Bronquote:Een automobilist is zaterdagochtend vroeg in Limburg aan de dood ontsnapt toen zijn auto werd geraakt door een stuk beton.
Een onbekende had vanaf een viaduct over de A76 bij Spaubeek een stuk stoeprand naar beneden gegooid. De auto werd geraakt op de voorbumper.
De 18-jarige bestuurder uit Vlaardingen kon zijn auto op de weg houden en op de vluchtstrook stoppen. Hij is ongedeerd.
Van de dader ontbreekt ieder spoor.
Een stoeprand???quote:Op zondag 6 februari 2011 15:31 schreef Jahr00n het volgende:
Kan toch door de wind komen? Niet gelijk iemand beschuldigen aub.
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:31 schreef Jahr00n het volgende:
Nee joh een tornado oid.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:33 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Een stoeprand? Was er een plaatselijke orkaan dan?
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:33 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Een stoeprand? Was er een plaatselijke Marokkaan dan?
Als dat kan idd ja. Je weet maar nooit. Ik vraag me echt af wat er in het hoofd van zo een debiel door gaat op dat moment...quote:Op zondag 6 februari 2011 15:39 schreef Barcaconia het volgende:
Vroeger zwaaide ik altijd als ik mensen op een viaduct over de weg uit zag kijken. Tegenwoordig wissel ik van rijstrook zodat ik er niet recht onderdoor hoef. Gewoon, uit voorzorg.
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:31 schreef Jahr00n het volgende:
quote:Als dat kan idd ja. Je weet maar nooit. Ik vraag me echt af wat er in het hoofd van zo een debiel door gaat op dat moment...
Laten we hopen van niet zeg!!quote:Op zondag 6 februari 2011 15:42 schreef RemcoDelft het volgende:
En na zo'n nieuwsbericht volgen er altijd nog 10 vanwege de copycat-idioten...
Ah ja dat zou idd wel kunnen ja.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:44 schreef Meike26 het volgende:
[..]
[..]
Hij is uit de handen gewaaid van die debiel... Debiel wilde gewoon een stoeprand mee naar huis nemen.... wie doet nu zoiets...
Dat viel mij idd ook op! Das iets voor hem om trots op te zijn!quote:Op zondag 6 februari 2011 17:20 schreef zoalshetis het volgende:
wel goed dat die onervaren automobilist zijn hoofd blijkbaar koel hield en het kan navertellen.
sowieso lijkt het me handig om op snelwegovergangen een camera te hangen. lijkt me belangrijker dan snelheidscamera's op snelwegen, die er in overvloed zijn.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat viel mij idd ook op! Das iets voor hem om trots op te zijn!![]()
Inderdaad..quote:Op zondag 6 februari 2011 17:20 schreef zoalshetis het volgende:
wel goed dat die onervaren automobilist zijn hoofd blijkbaar koel hield en het kan navertellen.
Kijk geniale vinding!quote:Op zondag 6 februari 2011 17:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
sowieso lijkt het me handig om op snelwegovergangen een camera te hangen. lijkt me belangrijker dan snelheidscamera's op snelwegen, die er in overvloed zijn.
Hij zelf....quote:Op zondag 6 februari 2011 17:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Inderdaad..
Vraag me af, als de dader niet gepakt wordt, wie de schade gaat betalen als hij niet all-risk verzekerd was.
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kijk geniale vinding!All1 moet dat dan anders dan een flitscamera. 10.000 foto's van mensen die hun hond uit laten is niet echt boeie.
Slechts 2?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je hebt natuurlijk twee soorten camera's...
lijkt me dat de veiligheid van onze burgers voorop gesteld moet worden, daar betalen we immers veel belasting voor. en ook is het zo dat mensen die dit soort acties uithalen, vaak uit de regio zijn en dus makkelijk identificeerbaar.
Er gaan meer mensen dood door te hard rijden dan door stoeptegels...quote:Op zondag 6 februari 2011 17:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
sowieso lijkt het me handig om op snelwegovergangen een camera te hangen. lijkt me belangrijker dan snelheidscamera's op snelwegen, die er in overvloed zijn.
ja. ik pleit er dan ook niet voor om flitspalen te verplaatsen naar de overgangen. je weet wel flitspalen, waar je afentoe een bonnetje van thuis krijgt omdat je 8 kilomter te hard reed.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:34 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Er gaan meer mensen dood door te hard rijden dan door stoeptegels...
WTF heeft dat met dit onderwerp te maken?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:34 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Er gaan meer mensen dood door te hard rijden dan door stoeptegels...
Hij reageert op een post waar men oppert snelheidscamera's te vervangen voor camera's die viaducten in de gaten houden.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
WTF heeft dat met dit onderwerp te maken?![]()
Sorry, maar waar zie jij iemand posten dat ze dat moeten vervangen door??quote:Op zondag 6 februari 2011 19:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hij reageert op een post waar men oppert snelheidscamera's te vervangen voor camera's die viaducten in de gaten houden.
Lees dat dan ook niet doos!quote:Op zondag 6 februari 2011 19:35 schreef Tinkepink het volgende:
Vreselijk offtopic; maar ik lees de hele tijd 'Stoeprand gooit brug van auto'
Je wil zeggen dat de zinsnede "lijkt me belangrijker dan snelheidscamera's" niet in hoge mate suggereert dat men beter snelheidscamera's moet vervangen voor viaduct camera's?? Daarnaast was DAT je vraag niet, maar hoe doden door te hard rijden bij dit topic betrokken werden. Nou door die opmerking over snelheidscamera's dus. Het is niet zo moeilijk.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry, maar waar zie jij iemand posten dat ze dat moeten vervangen door??
je maakt er je eigen verhaaltje van. jammer, maar dat zei ik expliciet niet!quote:Op zondag 6 februari 2011 19:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat de zinsnede "lijkt me belangrijker dan snelheidscamera's" niet in hoge mate suggereert dat men beter snelheidscamera's moet vervangen voor viaduct camera's?? Daarnaast was DAT je vraag niet, maar hoe doden door te hard rijden bij dit topic betrokken werden. Nou door die opmerking over snelheidscamera's dus. Het is niet zo moeilijk.
Daar doelde ik dus ook op in mijn reactie. Helaas lezen ze niet goed of begrijpen ze je niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je maakt er je eigen verhaaltje van. jammer, maar dat zei ik expliciet niet!
Onkruid tussen de stoeptegels weghalenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:26 schreef kontknager het volgende:
Hup snel voor de linkse rechter met deze tegelgooier. Dagje schoffelen dan maar, harder straffen helpt niet zeggen die linkse smeerlappen.
Dat zeker ja. Maar het blijft schrijnend dat mensen nog steeds stukken beton van viaducten afgooien, terwijl daar al dodelijke ongelukken mee gebeurd zijn. Hoe ziek ben je in je hoofd als je willens en wetens andermans leven in gevaar gaat brengen?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:20 schreef zoalshetis het volgende:
Dit is imo gewoon poging tot doodslag en daar mag (vind ik) levenslang op staan! Ook al ben ik links.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:26 schreef kontknager het volgende:
Hup snel voor de linkse rechter met deze tegelgooier. Dagje schoffelen dan maar, harder straffen helpt niet zeggen die linkse smeerlappen.
Niemand die dat zal tegen spreken en daarom ook mn mening hierboven.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:08 schreef Boldface het volgende:
[..]
Dat zeker ja. Maar het blijft schrijnend dat mensen nog steeds stukken beton van viaducten afgooien, terwijl daar al dodelijke ongelukken mee gebeurd zijn. Hoe ziek ben je in je hoofd als je willens en wetens andermans leven in gevaar gaat brengen?
Is geen baldadigheid meer maar gewoon een pure aanslag op iemands leven.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:08 schreef Boldface het volgende:
[..]
Dat zeker ja. Maar het blijft schrijnend dat mensen nog steeds stukken beton van viaducten afgooien, terwijl daar al dodelijke ongelukken mee gebeurd zijn. Hoe ziek ben je in je hoofd als je willens en wetens andermans leven in gevaar gaat brengen?
Blijkbaar dus welquote:Op zondag 6 februari 2011 22:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niemand die dat zal tegen spreken en daarom ook mn mening hierboven.
"En niet stiekem ééntje meenemen voor onderweg naar huis!"quote:Op zondag 6 februari 2011 22:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Onkruid tussen de stoeptegels weghalen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |