Jamaar lelijkquote:Op zondag 6 februari 2011 13:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hahaje gaat maar lekker zelf naar buiten
t is heerlijk weer
Mijn netheid heeft zelfs invloed op jouw dromen.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nou, dat zegt niks over jouwalleen dat ik hele nette dromen heb
Daar moet je echt voor minstens 50 euro bestellen ofzo. Dat kan nietquote:
Wat is er zo lelijk aan je vandaag dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:58 schreef Yuki het volgende:
Jamaar lelijk
And I don't dig the burka-look
Ik ken ze ja, burka-dagen, die enkele keren dat je graag zou willen ruilen met ze.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jamaar lelijk
die bezorgen pas over ene paar dagenquote:
niks lelijk, gisteren durfde je ook over straatquote:Op zondag 6 februari 2011 13:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jamaar lelijk
Mogen ook geen alcohol hequote:Op zondag 6 februari 2011 13:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ken ze ja, burka-dagen, die enkele keren dat je graag zou willen ruilen met ze.
Ik ben er net uitgekomen.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:32 schreef PeuRac het volgende:
geen zin om uit bed te komen, wie schopt me er uit? Of komt er bij liggen?
100 toch? Al kom ik er achter dat je altijd nog meer besteld.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daar moet je echt voor minstens 50 euro bestellen ofzo. Dat kan niet
Wat niet?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is er zo lelijk aan je vandaag dan?
Jij dwong mijquote:Op zondag 6 februari 2011 14:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
niks lelijk, gisteren durfde je ook over straat
Ik zeg ook, die enkele keer...quote:
Kom hier eens laten zien danquote:Op zondag 6 februari 2011 13:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn netheid heeft zelfs invloed op jouw dromen.
T was een verzoek waar je vrijwillig op in gingquote:
Bij 100 euro of meer heb je hele lage bezorgkosten, anders lopen die op tot 30 euro ofzo..quote:Op zondag 6 februari 2011 14:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
100 toch? Al kom ik er achter dat je altijd nog meer besteld.
Digitaal aanwezig ook goed?quote:
Oh maar dat is niet zo vreemd meis, na zulke dagen. Je had mij vorig jaar moeten zien, ellende tekent mij ook altijd erg. Gewoon lekker binnen blijvenquote:Op zondag 6 februari 2011 14:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat niet?
En nee, dit is geen gezeur om complimentjes.
Ik zie eruit hoe ik me voel, and it ain't pretty. Punt.
Anders kreeg ik geen eten.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T was een verzoek waar je vrijwillig op in ging
Zo naïef ben ik nu ook weer niet he.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kom hier eens laten zien danVolgens mij is t alleen maar naïviteit wat invloed zou kunnen hebben.
ik betaal geen bezorgkosten? Misschien dat het te maken heeft met de frequentie en/of bedragenquote:Op zondag 6 februari 2011 14:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bij 100 euro of meer heb je hele lage bezorgkosten, anders lopen die op tot 30 euro ofzo..
Je bent een schatjequote:Op zondag 6 februari 2011 14:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo naïef ben ik nu ook weer niet he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |