abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94703153
Rammel de rammel :)

Gisteren weer begonnen met scrappen en was mijn gemaakte scraps weer aan het bekijken en ooow die babyfoto's, zo'n heerlijk klein lichaampje tegen je aan, dat deed mijn al zo harde rammelende eierstokken nog harder rammelen.
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_94704248
erg hè, CM :D dat je dan nóg harder gaat rammelen?
Hier ook, als ik de foto's terugkijk O+ pfff! Je kunt me kilometers ver horen aankomen!

Toch vind ik het bijzonder, ik had geen leuke zwangerschap, en toch kijk ik alweer uit naar een volgende! Het is zo bijzonder! Gisteren waren we zelfs alweer een beetje over namen aan het fantaseren O+ daar kan ik ook niet op wachten! Weer een naam bedenken, fantaseren hoe de beeb eruit komt te zien, een kamertje verzinnen en op orde maken, geboortekaartje uitkiezen O+ gewoon alles!

*rammel*
pi_94704875
Ja haha
Heerlijk hè, zo bijzonder idd. Zo mooi om mee te mogen maken.
Daarom breekt mijn hart als ik lees over meiden die er zo lang op moeten wachten..

Ik heb op zich best wel goede zwangerschappen gehad maar ik hoop dat bij de volgende zwangerschap bepaalde kwaaltjes wegblijven (misselijkheid en wat ik het ergst vond bij m'n laatste, jeuk). Dat maakt het ook best spannend nog.

Mijn wens voor nog een kindje is zo groot maar de angst wordt ook groter. Ik heb 2 gezonde kinderen en nog nooit een miskraam gehad. Zal alles weer zo goed blijven gaan?
En zal ik weer zwanger worden?
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_94705008
Het is super bijzonder om mee te mogen maken! Wij hebben zelf 5 jaar (en 3 ivf-en) moeten wachten op onze dochter, dus ik begrijp je gevoel heel goed, dat je hart breekt... doet mij ook heel goed beseffen dat een 2e keer er misschien wel niet inzit hier, maar ik blijf dromen ;)

Gek hè, dat als je eenmaal een kind hebt dat je 'angst' ook groter wordt op één of andere manier? Je beseft je veel meer wat er allemaal mis kan gaan...
pi_94752722
o hai!

Ik kom me hier ook maar weer een melden :o Ik rammel niet echt meer de pan uit, maar dat komt omdat mijn man en ik afgesproken hebben dat in 2012 mijn spiraaltje eruit gaat *O*

Dus dat wordt gelijk een afspraak plannen in de eerste week van januari O-)

De eerste 3 maanden wordt het vrijen met condoom denk ik en ik ben benieuwd hoe het zal zijn zonder hormonen. ik ben nou niet benieuwd om te ervaren hoe het is om weer ongesteld te zijn :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 29 maart 2011 @ 10:40:18 #231
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94752920
Hoeiii, je hebt een datum! *O*

Heerlijk!!
pi_94753401
*O* wat spannend!! :D
  dinsdag 29 maart 2011 @ 11:04:21 #233
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_94753741
Orea, ik vind het zo leuk om jou hier te lezen! Maar met zo'n meisje zou ik ook blijven rammelen hoor, die vraagt gewoon om duplicaten!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_94753939
Suc6 met nog even wachten aurum! Maar wél een datum! *O*

Hier nog steeds aardig aan het rammelen.. zal wel niet meer overgaan :')

Orea van jouw dochtertje kun je niet anders dan rammelen! O+
Hooked ;)
pi_94753967
Wat lief :D O+

Ja, ik wil er nog wel 10 zoals zij O+ erg hè? :D
pi_94754144
Begrijpelijk :D
Hooked ;)
  dinsdag 29 maart 2011 @ 11:18:44 #237
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94754275
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:10 schreef Orea het volgende:
Wat lief :D O+

Ja, ik wil er nog wel 10 zoals zij O+ erg hè? :D
Eerlijk delen }:| wij willen ook wel een Leia O+
pi_94754483
:D
  dinsdag 29 maart 2011 @ 17:59:49 #239
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94769400
Ohhhh en dan ook nog zo'n foto plaatsen in het fototopic :o

*RAMMEL!!*

Wat doe ik daar ook, is niet goed voor mij.... :')
pi_94798905
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 17:59 schreef LadyBlack het volgende:
Ohhhh en dan ook nog zo'n foto plaatsen in het fototopic :o

*RAMMEL!!*

Wat doe ik daar ook, is niet goed voor mij.... :')
O+

Ik hoop op korte termijn (zegge 9 maanden zwanger + nog 8 maanden, zo oud is mijn baby nu) ook zo'n foto van jouw beeb te kunnen zien LB!
pi_94819436
LOL

volgens mij klappert mijn harder dan ik :+ Hij maakt steeds opmerkingen als hij kleine kinderen ziet, dat ze cute zijn enzo O+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_95208796
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar bij mij kriebelt het alweer flink. :X Ik schreef het pas al in het kleine baby'tjestopic: ik geloof dat ik wel 3, 4 of 5 kinderen zou willen. Waar komt dit in hemelsnaam vandaan? Zo zag ik mezelf nooit. :o

Ik kan het niet opbrengen om nog een keer zwanger te zijn, en als ik dat wel zou kunnen zou mijn lief absoluut niet willen. Daar ben ik niet rouwig om. Ik heb goede hoop dat het babybroedverlangen afneemt als de zwangerschapshormonen uit mijn lijf zijn verdwenen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 8 april 2011 @ 10:36:29 #243
171422 LadyBlack
paint it black
pi_95208911
:o wat lastig claudia!

Maar je bent nog niet zo oud toch? Misschien denk je er over een paar jaar wel heel anders over :) Ivan en Lena schelen maar heel weinig (ja sorry ik ben goed op de hoogte binnen OUD :') ) dus misschien is een volgende keer (na een tijdje) wel minder heftig :Y
  Moderator vrijdag 8 april 2011 @ 10:41:34 #244
5428 crew  miss_sly
pi_95209062
hahaha Claudia, je hebt nog zo'n heel klein lief schattig baby'tje en je zou al een volgende willen maken?

Ik herken wel je gevoel dat het toch wel 'fijn' is dat je lief niet wil. Dat is bij ons ook mijn bescherming om niet toch puur op gevoel een (voor mij) verkeerde beslissing te nemen.

Mijn ervaring is dat het gaandeweg wel minder wordt, het rammelen, maar het komt echt soms wel terug, hoor. Ik had dat afgelopen week nog, op een heel onlogisch moment: ik fietste naar mijn werk en zag een moeder oversteken met een baby in een BB op de buik, een kindje in een buggy en een jongetje dat de buggy mee duwde. Het was allemaal een beetje onhandig en lastig, maar tegelijkertijd straalde ze zoveel wilskracht en "wij horen bij elkaar en wij klaren elke klus" uit dat ik even heel heftig rammelde O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_95209120
Daar ben ik ook benieuwd naar Claudia. Was de zwangerschap van Ivan eigenlijk ook zo zwaar? Je bent nog jong. het hoeft niet NU :+ natuurlijk. Misschien is het wel heel anders over een jaartje of drie à vier.
  vrijdag 8 april 2011 @ 10:48:48 #246
171422 LadyBlack
paint it black
pi_95209250
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 10:41 schreef miss_sly het volgende:
hahaha Claudia, je hebt nog zo'n heel klein lief schattig baby'tje en je zou al een volgende willen maken?

Ik herken wel je gevoel dat het toch wel 'fijn' is dat je lief niet wil. Dat is bij ons ook mijn bescherming om niet toch puur op gevoel een (voor mij) verkeerde beslissing te nemen.

Mijn ervaring is dat het gaandeweg wel minder wordt, het rammelen, maar het komt echt soms wel terug, hoor. Ik had dat afgelopen week nog, op een heel onlogisch moment: ik fietste naar mijn werk en zag een moeder oversteken met een baby in een BB op de buik, een kindje in een buggy en een jongetje dat de buggy mee duwde. Het was allemaal een beetje onhandig en lastig, maar tegelijkertijd straalde ze zoveel wilskracht en "wij horen bij elkaar en wij klaren elke klus" uit dat ik even heel heftig rammelde O+
Pfoe, ik heb het niet eens gezien maar ik ga van de beschrijving al vreselijk rammelen :')

Het lijkt me zoiets moois.... O+
pi_95210113
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 10:41 schreef miss_sly het volgende:
Ja, erg hè? Het klinkt ook net alsof ik iets tekortkom of zo. :+ Maar het concurreert voor mij niet met elkaar.

Haha LadyBlack, leuk is dat lurken he? Zo jong ben ik niet, hoor, 30. Dat valt natuurlijk wel mee dus er is zeker het een en ander mogelijk in de toekomst. Ik wil de optie ook niet definitief uitsluiten door bijvoorbeeld een medische ingreep.

Groofsken, de zwangerschap van Ivan vond ik ook zwaar. Ik vond de zwangerschap van Lena zelfs leuker omdat ik toen beter begreep wat voor geweldigs eruit zou komen en dus op dat moment in mijn buik zat.

Nou ja, het 'nee' van mijn lief weegt gewoon heel zwaar en ook het feit dat ik mijn promotie af wil maken. Ik vind het bovendien fijn dat mijn lijf langzaamaan weer normaal wordt, maar dat argument begint steeds minder belangrijk voor me te worden. Ik geniet gewoon zo van dat moederen! Ik zie écht de charme van een groot gezin, zomaar ineens.
  vrijdag 8 april 2011 @ 11:19:50 #248
171422 LadyBlack
paint it black
pi_95210198
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:16 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Nou ja, het 'nee' van mijn lief weegt gewoon heel zwaar en ook het feit dat ik mijn promotie af wil maken. Ik vind het bovendien fijn dat mijn lijf langzaamaan weer normaal wordt, maar dat argument begint steeds minder belangrijk voor me te worden. Ik geniet gewoon zo van dat moederen! Ik zie écht de charme van een groot gezin, zomaar ineens.
Daarom ook "over een paar jaar" :)

Dan is je promotie waarschijnlijk klaar (hoe ver ben je eigenlijk?) en denkt je lief en misschien ook al wel wat anders over! 30 is wat dat betreft echt nog jong genoeg lijkt me.
pi_95210571
Ik doe er nog ongeveer 1,5 jaar over! En daarna gaat het grote banenspeuren weer beginnen. Waarschijnlijk wordt dat juist een minder ideale fase in mijn carrière om een kind te krijgen, tenzij ik uit de wetenschap stap.

Ach joh, ik lig er ook niet wakker van. Ik geniet ontzettend van de huidige situatie. Maar het is wel fijn om toe te geven dat een derde kindje me gewoon echt heel leuk lijkt, ookal wil ik waarschijnlijk helemaal niks doen met die wens.
pi_95210656
Mijn broer en zijn vriendin zitten in de situatie waar jij over 1,5 jaar of 2 jaar zult zijn. Zij voelen nu juist langzaamaan de ruimte om te gaan nadeken over kinderen. Alles is relatief wat dat betreft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')