jaquote:Op zondag 6 februari 2011 13:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Lolz, heb je dat nou net zelf gepaint?Maar ik ben het met je eens, Castaignos staat niet diep genoeg en raakt daardoor steeds de bal kwijt omdat hij minstens twee man voor zich heeft.
quote:
quote:
Ja maar dan nog ga je niet juichen voor de vijand.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]Vind het wel genoeg geweest dat slechte spel. Misschien dat ze ook van PSV winnen.
Klopt, maar de jongens hier zijn jaloers. Een beetje sportiviteit mag wel, Feyenoord hoort daar niet te staan.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar dan nog ga je niet juichen voor de vijand.
Ik zie die jongens hier ook niet juichen wanneer Ajax scoort
Wij moeten daar boven staan, en de wijste zijn.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar dan nog ga je niet juichen voor de vijand.
Ik zie die jongens hier ook niet juichen wanneer Ajax scoort
Ik begin zo langzamerhand ook te denken dat het toch even beter is die jongen in de luwte te prakken...het is ook roofbouw geweest op zijn lichaam de laatste jaren. Zag je toen ook bij Maduro: koud 20 en al niet meer vooruit te branden, niks lukte...quote:Op zondag 6 februari 2011 14:03 schreef Typisch het volgende:
Haal die Wijnaldum er nou toch eens uit.
Ik vond het echt wel meevallen hoor.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:22 schreef Merkie het volgende:
Martins Indi is zo slecht, 1000x liever De Cler.
Wat een onzin, speelde een prima pot die Babangida is er amper aan te pas gekomen.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:22 schreef Merkie het volgende:
Denken dat je kan degraderenquote:Op zondag 6 februari 2011 14:23 schreef TC03 het volgende:
We gaan degraderen. Er lijkt geen ontsnappen aan.
Nee man gekquote:Op zondag 6 februari 2011 14:23 schreef TC03 het volgende:
We gaan degraderen. Er lijkt geen ontsnappen aan.
Spoor jij wel man? Indi hield zelfs toen Vlaar paniekerig de bal ging wegrossen gewoon het overzicht... Maar jezus hoe kun je het verneuken zeg..quote:Op zondag 6 februari 2011 14:22 schreef Merkie het volgende:
Die laatste kopkans man, hij is 30cm groter dan die Pedersen en Pedersen springt nog hoog boven hem uitquote:Op zondag 6 februari 2011 14:23 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wat een onzin, speelde een prima pot die Babangida is er amper aan te pas gekomen.
Ja dat was een fout, voor de rest bijna foutloos gespeeld.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die laatste kopkans man, hij is 30cm groter dan die Pedersen en Pedersen springt nog hoog boven hem uit.
Natuurlijk, het aloude 'geen inzet'-verhaal. Totale bullshit. Vitesse is gewoon beter dan Feyenoord.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:23 schreef Stokstaart het volgende:
Geen bezieling geen inzet geen passie.
Na die 1-0 moet je doordrukken en niet achterover gaan leunen.
Totaal geen tempo niks gewoon.
Dan zal het wel aan mij liggenquote:Op zondag 6 februari 2011 14:25 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja dat was een fout, voor de rest bijna foutloos gespeeld.
Excelsior en VVV winnen soms nog, wij zullen dit seizoen geen drie punten meer pakken hoor. Hoogstens 1. Dat is te weinig.quote:
Ik zou het niet te hard roepen... Wat een tyvuszooi zeg!quote:
Over bullshit gesproken.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Natuurlijk, het aloude 'geen inzet'-verhaal. Totale bullshit. Vitesse is gewoon beter dan Feyenoord.
ROFLMAO.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Excelsior en VVV winnen soms nog, wij zullen dit seizoen geen drie punten meer pakken hoor. Hoogstens 1. Dat is te weinig.
Tegen PSV komt het helemaal goedquote:Op zondag 6 februari 2011 14:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Excelsior en VVV winnen soms nog, wij zullen dit seizoen geen drie punten meer pakken hoor. Hoogstens 1. Dat is te weinig.
Ja, want onze spelers rollen elke tegenstander met 4-0 op als ze even aanzetten... Kap eens met dat inzet/bezieling/passie gezeik man.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:23 schreef Stokstaart het volgende:
Geen bezieling geen inzet geen passie.
Na die 1-0 moet je doordrukken en niet achterover gaan leunen.
Totaal geen tempo niks gewoon.
Geloof ook niet in dat geen inzet verhaal, maar toen we 1-0 voorstonden waren we duidelijk veel beter, als Swerts dan de lompste overtreding van het seizoen maakt heeft niemand het doorzettingsvermogen om weer goed te spelen.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Natuurlijk, het aloude 'geen inzet'-verhaal. Totale bullshit. Vitesse is gewoon beter dan Feyenoord.
Na die 1-0 en daarvoor waren we gewoon sterker. Alleen het was weer als vanouds rustig aan het is zondagmiddag verhaal.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ze deden helemaal niet rustig aan, Vitesse zette gewoon druk. Dit Feyenoord heeft niet de kwaliteit om het tempo en het spel te bepalen.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Na die 1-0 en daarvoor waren we gewoon sterker. Alleen het was weer als vanouds rustig aan het is zondagmiddag verhaal.
De enige die zich inzette van dat Japanse ventje en Stefan. Zo'n Wijnaldum ook man waar was die mee bezig??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |