quote:Op zondag 6 februari 2011 13:26 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
okaj , eej wacht is ff waar ligt kut srol scrol hhhm ken ik niet vinden
om 0230 uur zou er een persconferentie worden gehouden ergens door de youth movement ? hun miss.? gaat even zoeken naar de tweet
das dus nu ...quote:adamakary youth movements will hold a press conference today at 2:30 at the shorouk headquarters #tahrir
sfeer @ Tahrir is nu eenmaal "hosanna".... ( gelukkig!!)quote:Op zondag 6 februari 2011 13:29 schreef Blik het volgende:
[..]
Zijn die meer dan 100 doden ook bevestigd? Aangezien het een paar dagen geleden nog maar 7 doden waren.
Verder vind ik het bericht wel erg in Hosanna-sfeer geschreven, maar dat is ook een beetje de sfeer in dit topic. Ik vind het nieuwsbericht niet neutraal genoeg.
Opposition als in alleen de MB?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:31 schreef shomila het volgende:
Jan25voices Jan25 Voices
AFP: Sourcing a 'government official.'Opposition reps. and government have agreed to form a constitutional reform committee. #Egypt
1 minute ago
Zolang het schattingen zijn moet dat ook vermeld worden, ik heb nog nergens een officieel bericht van 100+ doden voorbij zien komen.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:30 schreef -jos- het volgende:
[..]
Zeker, de VN schat 300 doden en imo is dat een zeer redelijke schatting aangezien er in Cairo en Alexandria 100+ doden waren gemeld.
reps, dus nee. Ook Wafd-beweging gok ik zo.quote:
Zie mijn reactie:quote:Op zondag 6 februari 2011 13:33 schreef Blik het volgende:
[..]
Zolang het schattingen zijn moet dat ook vermeld worden, ik heb nog nergens een officieel bericht van 100+ doden voorbij zien komen.
AJE melde dat de "goverment "het over 11 had (quote:
MB neemt wel 'opeens' de leiding, of probeerd dat althans. Dat zal de protesters niet helpen.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:33 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
reps, dus nee. Ook Wafd-beweging gok ik zo.
Nee, opposition als in symbolische oppositie die nu in het parlement zitten.quote:
Op aljazeera zeiden ze daarstraks dat hun reporters er al 40 hadden gezien.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:35 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
AJE melde dat de "goverment "het over 11 had () en andere media's het over 300 +
laten we het erop houden ( zoiezo teveel !!)
minimaal 100 ( en is denk ik nog erg "onderschat ")
Staat een mooi stuk in de Volkskrant in de Vervolg-bijlage over de kater na een revolutie. Als het normale leven weer op de deur klopt en het weer over is met de romantiek. Dat is het moment waarop veel mensen vervallen in een soort van leegte en zelfs depressie. Zeker als er sprake is van ontgoocheling en de revolutie niet de gehoopte uitkomst brengt.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:26 schreef Blik het volgende:
[..]
momentum is voorbij, continue dezelfde protesten laten zien is niet interessant genoeg voor de media. Het normale leven begint ook weer op gang te komen in Caïro. Jammer maar helaas voor de demonstranten
MB zei wel zonet op AJE dat ze niet gaan voor het presidentsschap - ze willen gewoon dat er een democratische regering komt.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:35 schreef yavanna het volgende:
[..]
MB neemt wel 'opeens' de leiding, of probeerd dat althans. Dat zal de protesters niet helpen.
marwaalsaleh Marwa Al Saleh
Not Muslim Brotherhood or any another party who decide on behave Egyptians. it is not parties issue.it is Egyptians revolution #Egypt #Jan25
![]()
Ik vind het wel verstandig.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:35 schreef yavanna het volgende:
[..]
MB neemt wel 'opeens' de leiding, of probeerd dat althans. Dat zal de protesters niet helpen.
klopt maar officieel nummer van gouverment is nog 11 , maar AJE spreekt het ook tegenquote:Op zondag 6 februari 2011 13:36 schreef shomila het volgende:
[..]
Op aljazeera zeiden ze daarstraks dat hun reporters er al 40 hadden gezien.
Heb je dan ook de bron daarbij, voor die 150+ doden?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:33 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Zie mijn reactie:
@ Blik: Ja, er zijn er +150 bevestigd. Die 7 die jij noemt zijn van de afgelopen 4 dagen, waarin de pro's erbijkwamen. De meeste doden zijn in de eerste 2 dagen gevallen.
Hosanna-sfeer is nu ook de sfeer op Vrijheidsplein, daarom heb ik het zo geschreven, maar ik heb een hekel aan niet neutrale berichten dus heb je concrete punten die verbeterd kunnen worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |