London?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:28 schreef Thaboel het volgende:
Op naar huis, terug naar het prachtige 020
en het net nr van Amsterdam.quote:
Voetbal.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:35 schreef Rave_NL het volgende:
Liever naar Londen dan naar Abcoude-Noord.
hahaha ja geweldigquote:Op zondag 6 februari 2011 14:06 schreef ErwinRommel het volgende:
Hehehe, Thaboel en Erasmo gisteren, heb ze nog op hun "flikker" gegeven omdat ze naast de irish pub zaten te wildplassen
Die eigenaar van die toko was er niet echt happy meequote:
best wel jaquote:Op zondag 6 februari 2011 14:10 schreef Vronsky het volgende:
hahahaha, volgens mij is er heel wat gebeurt nadat ik weg ging
was dat de eigenaar?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die eigenaar van die toko was er niet echt happy mee
Dat was idd de eigenaar ja, ik sprak hem nog toen jullie weer binnen warenquote:Op zondag 6 februari 2011 14:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
was dat de eigenaar?goed gelachen gister!
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:13 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja heb wel meedelijden met die mensen in Lunetten
Zal het even verder uitleggen. ER vluchtte de trein uit, ik ging hem achterna. Hij besloot toch weer de bomvolle trein in te gaan en 1e klas te gaan zitten (met toestemming conducteurs gelukkig). Ik smste toen Erasmo meteen dat we weer in dezelfde trein zaten, maar dat las hij blijkbaar pas toen hij al uitgestapt was in Lunetten...quote:Op zondag 6 februari 2011 13:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zoiets ja hehehehe.
Erasmo stapte geloof ik uit in Lunetten.........heb er verder niet veel meer van meegekregen, had een waas voor m'n ogen. Dat zagen ook de beveiligers later, mocht toen met Lotusss eerste klas zitten waar het rustiger was.
quote:Op zondag 6 februari 2011 14:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zal het even verder uitleggen. ER vluchtte de trein uit, ik ging hem achterna. Hij besloot toch weer de bomvolle trein in te gaan en 1e klas te gaan zitten (met toestemming conducteurs gelukkig). Ik smste toen Erasmo meteen dat we weer in dezelfde trein zaten, maar dat las hij blijkbaar pas toen hij al uitgestapt was in Lunetten...
Maar we gaan het goedmaken met Erasmo!!!
Nee hoor... iedereen welquote:Op zondag 6 februari 2011 14:19 schreef Clan het volgende:
Erasmo heeft als Fok Fotograaf de kiekjes genomen?
Ik vind dat ik er wel recht op hebquote:Op zondag 6 februari 2011 14:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee hoor... iedereen wel
Foto's worden nu geüpload, maar alleen op aanvraag te zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |