quote:Op zondag 27 februari 2011 23:02 schreef LadyBlack het volgende:
En nu moet ik weer huilen![]()
Vriendjelief belde me net ook na een zielig mailtje dus dat zit wel goed!
Maarre, gauw beginnen maar dames, het kan even duren zoals je ziet!
Mannenquote:Op maandag 28 februari 2011 05:41 schreef Soempie het volgende:
Gisteravond in bed er voorzichtig over begonnen en m'n vriend zei: 'Waarom zou je de pil nog gaan slikken? Dat hoeft toch helemaal niet?'. Vervolgens draaide hij zich om en ging slapen, terwijl ik natuurlijk helemaal hyper in bed lag (vandaar dat ik er nu op dit tijdstip ook al uit ben).En meneer ligt lekker te snurken en heeft geen idee dat zo'n opmerking best impact heeft.
Checkquote:Op maandag 28 februari 2011 23:33 schreef bellelena het volgende:
En inderdaad, als je er zo mee bezig bent in je hoofd, dan valt het je overal op; kleine babies en zwangere buiken.
Dank je wel, ik vind je (jullie) redenatie heel duidelijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:18 schreef appelsap het volgende:
Ooh zeker wel Phaidra. Mijn vriend en ik hebben dit uitgebreid besproken, omdat we het beide wel eng vinden.
Ik denk dat in mijn geval het risico op een terugval altijd bestaat, gezien mijn verleden en problematiek. Het is zo onvoorspelbaar, dat wij (en dat is onze mening/conclusie) daar niet op kunnen plannen.
We proberen wel het risico te beperken en onze datum is dus onder voorbehoud dat het met mij goed/beter blijft gaan. En die verwachting heb ik op het moment wel.
Ik ook..quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:55 schreef bellelena het volgende:
Ik wil zo graag een baby in mijn buik <3
Precies!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:50 schreef bellelena het volgende:
We hadden het ook nog wel over dat als we de condooms wegdoen, we dan vast nog niet meteen zwanger zijn en wanneer we zwanger zijn, dat we dan nog 9 maanden hebben om aan het idee te wennen.
Maar mij klinkt het in de oren alsof het ook geen maanden meer gaat durenquote:Voor dit specifieke moment 'nu' is hij er nog niet helemaal klaar voor, maar het zal ook niet echt heel erg lang meer duren, vertelde hij. Ik wacht dus nog maar weer eens even geduldig af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |