abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 maart 2011 @ 15:12:18 #226
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_94292546
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 15:10 schreef golfer het volgende:

Chateau Latour
Leuk om te schenken bij Latour in Huis ter Duin. Ook mooi om eens te gaan eten. Wel heel erg formeel viel mij op.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  vrijdag 18 maart 2011 @ 16:29:14 #227
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_94295858
Vanavond nog een keertje eten, dit keer in Restaurant Spandershoeve Indonesisch? Ja dat klopt. We wilde een keer wat anders en kijken wat de restaurantweek ons hier gaat brengen.

[ Bericht 0% gewijzigd door lekzzz op 18-03-2011 17:16:55 ]
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_94296665
Zooo, bijna klaar met omkleden en straks naar Fred!

Ze belden nog om de reservering te bespreken, stond hij bij hen om 18.00 ipv 19.00. *humm* wel lief verder :Y We gaan romantisch met z'n tweetjes eten en ik ben heel benieuwd wat we krijgen.
pi_94297121
Moet je eerst thuis kaarten ontvangen of kun je gewoon via de website reserveren bij het restaurant waar je wil eten en reken je daar gewoon die 27 euro nogwat af ?
pi_94297460
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 16:47 schreef kahlie het volgende:
Zooo, bijna klaar met omkleden en straks naar Fred!

Ze belden nog om de reservering te bespreken, stond hij bij hen om 18.00 ipv 19.00. *humm* wel lief verder :Y We gaan romantisch met z'n tweetjes eten en ik ben heel benieuwd wat we krijgen.
fijne avond! Ben heel benieuwd hoe je t vind! Ik ben om 18.15u bij Heinde & Ver in Gouda :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_94297576
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 16:57 schreef Fiorellino het volgende:
Moet je eerst thuis kaarten ontvangen of kun je gewoon via de website reserveren bij het restaurant waar je wil eten en reken je daar gewoon die 27 euro nogwat af ?
Dat laatste. Je krijgt een reserveringsnummer (en in totaal 3 mails + een sms zodat je het maar zeker niet vergeet :D ) maar daar ben ik nog nooit naar gevraagd (naam is voldoende). En na het eten reken je het totaal af. Is altijd meer dan 27,50, ik neem aan dat je in ieder geval iets wil drinken bij je maaltijd. :P En wellicht nog koffie toe of een extra gang erbij en dat kost uiteraard extra.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_94297726
Dankjewel! Ik kwam er pas vandaag achter, heb meteen een sms naar mijn vriend gestuurd, hopelijk is hij in voor een avondje uit eten :D
  vrijdag 18 maart 2011 @ 17:18:09 #233
87334 lekzzz
pi_94297985
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 17:11 schreef Fiorellino het volgende:
Dankjewel! Ik kwam er pas vandaag achter, heb meteen een sms naar mijn vriend gestuurd, hopelijk is hij in voor een avondje uit eten :D
Er zijn genoeg annuleringen dus ik zou gewoon anders ook even telefonisch naar het restaurant van je wens bellen, heb je meer kans.
pi_94298213
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 17:18 schreef lekzzz het volgende:

[..]

Er zijn genoeg annuleringen dus ik zou gewoon anders ook even telefonisch naar het restaurant van je wens bellen, heb je meer kans.
Ik vraag me af of dat werkt. Ze hameren er altijd op dat je reserveringen via de site moet doen. Maar wie weet. :)
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 18 maart 2011 @ 17:24:25 #235
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_94298253
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 17:23 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik vraag me af of dat werkt. Ze hameren er altijd op dat je reserveringen via de site moet doen. Maar wie weet. :)
ik zie op twitter veel chefs klagen over mensen die gewoon niet komen opdagen, of idd annuleren, en dan ziten ze met die plekken. zelfs oproepjes op twitter wie die plekken op wil vullen :o
dus een belletje kan nooit kwaad denk ik
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_94298473
Je krijg ook op de website te zien of het vol is toch? Ik heb een restaurant in gedachten dat in een klein plaatsje zit, wie weet is dat ook minder snel volgeboekt om die reden.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 17:34:28 #237
87334 lekzzz
pi_94298697
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 17:24 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik zie op twitter veel chefs klagen over mensen die gewoon niet komen opdagen, of idd annuleren, en dan ziten ze met die plekken. zelfs oproepjes op twitter wie die plekken op wil vullen :o
dus een belletje kan nooit kwaad denk ik
Ik heb twee me jaar geleden zelfs als reserve opgegeven en dat werkte ook :D
pi_94305916
Nou we hebben gereserveerd, Mr. Fiorellino vond het een goed plan :). We gaan hier eten, heb er echt zin in.
pi_94315673
terug van Heinde & Ver.
Geen luxe restaurant, wel een lekkere. flinke porties en kreeg zelfs nog iets extra toen ik het vroeg (gratis) :)
als amuse kregen we een lekker kreeftensoepje. daarna keuzemenu; vriendin nam ingerolde snoekbaars in courgette met basilicumvinaigrette. ik carpaccio (wel van regio rund :P ). Hoofd een heerlijke biefstuk van het Waards rund met sjalotten-truffelsaus, groentetaart 2x :9 (andijvie, ei, kaas, deeg), zelfgemaakte patat + zelfgemaakte mayo. vriendin nam varkensoester gevuld met knoflook & peterselie in kloosterbiersaus. was echt een heel groot stuk vlees! toe had ik taart van bitterkoekjes met hangop uit Alphen a/d Rijn. vriendin had Franse chocoladetaart met kastanjes en cointreau.

¤ 70,- excl. fooi voor 2x menu, brood met smeersels, fles water, 2 cola en 1 thee.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  vrijdag 18 maart 2011 @ 22:50:54 #240
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_94316131
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 22:40 schreef FutureFairytale het volgende:
terug van Heinde & Ver.
Geen luxe restaurant, wel een lekkere. flinke porties en kreeg zelfs nog iets extra toen ik het vroeg (gratis) :)
als amuse kregen we een lekker kreeftensoepje. daarna keuzemenu; vriendin nam ingerolde snoekbaars in courgette met basilicumvinaigrette. ik carpaccio (wel van regio rund :P ). Hoofd een heerlijke biefstuk van het Waards rund met sjalotten-truffelsaus, groentetaart 2x :9 (andijvie, ei, kaas, deeg), zelfgemaakte patat + zelfgemaakte mayo. vriendin nam varkensoester gevuld met knoflook & peterselie in kloosterbiersaus. was echt een heel groot stuk vlees! toe had ik taart van bitterkoekjes met hangop uit Alphen a/d Rijn. vriendin had Franse chocoladetaart met kastanjes en cointreau.

¤ 70,- excl. fooi voor 2x menu, brood met smeersels, fles water, 2 cola en 1 thee.
Klinkt goed en lekker. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_94316399
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 22:40 schreef FutureFairytale het volgende:
terug van Heinde & Ver.

Nice! Leuk ook dat het een keuzemenu was.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 23:11:32 #242
221912 minilot
Nancy boy
pi_94317147
*burp*
Net terug van voor het eerst eens eten bij De Limonadefabriek in Streefkerk, op iets meer dan tien minuten rijden bij mijn huis vandaan..

Ik had door omstandigheden niet gelunched. Niet slim natuurlijk, want ik schoof samen met mijn lief in razende honger en dorst aan tafel. We hebben onze borden nog nét niet schoongelikt. In elk geval waren we een beschamende ¤160,- kwijt, omdat we een wijnarrangement, én de aperetiefprosecco én twee toffe extra gangen én friandises hadden. Zeg maar alles dat je extra kunt bestellen tijdens restaurantweek. :') :+

Heerlijk gegeten, echt bijzonder puik in orde! ^O^
Daar gaan we in de lente zeker nog eens terug, om op het terras op de rivier te eten! Later dit weekend een uitgebreide recensie - nu uitbuiken en een dutje doen. Dromen over de gekonfijte kumquat en de zilte geitenkaas, of de kalfssukade in jus, of de gnocchi in truffelsoep.. O+

[ Bericht 8% gewijzigd door minilot op 18-03-2011 23:36:03 ]
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 18 maart 2011 @ 23:15:38 #243
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_94317356
Oeps...160 euro voor de Restaurantweek en niet eens bij een Michelinsterrentent. :o
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 18 maart 2011 @ 23:20:28 #244
221912 minilot
Nancy boy
pi_94317604
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 23:15 schreef golfer het volgende:
Oeps...160 euro voor de Restaurantweek en niet eens bij een Michelinsterrentent. :o
Ja, idioot hè? (Wel voor twee personen natuurlijk. ;))
Maar wel overal reuzelekkere wijn bij, en ik had het tussengerecht en het verrukkelijke kaasplankje niet willen missen.
Alle bordjes brandschoon terug naar de keuken.. We werden nog nét niet geknuffeld bij het weggaan. :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_94317963
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 23:20 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, idioot hè? (Wel voor twee personen natuurlijk. ;))
Maar wel overal reuzelekkere wijn bij, en ik had het tussengerecht en het verrukkelijke kaasplankje niet willen missen.
Alle bordjes brandschoon terug naar de keuken.. We werden nog nét niet geknuffeld bij het weggaan. :')
Dus het is het wel waard geweest. Ben benieuwd naar je review!
  Licht Ontvlambaar zaterdag 19 maart 2011 @ 00:19:33 #246
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_94320101
Roxy's was ook weer geweldig O+

Met overheerlijke tomatensoep en huisgemaakte frietjes met kipnuggets voor dochterlief. Ieder een amuse bestaande uit een rundercarpacio met filet en picalilly, een dumpling met kokossaus en een kofta met tzaziki. Als voorgerecht een carpaccio van zeewolf en mosseltempura (voor de dames) en een carpaccio van Limburgs rund (voor de heren). Een tussengerechtje met kwartel op bloedworst, hoofdgerecht van kalfswang en kalfsoester, knolselderijpuree en groentjes. En als dessert een aangepaste versie voor dochterlief en voor ons pandanijs, witte chocomouse, een bonbon van mango met framboos en een alternatieve tiramisu ( een lange vinger in marcaponemouse met koffie eroverheen).

Geen idee wat de rekening bedroeg, we waren uitgenodigd... Maar we gaan terug :Y
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zaterdag 19 maart 2011 @ 01:14:46 #247
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_94322209
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 23:15 schreef golfer het volgende:
Same here afgelopen zaterdag... 170 incl. fooi. Lijkt me ook niet meer dan normaal eigenlijk :). Voor 70 euro eten is echt heullll weinig maargoed thee en water drinken scheelt alles. Wij hadden al voor 65 euro drank :D.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zaterdag 19 maart 2011 @ 01:16:50 #248
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_94322282
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 01:14 schreef jackson het volgende:

Wij hadden al voor 65 euro drank :D.
Totaal onverantwoordelijk en zeker ook nog daarna in de auto gestapt? :')
Poef.....gone! ©golfer
pi_94322449
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 23:11 schreef minilot het volgende:
*burp*
Net terug van voor het eerst eens eten bij De Limonadefabriek in Streefkerk, op iets meer dan tien minuten rijden bij mijn huis vandaan..

Ik had door omstandigheden niet gelunched. Niet slim natuurlijk, want ik schoof samen met mijn lief in razende honger en dorst aan tafel. We hebben onze borden nog nét niet schoongelikt. In elk geval waren we een beschamende ¤160,- kwijt, omdat we een wijnarrangement, én de aperetiefprosecco én twee toffe extra gangen én friandises hadden. Zeg maar alles dat je extra kunt bestellen tijdens restaurantweek. :') :+

Heerlijk gegeten, echt bijzonder puik in orde! ^O^
Daar gaan we in de lente zeker nog eens terug, om op het terras op de rivier te eten! Later dit weekend een uitgebreide recensie - nu uitbuiken en een dutje doen. Dromen over de gekonfijte kumquat en de zilte geitenkaas, of de kalfssukade in jus, of de gnocchi in truffelsoep.. O+
Ben jij dat zelf, op je usericon? Zo ja, dan zat je volgens mij vlakbij ons. :W

Wij hebben het tussengerecht overgeslagen, net als het aperitief en het wijnarrangement (moest rijden). Kaasplankje heb ik wel gedaan en de friandises hadden we beiden. Daarmee kwamen we uit op 100 euro.

Ik vond het goed geslaagd; beter, origineler en uitgebreider dan bij Dorloté gisteren. Alleen over het hoofdgerecht hadden we wat te zeuren; de polenta vond ik niet erg bijzonder (weinig smaak) en we vonden beiden de vetrandjes van de sukade niet zo jummie.
pi_94323105
Cat, Belgisch Blauwe is een koeienras:

Dus je had speciale runder-gerechten :Y)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')