Ja, maar je zou toch hier komen?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb ik er nog steeds geen last van
Lekker rustig aan doen idd, al moet ik straks echt nog naar de super.. Dat gaat leuk wordenquote:Op zondag 6 februari 2011 13:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oj, gordijntjes dicht en uitrusten dan maar?
Weer zitten dagdromen?quote:
Ja, ik hunker naar jequote:Op zondag 6 februari 2011 13:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh, maar dat kan toch niet meer stuk
shit, was ik al wakker geworden? Had laatst nog over je gedroomdquote:
quote:
Gedroomd? of was het meer een nachtmerrie?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
shit, was ik al wakker geworden? Had laatst nog over je gedroomd
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
shit, was ik al wakker geworden? Had laatst nog over je gedroomd
Nee, dromen over MB is een droom zoals er maar weinig zijn.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gedroomd? of was het meer een nachtmerrie?
quote:
Ohja, ik had nog was liggenquote:
Dromen zijn toch een verwerking en vertolking van je diepste wensen en angsten? T was heel netjesquote:
Dat kan nog alle kanten op hequote:Op zondag 6 februari 2011 13:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, dromen over MB is een droom zoals er maar weinig zijn.
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ohja, ik had nog was liggen
[..]
Dromen zijn toch een verwerking en vertolking van je diepste wensen en angsten? T was heel netjes
Nou, dat zegt niks over jouwquote:Op zondag 6 februari 2011 13:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uiteraard, ik ben een reuze net meisje.
Meisje?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uiteraard, ik ben een reuze net meisje.
Dikke kans dat er vandaag of morgen weer een de machine in gaat hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 13:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb al een was gedaan en opgehangen en er draait er nu nog een. Ik wacht altijd te lang
En wil diegene het dan ook voor mij doen?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wie komt er even boodschappen voor me doen?
hahaquote:Op zondag 6 februari 2011 13:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
En wil diegene het dan ook voor mij doen?
Veel chocola, okthnxbye
't ziet er anders maar grijs uitquote:Op zondag 6 februari 2011 13:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hahaje gaat maar lekker zelf naar buiten
t is heerlijk weer
Gelukkig niet neequote:
Appie.nlquote:Op zondag 6 februari 2011 13:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
En wil diegene het dan ook voor mij doen?
Veel chocola, okthnxbye
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |