jaquote:Op zondag 6 februari 2011 13:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Lolz, heb je dat nou net zelf gepaint?Maar ik ben het met je eens, Castaignos staat niet diep genoeg en raakt daardoor steeds de bal kwijt omdat hij minstens twee man voor zich heeft.
quote:
quote:
Ja maar dan nog ga je niet juichen voor de vijand.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]Vind het wel genoeg geweest dat slechte spel. Misschien dat ze ook van PSV winnen.
Klopt, maar de jongens hier zijn jaloers. Een beetje sportiviteit mag wel, Feyenoord hoort daar niet te staan.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar dan nog ga je niet juichen voor de vijand.
Ik zie die jongens hier ook niet juichen wanneer Ajax scoort
Wij moeten daar boven staan, en de wijste zijn.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar dan nog ga je niet juichen voor de vijand.
Ik zie die jongens hier ook niet juichen wanneer Ajax scoort
Ik begin zo langzamerhand ook te denken dat het toch even beter is die jongen in de luwte te prakken...het is ook roofbouw geweest op zijn lichaam de laatste jaren. Zag je toen ook bij Maduro: koud 20 en al niet meer vooruit te branden, niks lukte...quote:Op zondag 6 februari 2011 14:03 schreef Typisch het volgende:
Haal die Wijnaldum er nou toch eens uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |