Ik heb een baan!quote:Op zondag 6 februari 2011 13:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kluts, met je grijze muts. Hoe gaat de sollicitatie?
Ja precies. En het geeft iets meer uitdrukking.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook, want mijn haar is heel donker, dus dan zet ik ze wel iets aan.
Daarom laat ik ze verven. Ziet er natuurlijker uit dan met een potloodjequote:Op zondag 6 februari 2011 13:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kleur ze altijd wel bij met een potloodje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Ik denk dat niemand het echt heel goed ziet. Ik heb namelijk gewoon zwarte wenkbrauwen.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daarom laat ik ze verven. Ziet er natuurlijker uit dan met een potloodje
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daarom laat ik ze verven. Ziet er natuurlijker uit dan met een potloodjewenkbrouwen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ik doe even meequote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daarom laat ik ze verven. Ziet er natuurlijker uit dan met een potloodjeOh nee dat zou ik niet zo snel doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Voor mij ookquote:Op zondag 6 februari 2011 13:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Voor mij nemen ze altijd rustig de tijd
Ik heb gewoon niet zulke mooie ook van mezelfquote:Op zondag 6 februari 2011 13:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand het echt heel goed ziet. Ik heb namelijk gewoon zwarte wenkbrauwen.
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:06 schreef L-E het volgende:
Wenkbrauwen bijkleuren vind ik niet erg, ik snap gewoon niet waarom sommige vrouwen driekwart van hun wenkbrauwen weg plukken. Het wordt er nooit beter op.
Peu, op fok vragen is niet romantisch.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
trouwen? Moet je alleen accepteren dat ik je sproetjes leuk vind
Bij mij is het epileren puur omdat ik nogal "verstrooide" wenkbrauwen heb. Maakt het iets strakker, zonder dat het onnatuurlijk oogt.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:06 schreef L-E het volgende:
Wenkbrauwen bijkleuren vind ik niet erg, ik snap gewoon niet waarom sommige vrouwen driekwart van hun wenkbrauwen weg plukken. Het wordt er nooit beter op.
Ik heb een baan als secretaresse/projectassistent bij een bedrijf wat software ontwikkeld voor de zorg-sector. Leuke baan, half uurtje van huis, veel mogelijkheden om mijn eigen werk in te delen en me de baan echt eigen te kunnen maken en me te ontwikkelen.quote:
Als je belooft het nooit hardop te zeggen.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
trouwen? Moet je alleen accepteren dat ik je sproetjes leuk vind
En het er dan vervolgens optekenen alsof ze pipo zijnquote:Op zondag 6 februari 2011 13:06 schreef L-E het volgende:
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Peu, op fok vragen is niet romantisch.
Is goedquote:Op zondag 6 februari 2011 13:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Als je belooft het nooit hardop te zeggen.
dat!quote:Op zondag 6 februari 2011 13:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En het er dan vervolgens optekenen alsof ze pipo zijn
is wel eens gedaanquote:Op zondag 6 februari 2011 13:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Peu, op fok vragen is niet romantisch.
Ik heb heel even zo'n fase gehad. Tot ik foto's van mezelf zag.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
heel hard om heen lopen.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als je dat dan doet hoort dit er wel bijquote:Op zondag 6 februari 2011 13:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |