SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvdHT: FC Dinamo Assen (504765)
Dus niet mn mids op aanvallend maar normaal?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het probleem is gewoon dat Possie niet of nauwelijks door de verdediging zal komen. Nu geeft hij meer zijn middenveld op om een sterke aanval te krijgen, maar doordaat geeft hij meer counterkansen weg richting zijn tegenstander die helemaal geen slechte aanval heeft....
Ik vrees het ergste.
ik weet niet of dat in dit geval heel veel zal uitmaken.. zo heel erg veel middenveld win je er niet mee..quote:Op zondag 6 februari 2011 14:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus niet mn mids op aanvallend maar normaal?
Als ik eerlijk ben zou ik niet weten hoe je deze wedstrijd kan winnen...quote:Op zondag 6 februari 2011 14:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus niet mn mids op aanvallend maar normaal?
Alle kleine beetjes kunnen toch helpen?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik weet niet of dat in dit geval heel veel zal uitmaken.. zo heel erg veel middenveld win je er niet mee..
Met pic lever ik juist toch weer middenveld in?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben zou ik niet weten hoe je deze wedstrijd kan winnen...
Is piccen en pressie niet een optie?
pressie is je bij voorbaat neerleggen bij een nederlaag..quote:Op zondag 6 februari 2011 14:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben zou ik niet weten hoe je deze wedstrijd kan winnen...
Is piccen en pressie niet een optie?
Zo, deze keer ben ik er dan weer wat eerder bijquote:
Counter zal helemaal geen potten breken...daarvoor is het gat tussen possies aanval en de verdediging van zn tegenstander veel te grootquote:Op zondag 6 februari 2011 14:08 schreef Drassss het volgende:
Misschien 4-3-3 ballen.. je 2 CM's verdedigend zetten 1 CM aanvallend. Piccen en dan counteren, zodat je minder balbezit hebt en dus zijn counter gaat dwarsbomen.
Tevens je CV's naar buiten...
Het is maar een gokje, maar volgens mij moet je iets gaan gokken dan denken dat een normale opstelling succesvol zou zijn.
Mja toen ik op invoeren ramde dacht ik al.. nee dat is hem ook nietquote:Op zondag 6 februari 2011 14:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Counter zal helemaal geen potten breken...daarvoor is het gat tussen possies aanval en de verdediging van zn tegenstander veel te groot
Mn opstelling is al 4-3-3.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:08 schreef Drassss het volgende:
Misschien 4-3-3 ballen.. je 2 CM's verdedigend zetten 1 CM aanvallend. Piccen en dan counteren, zodat je minder balbezit hebt en dus zijn counter gaat dwarsbomen.
Tevens je CV's naar buiten...
Het is maar een gokje, maar volgens mij moet je iets gaan gokken dan denken dat een normale opstelling succesvol zou zijn.
Gezellie!quote:Op zondag 6 februari 2011 14:08 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Zo, deze keer ben ik er dan weer wat eerder bij
wat is je ervaring met 442 en heb je nog een fatsoenlijke derde middenvelder?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mn opstelling is al 4-3-3.Zijn ca stelt niet veel voor waardoor mn cv nu al hoog genoeg is (alle 2 naar de vleugel)
Ik kan jou beredenatie verder niet volgen. Ik probeer mn team juist sterker te maken en wat jij zegt is juist het tegenover gestelde....
Mja mn middenvelders nou wel of niet op aanvallend?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:10 schreef Flappekz het volgende:
Ik zou persoonlijk toch gaan voor de opstelling die Possie nu heeft neergezet...en dan hopen
Bagger en nee.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:11 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat is je ervaring met 442 en heb je nog een fatsoenlijke 4e middenvelder?
Ik zou het wel doen.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja mn middenvelders nou wel of niet op aanvallend?
Ja ik dacht meer aan het weggeven van deze pot en dan maar de volgende winnen met een betere teamgeestquote:Op zondag 6 februari 2011 14:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mn opstelling is al 4-3-3.Zijn ca stelt niet veel voor waardoor mn cv nu al hoog genoeg is (alle 2 naar de vleugel)
Ik kan jou beredenatie verder niet volgen. Ik probeer mn team juist sterker te maken en wat jij zegt is juist het tegenover gestelde....
Weggeven is nou ook weer niet nodig. Gelijkspelletje moet zeker kunnenquote:Op zondag 6 februari 2011 14:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja ik dacht meer aan het weggeven van deze pot en dan maar de volgende winnen met een betere teamgeest
Ik moet hierna tegen de top 4 dus dat winnen daar wordt m denk ik echt niet. Het is vanavond er op of er onder.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja ik dacht meer aan het weggeven van deze pot en dan maar de volgende winnen met een betere teamgeest
Daarmee verliest ie vleugelverdediging...en die heeft ie nou net versterktquote:
Ah ik weet zowaar iets van de taktiek!quote:Op zondag 6 februari 2011 14:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daarmee verliest ie vleugelverdediging...en die heeft ie nou net versterkt
Verdomd, wist ik niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daarmee verliest ie vleugelverdediging...en die heeft ie nou net versterkt
Bij deze dus:quote:
En dat post ie net als ik hier de laatste kans voorbij zie komen.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:22 schreef Flappekz het volgende:
Weer een wedstrijd goed voorspeldGisteren PSV-ADO ook al
Ja, maar jij hebt Sovjetstreamsquote:Op zondag 6 februari 2011 14:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dat post ie net als ik hier de laatste kans voorbij zie komen.
Ah top!quote:Op zondag 6 februari 2011 14:26 schreef Drassss het volgende:
Possie die link site van mij heeft nu gewoon Eredivisie live streamsen je loopt niet 5 min achter
Mja even foute info verwijderen vind ik wel netjes voor mensen die het nog na-lezen en denken dat het kloptquote:Op zondag 6 februari 2011 14:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
2x posts verwijderen die al gequote zijn.
Als ze terug lezen zien ze ook de quotes van de andere die je corrigeerde.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mja even foute info verwijderen vind ik wel netjes voor mensen die het nog na-lezen en denken dat het klopt
2 weken geleden had ik uit ook een zwak (zeer hoog) middenveld dus ik denk dat t nu niet veel zal schelen.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:34 schreef Gijs_ het volgende:
Je middenveld valt over het algemeen toch iets lager uit dan wat HO! aangeeft?
Mja we moesten ff het vorige topic dicht gooien. Die TT was voor MrMoon niet echt leuk lijkt mij.quote:
Bij mij soms iets hoger dan HO aangeeft..quote:Op zondag 6 februari 2011 14:34 schreef Gijs_ het volgende:
Je middenveld valt over het algemeen toch iets lager uit dan wat HO! aangeeft?
Ik zag in HO ook dat pullback staan. Kan je dat in hattrick aan of uit zetten dan? Zo ja heb ik echt weer eens iets gemist.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Bij mij soms iets hoger dan HO aangeeft..
Maar het is ook afhankelijk van weer-events en pullback enzo
Nee, dat kan jammer genoeg niet...quote:Op zondag 6 februari 2011 14:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zag in HO ook dat pullback staan. Kan je dat in hattrick uitzetten dan? Zo ja heb ik echt iets gemist.
Was het maar waar...quote:Op zondag 6 februari 2011 14:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zag in HO ook dat pullback staan. Kan je dat in hattrick aan of uit zetten dan? Zo ja heb ik echt iets gemist.
Nee maar je weet nooit of of wanneer het gebeurt. Volgensmij heb je vanaf dat je 2 doelpunten voorstaat bij elke goal 20% kans ofzo.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zag in HO ook dat pullback staan. Kan je dat in hattrick aan of uit zetten dan? Zo ja heb ik echt iets gemist.
Hmmm, dan twijfel ik erg over mijn tactiek... counteren of toch niet, met al mijn mids op aanvallend is het me net iets te close.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Bij mij soms iets hoger dan HO aangeeft..
Maar het is ook afhankelijk van weer-events en pullback enzo
quote:Op zondag 6 februari 2011 14:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, dat kan jammer genoeg niet...
Dan heb ik dus niks gemist.quote:
Speel pic.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:42 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hmmm, dan twijfel ik erg over mijn tactiek... counteren of toch niet, met al mijn mids op aanvallend is het me net iets te close.
Alsof jij er iets mee te maken krijgtquote:Op zondag 6 februari 2011 14:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Dan heb ik dus niks gemist.
Ik zat al te hopen dat ik het wel gemist had want dan ging ik t meteen uitzetten.
Ik vind t zwaar irri!quote:Op zondag 6 februari 2011 14:42 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Nee maar je weet nooit of of wanneer het gebeurt. Volgensmij heb je vanaf dat je 2 doelpunten voorstaat bij elke goal 20% kans ofzo.
Dat deed ik sowieso alquote:
Nu niet maar wel gehad en als ik degradeer zeker wel.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Alsof jij er iets mee te maken krijgt
Ja ik ook, heb het elke keer al meteen bij de 2-0... zal je zien dat in de laatse 5 minuten de tegenstander er ook 2 inlegt...quote:
Dat is een beetje afhankelijk van zijn vleugelaanval en vleugelverdediging he?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:43 schreef MrMoon het volgende:
Ik kan ook wel wat tips gebruiken voor vanavond..
Zal ik met een aanvallende vleugelverdediger spelen?
[ afbeelding ]
Of met een verdedigende?
[ afbeelding ]
Idd. Kijk naar Bayer gister.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:44 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ja ik ook, heb het elke keer al meteen bij de 2-0... zal je zien dat in de laatse 5 minuten de tegenstander er ook 2 inlegt...
Wat wil je dan? Wel meer middenveld of niet?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:42 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hmmm, dan twijfel ik erg over mijn tactiek... counteren of toch niet, met al mijn mids op aanvallend is het me net iets te close.
Ik had in mijn hoofd te counteren met drie mids op aanvallen, maar als ik nu nog eens kijk denk ik dat ik dan teveel middenveld haal. Toch maar normaal spelen dus met één aanvallende midquote:Op zondag 6 februari 2011 14:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Wel meer middenveld of niet?
Counteren met meer middenveld kan ook hoor.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:48 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik had in mijn hoofd te counteren met drie mids op aanvallen, maar als ik nu nog eens kijk denk ik dat ik dan teveel middenveld haal. Toch maar normaal spelen dus met één aanvallende mid
Die was allang blij dat hij die bal nog had na 40 meter sprint laat staan het overzicht om naar binnen te passenquote:
Tsja, wat al niet kanquote:Op zondag 6 februari 2011 14:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Counteren met meer middenveld kan ook hoor.
Ja dat kan ook.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:51 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Tsja, wat al niet kanCounteren met twee verdedigers zou ook kunnen...
Goed ff serieus. Ik zou niet weten wat je het beste kan doen. Volgens mij weet je het zelf beter dan ik. Ik vraag hier niet voor niets advies mbt mn wedstrijd.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:51 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Tsja, wat al niet kanCounteren met twee verdedigers zou ook kunnen...
Ik ben er ook al uit, niet counteren... één aanvallende mid... en dan zien we wel wat er gebeurt!quote:Op zondag 6 februari 2011 14:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goed ff serieus. Ik zou niet weten wat je het beste kan doen. Volgens mij weet je het zelf beter dan ik. Ik vraag hier niet voor niets advies mbt mn wedstrijd.
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:02 schreef Outpost76 het volgende:
Ik zie net dat ik gister en vandaag mn spam record heb verbroken met het vorige topic
[ afbeelding ]
jep..excuusquote:Op zondag 6 februari 2011 14:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is een beetje afhankelijk van zijn vleugelaanval en vleugelverdediging he?
quote:bruse-boys
Middenveld zwak (heel laag)
Rechterverdediging goed (laag)
Centrale verdediging briljant (heel laag)
Linkerverdediging uitstekend (zeer hoog)
Rechteraanval redelijk (laag)
Centrale aanval matig (hoog)
Linkeraanval matig (hoog)
Ok top. Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:01 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik ben er ook al uit, niet counteren... één aanvallende mid... en dan zien we wel wat er gebeurt!
Dan zou ik het met die aanvallende proberenquote:
Uuhmm... joahhquote:Op zondag 6 februari 2011 15:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja bizar eigenlijk.gewoon 126 posts van de 300
Ik juist met de verdedigende.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:04 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dan zou ik het met die aanvallende proberen
Daar dacht ik nou ook aanquote:
Lol 1 zegt aanvallend, 1 verdedigend en 1 normaal.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hmmm...ik zou m normaal opstellen denk ik
Ja, ik wou het net zeggen...quote:Op zondag 6 februari 2011 15:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lol 1 zegt aanvallend, 1 verdedigend en 1 normaal.
Dus...aan wiens mening hecht je nu de meeste waarde?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:10 schreef MrMoon het volgende:
Mensen bedankt voor de tips, maar ik heb nu 3 verschillende tips gehad..
quote:
Omdat zijn vleugel te dicht in de buurt komt van jou verdediging zou ik m dus juist verdedigend opstellen.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:10 schreef MrMoon het volgende:
Mensen bedankt voor de tips, maar ik heb nu 3 verschillende tips gehad..
Aan de mijne natuurlijk!quote:Op zondag 6 februari 2011 15:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dus...aan wiens mening hecht je nu de meeste waarde?
Achquote:Op zondag 6 februari 2011 15:41 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Wat boeit mij die wedstrijd nou, GO UTRECHT@@ :p
Dat dus!quote:Op zondag 6 februari 2011 15:41 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Yapz....quote:Op zondag 6 februari 2011 15:41 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Idd. Ik vraag me wel af of ie nou over de lijn was of niet. Met die herhalingen kan je dat niet goed zien.quote:
Volgensmij niet, maar je kon het idd niet goed zien.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd. Ik vraag me wel af of ie nou over de lijn was of niet. Met die herhalingen kan je dat niet goed zien.
Swinkels is altijd de lulquote:Op zondag 6 februari 2011 15:43 schreef Flappekz het volgende:
Wat een redding
WillemII wordt zojuist zwaar genaaid door Blom...onterecht rood+pingel
Hooguit op de lijn, maar er zeker niet overquote:Op zondag 6 februari 2011 15:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd. Ik vraag me wel af of ie nou over de lijn was of niet. Met die herhalingen kan je dat niet goed zien.
Ohquote:Op zondag 6 februari 2011 15:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Inderdaad precies waarmee ie de bal weghaalde
Idd dat ligt Utrech juist!quote:Op zondag 6 februari 2011 15:47 schreef IPeePie het volgende:
Twente begint onsportief te worden...
Gelukkig weten we dat Utrecht kan vechten als de beste!
Nouja dat wat de Jong deed was niks bijzondersquote:Op zondag 6 februari 2011 15:47 schreef IPeePie het volgende:
Twente begint onsportief te worden...
Gelukkig weten we dat Utrecht kan vechten als de beste!
Strakkies met van Halst wel.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:45 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Volgensmij niet, maar je kon het idd niet goed zien.
Nu nog een Utrechts doelpunt!quote:Op zondag 6 februari 2011 15:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nouja dat wat de Jong deed was niks bijzonders, maar er komt idd wat meer vuur in de wedstrijd. Leuke 2e helft!
Ik doelde vooral op het niet teruggeven van de bal die utrecht uittrapte, nota bene voor een twente speler. Maar goed, waar was dat tegen die utrecht speler opspringen eigenlijk voor nodig? hij had al geen kans meer om te koppen.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nouja dat wat de Jong deed was niks bijzonders, maar er komt idd wat meer vuur in de wedstrijd. Leuke 2e helft!
Ahja dat momentje, klopt.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:50 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik doelde vooral op het niet teruggeven van de bal die utrecht uittrapte, nota bene voor een twente speler. Maar goed, waar was dat tegen die utrecht speler opspringen eigenlijk voor nodig? hij had al geen kans meer om te koppen.
Zou kunnen, maar van deze mid zou ik nou niet bang worden. Zwak conditie...quote:Op zondag 6 februari 2011 15:55 schreef Outpost76 het volgende:
Goffer heeft mn tegenstander van vanavond ineens een middenvelder gekocht!
Dan Carlbrant (59540491)
Zal hij toch gaan voor 5-4-1?
Die conditie had ik idd ook gezien. Komt ook door zn leeftijd. Hij heeft wel wereldklasse ervaring en is goed in vorm dus hij zou nog wel wat kunnen doen.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar van deze mid zou ik nou niet bang worden. Zwak conditie...
Ik zou me eerder zorgen maken over zijn opvliegendheid dan over de kwaliteiten van die 36 jarigequote:Op zondag 6 februari 2011 15:55 schreef Outpost76 het volgende:
Goffer heeft mn tegenstander van vanavond ineens een middenvelder gekocht!
Dan Carlbrant (59540491)
Zal hij toch gaan voor 5-4-1?
Ik denk eerlijk gezegd dat het voor jou alleen maar gunstiger is als hij ineens 541 gaat spelen met deze kerel erbijquote:Op zondag 6 februari 2011 15:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die conditie had ik idd ook gezien. Komt ook door zn leeftijd. Hij heeft wel wereldklasse ervaring en is goed in vorm dus hij zou nog wel wat kunnen doen.
Ach een rode kaart is niet erg.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zou me eerder zorgen maken over zijn opvliegendheid dan over de kwaliteiten van die 36 jarige
Ja ok. Met hem erbij zal ie niet echt veel meer dan rampzalig halen en zn aanval wordt er slechter door.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat het voor jou alleen maar gunstiger is als hij ineens 541 gaat spelen met deze kerel erbij
Preciesquote:Op zondag 6 februari 2011 16:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ok. Met hem erbij zal ie niet echt veel meer dan rampzalig halen en zn aanval wordt er slechter door.
quote:
Stotteren doet hij heulemaaaaal niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
.
Ik kon geen sopcast of tvu kanaal vinden dus doe ik t nu maar met een erg stotterende link van Drassss.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BBBBbij mmmmmij wwwwwelquote:Op zondag 6 februari 2011 16:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Stotteren doet hij heulemaaaaal niet.
moeilijk, maar als jij moest kiezen tussen verdedigend en aanvallend (ofwel normaal is geen optiequote:Op zondag 6 februari 2011 15:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dus...aan wiens mening hecht je nu de meeste waarde?
Ben ik dan de enige die in hem een potentiele topper ziet?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:12 schreef Drassss het volgende:
Nesu doet voor het eerst in zijn leven iets goeds!![]()
ach ik heb wel andere dingen aan mn hoofd dan een nederlaag van PSV hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 14:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja we moesten ff het vorige topic dicht gooien. Die TT was voor MrMoon niet echt leuk lijkt mij.
ja, die gast kan echt niks... kan je beter nog Manolev opstellen..quote:Op zondag 6 februari 2011 16:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die in hem een potentiele topper ziet?
Manolev grappen beginnen echt een categorie te worden, zoals belgen moppen en anderequote:Op zondag 6 februari 2011 16:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja, die gast kan echt niks... kan je beter nog Manolev opstellen..
Heb ik dan voor jan met de korte achternaam mn excuus aan je aan geboden in dat topic?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach ik heb wel andere dingen aan mn hoofd dan een nederlaag van PSV hoor
en daarbij had ik dit al voorspeld, onder Rutten wordt PSV namelijk nooit kampioen..
niks gelezen daarover volgens mij..quote:Op zondag 6 februari 2011 16:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb ik dan voor jan met de korte achternaam mn excuus aan je aan geboden in dat topic?
Ik kijk zeker niet all1 naar sovjetstreams maar ook naar een andere wedstrijd oid.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja, die gast kan echt niks... kan je beter nog Manolev opstellen..
Volgens mij welquote:Op zondag 6 februari 2011 16:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kijk zeker niet all1 naar sovjetstreams maar ook naar een andere wedstrijd oid.
Heb je heel het topic door gelezen dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
niks gelezen daarover volgens mij..
wat denk je zelf als een topic zo snel gevuld wordt? dan weet ik al bij voorbaat dat het nergens over gaatquote:Op zondag 6 februari 2011 16:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb je heel het topic door gelezen dan?Ik heb toch echt een keer sorry gezegd. Volgens mij wel vaker.
Idd een heerlijk weekend zo!quote:Op zondag 6 februari 2011 16:23 schreef IPeePie het volgende:
Bedankt Utrecht en Ado, toch een lekker weekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zeg je dan dat je er niks over hebt terug gezien?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat denk je zelf als een topic zo snel gevuld wordt? dan weet ik al bij voorbaat dat het nergens over gaat
Ik denk dat je sowieso al genoeg overwicht op die vleugel hebt, dus een aanvallende WB zou overkill zijnquote:Op zondag 6 februari 2011 16:18 schreef MrMoon het volgende:
[..]
moeilijk, maar als jij moest kiezen tussen verdedigend en aanvallend (ofwel normaal is geen optie)?
AC Milan is nog bezig.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:24 schreef Drassss het volgende:
Zoooooooo even voetbal rust.
Om 17.00 de volgende wedstrijd
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd een heerlijk weekend zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
Niet? Ik ben zelf altijd benieuwd naar de Nederlanders. De wedstrijd zelf boeit me eigenlijk geen hol. Mja moet t wel met Nederlands of Engels commentaar zijn.quote:
omdat ik überhaupt niks heb teruggezienquote:Op zondag 6 februari 2011 16:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat je er niks over hebt terug gezien?
oke, thnx dan weet ik voldoende..quote:Op zondag 6 februari 2011 16:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik denk dat je sowieso al genoeg overwicht op die vleugel hebt, dus een aanvallende WB zou overkill zijn
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
omdat ik überhaupt niks heb teruggezien
Om nog even terug te komen op dit verhaal.quote:
Ik geloof niet dat hij in zn eentje 2 levels mid goed kan maken. Zeker niet gedurende de wedstrijdquote:Op zondag 6 februari 2011 16:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Om nog even terug te komen op dit verhaal.
In zijn oefenpot afgelopen week haalt hij slecht zeer hoog als middenveld. Met 5-4-1 en dus met die oude lul heeft ie misschien wel een overwicht op het middenveld....
Ook niet in combinatie met evt pic (in eerdere wedstrijden) en mots? Sub levels bedoel je dan neem ik aan?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij in zn eentje 2 levels mid goed kan maken. Zeker niet gedurende de wedstrijd
Ik bedoelde hele levels...jij zit toch op zwak(heel hoog)?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ook niet in combinatie met evt pic (in eerdere wedstrijden) en mots? Sub levels bedoel je dan neem ik aan?
Uit idd. Hij uit in zn friendly op slecht (zeer hoog) dus van dat naar mijn niveau is dat niet 2 stappen maar slechts 1 stap. En nu speelt hij thuis.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik bedoelde hele levels...jij zit toch op zwak(heel hoog)?
Weet je al wat voor soort team je bij elkaar gaat kopen?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
Vanavond weer een verliesje incasseren. Nog maar 5.
Al sinds ik ben begonnen met zakken weet ik wat ik wil kopen.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:49 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Weet je al wat voor soort team je bij elkaar gaat kopen?
Dat wel maar als hij het enige pakt waar ik een kansje in maak ben ik sowieso kansloos.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:43 schreef Flappekz het volgende:
Maar idd...PIC/MOTS heb ik niet meegerekend....zou wel een mooie zet zijn van m. Maar dan nog, met 541 is zijn aanval verre van gevaarlijk
Hoe zit het met de vorm van je mids? veranderd sinds afgelopen zondag?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Uit idd. Hij uit in zn friendly op slecht (zeer hoog) dus van dat naar mijn niveau is dat niet 2 stappen maar slechts 1 stap. En nu speelt hij thuis.
Wil je iets kwijt over wat je wilt?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Al sinds ik ben begonnen met zakken weet ik wat ik wil kopen.
Maar ik denk dat ik vanaf wedstrijd 12 begin met inslaan. Dan zijn de prijzen lekker laag namelijk...
Dit dusquote:Op zondag 6 februari 2011 17:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wil je iets kwijt over wat je wilt?
Alle 3 redelijk en geen idee.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hoe zit het met de vorm van je mids? veranderd sinds afgelopen zondag?
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wil je iets kwijt over wat je wilt?
Mainskill: bovennatuurlijk t/m buitenaards.quote:Keeper: 8 miljoen voor 1 speler
Defs: 10 miljoen voor 3 spelers
Mids: 12 miljoen voor 3 spelers
Vleugel: 7 miljoen voor 2 spelers
Aanval: 10 miljoen voor 2 spelers
Heeft ie al eens gemeld hiero.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:49 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Weet je al wat voor soort team je bij elkaar gaat kopen?
En wat ga je dan trainen ?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
[..]
Mainskill: bovennatuurlijk t/m buitenaards.
Passen: minimaal wereldklasse.
Bij de keeper wil ik dan verdedigen hebben in plaats van passen.
Even wat anders...eerder postte je over het verkopen van je beste mid vanwege de financien...quote:
Ik mis hier wel eens wat...quote:
Is dat niet een beetje overkill voor in VI? En dus zonde van het salaris?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
[..]
Mainskill: bovennatuurlijk t/m buitenaards.
Passen: minimaal wereldklasse.
Bij de keeper wil ik dan verdedigen hebben in plaats van passen.
Dat doe ik pas als ik echt geen kant meer op kan. Vanavond is het er op of er onder en dat moet ik dus winnen!quote:Op zondag 6 februari 2011 17:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Even wat anders...eerder postte je over het verkopen van je beste mid vanwege de financien...
Als je dat toch gaat doen, waar maken we ons dan eigenlijk druk om?
Waarschijnlijk wel. Maar dan kan ik ook meteen een leuke bekerrun neerzetten.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje overkill voor in VI? En dus zonde van het salaris?
Snap ik ook niet, de topics duren ook weken...quote:
OKquote:Op zondag 6 februari 2011 17:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat doe ik pas als ik echt geen kant meer op kan. Vanavond is het er op of er onder en dat moet ik dus winnen!
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
Wat ik ook al eerder gemeld had, om possie maar voor te zijn...![]()
OK, ben benieuwdquote:Op zondag 6 februari 2011 17:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Maar dan kan ik ook meteen een leuke bekerrun neerzetten.
Wat ik ook al eerder gemeld had, om possie maar voor te zijn...![]()
Jou kennende zul je ook wat eisen aan de specs gaan stellen...ik hoop dat je al je gewilde spelers kunt aantrekkenquote:
Een flinke dosis geluk mag ik inm wel eens krijgen.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
OK
Mocht je vanavond winnen, zul je sowieso een flinke dosis geluk kunnen gebruiken.
Mocht hij 523 spelen, win je het middenveld.
Mocht hij 541 spelen misschien niet
Maar zelf heb je qua mid vrij weinig opties...behalve het niet aanvallend opstellen van je middenvelders...
Daarom ga ik ook maar 4 weken uittrekken om spelers te kopen. Dus vanaf wedstrijd 12, dan hoop ik dat ik voldoende tijd heb om het team op orde te krijgen.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jou kennende zul je ook wat eisen aan de specs gaan stellen...ik hoop dat je al je gewilde spelers kunt aantrekken
Yep...puur afwachten. Spannend, dat dan weer wel. Heb je al in HO gekeken hoeveel het scheelt als je je mids niet op aanvallend zet?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een flinke dosis geluk mag ik inm wel eens krijgen.
.
Helaas telt dat ook voor mn tegenstander.
Ok duidelijk. Puur afwachten dus.
Ja daarom! Je hebt goffer dagen om de reacties te lezen....quote:Op zondag 6 februari 2011 17:56 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Snap ik ook niet, de topics duren ook weken...
Keep us posted!quote:Op zondag 6 februari 2011 17:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook maar 4 weken uittrekken om spelers te kopen. Dus vanaf wedstrijd 12, dan hoop ik dat ik voldoende tijd heb om het team op orde te krijgen.
Edit: Nu even wat voedsel halen bij de lokale friture...
Neequote:Op zondag 6 februari 2011 18:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Yep...puur afwachten. Spannend, dat dan weer wel. Heb je al in HO gekeken hoeveel het scheelt als je je mids niet op aanvallend zet?
Welkom in de wondere wereld van HOquote:Op zondag 6 februari 2011 18:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee![]()
.
Man ik ben dat HO echt niet gewent.
Meld het zo wel ff.
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:01 schreef Drassss het volgende:
Ik hoop toch iets meer gerel in de 2e helft bij Che-Liv...
Van zwak heel hoog naar matig heel laag.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb je al in HO gekeken hoeveel het scheelt als je je mids niet op aanvallend zet?
Het is dat je me zo lief aan t helpen bent want anders had ik het nog steeds niet op mn pc.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Welkom in de wondere wereld van HO
Hmmz...dat zou qua mid je redding weleens kunnen zijn, in het geval van 541 van zijn kantquote:Op zondag 6 februari 2011 18:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Van zwak heel hoog naar matig heel laag.
Mn aanval gaat van uitstekend heel hoog naar uitstekend heel laag...quote:Op zondag 6 februari 2011 18:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hmmz...dat zou qua mid je redding weleens kunnen zijn, in het geval van 541 van zijn kant
Dat valt mee...je moet toch geluk hebben qua aanval. Ik zou het serieus overwegenquote:Op zondag 6 februari 2011 18:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mn aanval gaat van uitstekend heel hoog naar uitstekend heel laag...
goed bij deze door gevoerd.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat valt mee...je moet toch geluk hebben qua aanval. Ik zou het serieus overwegen
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:31 schreef Jahr00n het volgende:
Kan toch door de wind komen? Niet gelijk iemand beschuldigen aub.
Als de wind huizen en auto's kan wegblazen, waarom dan geen stoepranden?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:26 schreef Outpost76 het volgende:
[offtopic]
Denk je eens wat serieus te doen en een nieuws bericht te plaatsen hier op Fok!
Stoeprand gegooit van brug op auto
Krijg je zo een reactie....
[..]
![]()
[/offtopic]
Tja het is hier gelukkig geen Australiëquote:Op zondag 6 februari 2011 18:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als de wind huizen en auto's kan wegblazen, waarom dan geen stoepranden?
Dat scheelt wel wat jaquote:Op zondag 6 februari 2011 18:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja het is hier gelukkig geen Australië
Die kip tandouri lijkt me wel speciaal. Ik ken alleen de tandoori variant.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:43 schreef Outpost76 het volgende:
Eten! Hmmmm,
Kiezen tussen shoarma pizza, kip tandouri en home made prei aardappel soep.
waarom niet? er is niks mee gelogenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Edit : Dan moet je het ook niet gebruiken als opmerking.
Ik maak all1 speciaal eten klaar.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die kip tandouri lijkt me wel speciaal. Ik ken alleen de tandoori variant.
Zoals jij het zei, deed je het voor komen alsof je dat wel had gedaan.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
waarom niet? er is niks mee gelogen
Ik had het eigenlijk over de typfout, niet het eten zelf...quote:Op zondag 6 februari 2011 18:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik maak all1 speciaal eten klaar.
de kip tandouri staat al klaar, De soep ook. Voor de pizza moet ik nog werk verrichten....
Dat weet ik en ik probeer daar handig omheen te lullen.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk over de typfout, niet het eten zelf...
Een kwart?quote:
Dat het grapje met 'een kwart' zijn langste tijd wel gehad heeft en daardoor niet meer grappig is.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat ben ik ook.Dus wat wil je hier mee zeggen?
Zo jammer dat je de laatste tijd zo serieus reageert.... Als dat trouwen met je doet trouw ik nooit!!!quote:Op zondag 6 februari 2011 18:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat het grapje met 'een kwart' zijn langste tijd wel gehad heeft en daardoor niet meer grappig is.
Dat valt toch wel mee...quote:Op zondag 6 februari 2011 19:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo jammer dat je de laatste tijd zo serieus reageert.... Als dat trouwen met je doet trouw ik nooit!!!
Vorige keer ook over dat lijstje en nu weer. Zo vaak kom je hier helaas niet meer dus dan blijft dat hangen.quote:
Het is dan ook een technisch zeer goede speler.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:25 schreef IPeePie het volgende:
WtfRonaldo neemt een bal op z'n rug aan
Daar heb ik je inm ook gelijk over gegeven. Ik had niet in de gaten dat die data per dag veranderde.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
Over die lijstjes kun je helemaal niet serieus zijn.
Maar ik ben wel serieus als ik mensen probeer uit te leggen hoe iets werkt (dat met die 'maand' dingen wat geen 'maand' zijn). Dat dit niet helemaal lekker lukt als ik moet posten via mijn GSM, daar kan ik ook niets aan doen.
Zo komt het voor mij wel over.quote:En dat sommige grapjes nu zo vaak gemaakt zijn waardoor ze niet meer grappig zijn, heeft ook niets met serieus zijn te maken.
De datum was 23 of 30 juli.quote:Oh, en wanneer is de "BBQ-meet@possie 2011" nu?
Dat had ik nog mee gekregen. Maar ik weet niet hoe serieus dat die datum nu was.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar heb ik je inm ook gelijk over gegeven. Ik had niet in de gaten dat die data per dag veranderde.
[..]
Zo komt het voor mij wel over.
[..]
De datum was 23 of 30 juli.Ik weet all1 niet meer wanneer Flap niet kon. Ik had t namelijk terug gebracht naar 1 dag voor Flap
Ik heb toen gezegd dat dat de 2 data waren en daar moet ik mezelf gewoon aan houden.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat had ik nog mee gekregen. Maar ik weet niet hoe serieus dat die datum nu was.
Doe maar gekquote:Op zondag 6 februari 2011 19:41 schreef BrandX het volgende:
ik pic vanavond voor het eerst van mijn leven
Moet makkelijk kunnen, ik sta dik eerste en mijn tegenstander helemaal onderaan
30 juli zijn GotC en ik er sowieso niet. Andere data moeten we nog zienquote:Op zondag 6 februari 2011 19:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar heb ik je inm ook gelijk over gegeven. Ik had niet in de gaten dat die data per dag veranderde.
[..]
Zo komt het voor mij wel over.
[..]
De datum was 23 of 30 juli.Ik weet all1 niet meer wanneer Flap niet kon. Ik had t namelijk terug gebracht naar 1 dag voor Flap
Heuy eerst zei je dat jij all1 er niet was de 30e!!quote:Op zondag 6 februari 2011 19:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
30 juli zijn GotC en ik er sowieso niet. Andere data moeten we nog zien
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
30 juli zijn GotC en ik er sowieso niet. Andere data moeten we nog zien we jullie
Familieverjaardag, en daar hoort GotC ook bijquote:Op zondag 6 februari 2011 19:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heuy eerst zei je dat jij all1 er niet was de 30e!!
Das afhankelijk van een eventuele vakantie...we weten nog niet ķf we gaan. En als we wel gaan, weten we nog niet wanneerquote:
Dat zei je toen niet !quote:Op zondag 6 februari 2011 19:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Familieverjaardag, en daar hoort GotC ook bij
ahhhh toeeeee... wel komen dan hoor..quote:Op zondag 6 februari 2011 19:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Das afhankelijk van een eventuele vakantie...we weten nog niet ķf we gaan. En als we wel gaan, weten we nog niet wanneer
We'll see!quote:Op zondag 6 februari 2011 20:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ahhhh toeeeee... wel komen dan hoor..
Wie wat waar wanneer?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nouja als BrandX dan maar wel komt en niet zo gaat meppen als Barbie.
Nee wist wel al dat hij dat ging doen, win het middenveld ook wel en het is een derby.quote:
jeeeeej...quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
jeeeeej...
ik lijk weer op tijd om een nieuw topic te openen en toe te treden tot de club van 10
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:07 schreef MrMoon het volgende:
ik lijk weer op tijd om een nieuw topic te openen en toe te treden tot de club van 10
Lekker. Naar IV was het toch he?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:07 schreef NelisZ het volgende:
Vandaag uit bij de nummer 2...
Als ik win sta ik 8 punten los en is het kampioenschap heel dicht bijSpannend
Inderdaad, zou een behoorlijk hoogtepunt zijn voor mij cluppiequote:Op zondag 6 februari 2011 20:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Lekker. Naar IV was het toch he?
BAM!quote:De bezoekers braken in de 8e minuut door over de linkervleugel. Bo Prent omspeelde de verdedigers en plaatste de bal net langs de keeper: 0-1 voor de bezoekers.
Het is een leuke divisie in ieder geval.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:08 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Inderdaad, zou een behoorlijk hoogtepunt zijn voor mij cluppie
Naar VI terug.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:09 schreef MrMoon het volgende:
ben benieuwd naar vanavond.. als ik win zet ik een grote stap richting promotie
zou wel lache zijn..quote:Op zondag 6 februari 2011 20:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Naar VI terug.
Misschien komen we dan bij elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |