Leuk om te schenken bij Latour in Huis ter Duin. Ook mooi om eens te gaan eten. Wel heel erg formeel viel mij op.quote:
fijne avond! Ben heel benieuwd hoe je t vind! Ik ben om 18.15u bij Heinde & Ver in Goudaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:47 schreef kahlie het volgende:
Zooo, bijna klaar met omkleden en straks naar Fred!
Ze belden nog om de reservering te bespreken, stond hij bij hen om 18.00 ipv 19.00. *humm* wel lief verderWe gaan romantisch met z'n tweetjes eten en ik ben heel benieuwd wat we krijgen.
Dat laatste. Je krijgt een reserveringsnummer (en in totaal 3 mails + een sms zodat je het maar zeker niet vergeetquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:57 schreef Fiorellino het volgende:
Moet je eerst thuis kaarten ontvangen of kun je gewoon via de website reserveren bij het restaurant waar je wil eten en reken je daar gewoon die 27 euro nogwat af ?
Er zijn genoeg annuleringen dus ik zou gewoon anders ook even telefonisch naar het restaurant van je wens bellen, heb je meer kans.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:11 schreef Fiorellino het volgende:
Dankjewel! Ik kwam er pas vandaag achter, heb meteen een sms naar mijn vriend gestuurd, hopelijk is hij in voor een avondje uit eten
Ik vraag me af of dat werkt. Ze hameren er altijd op dat je reserveringen via de site moet doen. Maar wie weet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:18 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Er zijn genoeg annuleringen dus ik zou gewoon anders ook even telefonisch naar het restaurant van je wens bellen, heb je meer kans.
ik zie op twitter veel chefs klagen over mensen die gewoon niet komen opdagen, of idd annuleren, en dan ziten ze met die plekken. zelfs oproepjes op twitter wie die plekken op wil vullenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat werkt. Ze hameren er altijd op dat je reserveringen via de site moet doen. Maar wie weet.
Ik heb twee me jaar geleden zelfs als reserve opgegeven en dat werkte ookquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zie op twitter veel chefs klagen over mensen die gewoon niet komen opdagen, of idd annuleren, en dan ziten ze met die plekken. zelfs oproepjes op twitter wie die plekken op wil vullen
dus een belletje kan nooit kwaad denk ik
Klinkt goed en lekker.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:40 schreef FutureFairytale het volgende:
terug van Heinde & Ver.
Geen luxe restaurant, wel een lekkere. flinke porties en kreeg zelfs nog iets extra toen ik het vroeg (gratis)
als amuse kregen we een lekker kreeftensoepje. daarna keuzemenu; vriendin nam ingerolde snoekbaars in courgette met basilicumvinaigrette. ik carpaccio (wel van regio rund). Hoofd een heerlijke biefstuk van het Waards rund met sjalotten-truffelsaus, groentetaart 2x
(andijvie, ei, kaas, deeg), zelfgemaakte patat + zelfgemaakte mayo. vriendin nam varkensoester gevuld met knoflook & peterselie in kloosterbiersaus. was echt een heel groot stuk vlees! toe had ik taart van bitterkoekjes met hangop uit Alphen a/d Rijn. vriendin had Franse chocoladetaart met kastanjes en cointreau.
¤ 70,- excl. fooi voor 2x menu, brood met smeersels, fles water, 2 cola en 1 thee.
Nice! Leuk ook dat het een keuzemenu was.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:40 schreef FutureFairytale het volgende:
terug van Heinde & Ver.
Geen luxe restaurant, wel een lekkere. flinke porties en kreeg zelfs nog iets extra toen ik het vroeg (gratis)
als amuse kregen we een lekker kreeftensoepje. daarna keuzemenu; vriendin nam ingerolde snoekbaars in courgette met basilicumvinaigrette. ik carpaccio (wel van regio rund). Hoofd een heerlijke biefstuk van het Waards rund met sjalotten-truffelsaus, groentetaart 2x
(andijvie, ei, kaas, deeg), zelfgemaakte patat + zelfgemaakte mayo. vriendin nam varkensoester gevuld met knoflook & peterselie in kloosterbiersaus. was echt een heel groot stuk vlees! toe had ik taart van bitterkoekjes met hangop uit Alphen a/d Rijn. vriendin had Franse chocoladetaart met kastanjes en cointreau.
¤ 70,- excl. fooi voor 2x menu, brood met smeersels, fles water, 2 cola en 1 thee.
Ja, idioot hè? (Wel voor twee personen natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:15 schreef golfer het volgende:
Oeps...160 euro voor de Restaurantweek en niet eens bij een Michelinsterrentent.
Dus het is het wel waard geweest. Ben benieuwd naar je review!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:20 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, idioot hè? (Wel voor twee personen natuurlijk.)
Maar wel overal reuzelekkere wijn bij, en ik had het tussengerecht en het verrukkelijke kaasplankje niet willen missen.
Alle bordjes brandschoon terug naar de keuken.. We werden nog nét niet geknuffeld bij het weggaan.![]()
Same here afgelopen zaterdag... 170 incl. fooi. Lijkt me ook niet meer dan normaal eigenlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:15 schreef golfer het volgende:
Oeps...160 euro voor de Restaurantweek en niet eens bij een Michelinsterrentent.
Totaal onverantwoordelijk en zeker ook nog daarna in de auto gestapt?quote:
Ben jij dat zelf, op je usericon? Zo ja, dan zat je volgens mij vlakbij ons.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:11 schreef minilot het volgende:
*burp*
Net terug van voor het eerst eens eten bij De Limonadefabriek in Streefkerk, op iets meer dan tien minuten rijden bij mijn huis vandaan..
Ik had door omstandigheden niet gelunched. Niet slim natuurlijk, want ik schoof samen met mijn lief in razende honger en dorst aan tafel. We hebben onze borden nog nét niet schoongelikt. In elk geval waren we een beschamende ¤160,- kwijt, omdat we een wijnarrangement, én de aperetiefprosecco én twee toffe extra gangen én friandises hadden. Zeg maar alles dat je extra kunt bestellen tijdens restaurantweek.![]()
![]()
Heerlijk gegeten, echt bijzonder puik in orde!![]()
Daar gaan we in de lente zeker nog eens terug, om op het terras op de rivier te eten! Later dit weekend een uitgebreide recensie - nu uitbuiken en een dutje doen. Dromen over de gekonfijte kumquat en de zilte geitenkaas, of de kalfssukade in jus, of de gnocchi in truffelsoep..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |