je een beetje bekend in de Japanse noise? Fushitsusha is hemels (band van Keiji Haino).
quote:
Of probeer het Engelse Muslimgauze eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |