of mertens laat even zien waarom ajax hem wilde...quote:Op zondag 6 februari 2011 15:42 schreef Zechs het volgende:
Zometeen knalt Ruiz op zn Duits Twente weer op een 2-1 voorsprong en schieten we nog niets op
Ach man. PSV heeft verloren.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:42 schreef Zechs het volgende:
Zometeen knalt Ruiz op zn Duits Twente weer op een 2-1 voorsprong en schieten we nog niets op
PSV is brandhout, Twente is de echte concurrent. Rutten laat dat schip wel weer zinken net als vorig seizoen.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:43 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ach man. PSV heeft verloren.
Tja, en Twente is de stabielere ploeg op dit moment dus..quote:Op zondag 6 februari 2011 15:44 schreef Zechs het volgende:
[..]
PSV is brandhout, Twente is de echte concurrent. Rutten laat dat schip wel weer zinken net als vorig seizoen.
Niet als Utrecht vandaag wintquote:Op zondag 6 februari 2011 15:45 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Tja, en Twente is de stabielere ploeg op dit moment dus..
Het is toch achterlijk om die wedstrijd op de laatste speeldag te plannen, straks wordt de titel beslist in een onderling duel. Ik heb al trauma's genoeg na 2007.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:53 schreef Morendo het volgende:
Laatste wedstrijd van het seizoen is toch Ajax-Twente? Het zou mooi zijn indien dat duel de titelstrijd zou beslissen. Hoewel ik verwacht dat Twente al eerder tot kampioen is gekroond.
Extra sensatie he. Ook nog lekker dat PSV op dezelfde dag naar Groningen mag gaan.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is toch achterlijk om die wedstrijd op de laatste speeldag te plannen, straks wordt de titel beslist in een onderling duel. Ik heb al trauma's genoeg na 2007.
PSV niet?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:25 schreef Gorill0r het volgende:
Hoor die Ajacieden Utrecht ineens dankbaar zijn
Wij verloren niet van Twentequote:
Niet snappen waarom supporters wij zeggenquote:
Dus daarom mogen wij niet blij zijn dat twente punten verspeeld? Logica hier hoorquote:
Als het over Twente gaat neem ik van Halst nooit serieus.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
van Halst vind nu ineens dat ajax wel weer titelkandidaat is
Mogen we daarom niet blij zijn dat twente 2 punten laat liggen.quote:
IJslandquote:Op zondag 6 februari 2011 16:49 schreef Morendo het volgende:
In ieder geval hopen dat AZ volgende week PSV pakt.
Ajax valt net buiten de top 3...quote:Op zondag 6 februari 2011 16:41 schreef ajacied4lf het volgende:
Vind dat Twente nog steeds de beste kansen heeft, PSV zie ik niet meer als titelkandidaat, ookal staan ze bovenaan. Denk dat ze net als vorig jaar wegzakken.
Ajax, tjsah. Ik weet niet wat ik ervan moet denken.
Ben jij het, Johan?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nouja toch wel 4 door het verschil in doelsaldo,
Krijgt hij ook nog wel.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:58 schreef Ethanolic het volgende:
Suarez had wel een afscheidswedstrijd verdiend eigenlijk.
Ja, EL kwartfinale, Ajax- Liverpool.quote:
laten we Urby dan ook niet vergeten !quote:Op zondag 6 februari 2011 22:58 schreef Ethanolic het volgende:
Suarez had wel een afscheidswedstrijd verdiend eigenlijk.
Twente kan het natuurlijk niet twee seizoenen volhouden om in de laatste minuut de winnende te scoren. De race ligt nog volledig open en ook Groningen doet gewoon nog mee lijkt me.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:18 schreef TheVulture het volgende:
Twente lijkt me de favoriet voor de titel aangezien ze hun ploeg compleet hebben gehouden, maar lekker weekend dit!
We zijn kansloos tegen Twente en PSV, die gewoon veel stabieler zijn. En de derde plek gaan we net niet halen, ben ik bang.quote:
Twente en PSV zijn stabiel?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:51 schreef Devz het volgende:
[..]
We zijn kansloos tegen Twente en PSV, die gewoon veel stabieler zijn. En de derde plek gaan we net niet halen, ben ik bang.
Maar ik krijg graag ongelijk hoor.
Op basis van de ranglijst scheelt dat slechts een verliespartij en heeft Ajax ook een beter doelsaldo dan Twente. De bewering heeft dus een flinterdunne ondergrond.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:55 schreef Devz het volgende:
[..]
Twente zeker en PSV in ieder geval een stuk stabieler dan Ajax.
Jij kijkt geen wedstrijden? Natuurlijk kan je het niet wetenschappelijk onderbouwen, maar feit is gewoon dat Ajax de laatste maand weer uiterst wisselvallig en slordig staat te spelen. Maar het (gebrek aan) scorend vermogen is wat ons uiteindelijk met name zal gaan opbreken. Als je wedstrijden als tegen Utrecht en De Graafschap ziet, dan kan je toch niet beweren dat daar een kampioenselftal staat?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:16 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Op basis van de ranglijst scheelt dat slechts een verliespartij en heeft Ajax ook een beter doelsaldo dan Twente. De bewering heeft dus een flinterdunne ondergrond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |