mooi voor met carnavalquote:Op zondag 6 februari 2011 13:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je dat dan doet hoort dit er wel bij
[ afbeelding ]
Aha dat is wel mooi!quote:Op zondag 6 februari 2011 13:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb een baan als secretaresse/projectassistent bij een bedrijf wat software ontwikkeld voor de zorg-sector. Leuke baan, half uurtje van huis, veel mogelijkheden om mijn eigen werk in te delen en me de baan echt eigen te kunnen maken en me te ontwikkelen.![]()
14 feb beginnen.
Ik pluk wel wat weg hoor, maar dan meer van die verdwaalde haartjes. Ik wil niet van die wilde borstelsquote:Op zondag 6 februari 2011 13:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb heel even zo'n fase gehad. Tot ik foto's van mezelf zag.
Ik ben er echt superblij mee.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha dat is wel mooi!
Alleen op Valentijnsdag beginnen met werken.![]()
Kan je wel meteen een valentijntje op het werk scoren!
Hoiquote:
Romantischquote:Op zondag 6 februari 2011 13:12 schreef Yuki het volgende:
Ik moet op Valentijnsdag naar de mondhygiëniste
Naar je deet?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Romantisch![]()
Ik moet ook ergens heen
Waar zit het bedrijf?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:13 schreef Kluts het volgende:
En er zit gewoon een sportschool naast mijn werk, dus ik ga lid worden van een sportschool binnenkort.
Ben vanmorgen weer lekker een uur gaan sportenquote:Op zondag 6 februari 2011 13:13 schreef Kluts het volgende:
En er zit gewoon een sportschool naast mijn werk, dus ik ga lid worden van een sportschool binnenkort.
logischquote:Op zondag 6 februari 2011 13:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik pluk wel wat weg hoor, maar dan meer van die verdwaalde haartjes. Ik wil niet van die wilde borstels
Ik pluk ook, maar zo min mogelijk. Ik vind vollere wenkbrauwen wel echt heel erg mooi.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik pluk wel wat weg hoor, maar dan meer van die verdwaalde haartjes. Ik wil niet van die wilde borstels
Ik ben blij dat je wat gevonden hebtquote:
I wishquote:
Me too, ik heb zo'n hekel aan thuiszitten. En uiteindelijk ben ik er in alle opzichten op vooruit gegaan.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je wat gevonden hebt
Nee, Gym4All, maar poteeetoo, potaaatoooo. Gewoon zo'n fitnessfabriek.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Da's goed te doen!
Fit for Free dan zeker?
Mooi toch!quote:Op zondag 6 februari 2011 13:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Me too, ik heb zo'n hekel aan thuiszitten. En uiteindelijk ben ik er in alle opzichten op vooruit gegaan.
Dat is niet handig om bij mij in de buurt te zeggenquote:
Als ik dat zou doen zou ik elke dag flink bezig zijnquote:Op zondag 6 februari 2011 13:06 schreef L-E het volgende:
Wenkbrauwen bijkleuren vind ik niet erg, ik snap gewoon niet waarom sommige vrouwen driekwart van hun wenkbrauwen weg plukken. Het wordt er nooit beter op.
Exact! Heerlijk!quote:Op zondag 6 februari 2011 13:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mooi toch!Nog eventjes van de rust genieten en dan weer aan de bak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |