De marathon was in de soep gelopenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vervelend, naja gebeurt ook maar 1x.
Wie is er tot 10 geweest dan?
Dat kun je zien op de verzoeksite:quote:
quote:Verzoekje
Aangevraagd door:
ajacied422
--------------------------------------------------------------------------------
Bericht van ajacied422
goi
Oh oke dat wist ik nietquote:Op zondag 6 februari 2011 12:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat kun je zien op de verzoeksite:
[..]
Ja ik was er bij tot 3:30uquote:Op zondag 6 februari 2011 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De marathon was in de soep gelopen
Zou je hem dan ook in de wiki willen zetten? www.onzinradio.nl/wikiquote:Op zondag 6 februari 2011 12:23 schreef trolololo het volgende:
OP aangepast, degene die het stukje heeft geschreven over de worm moet even een bijspijkercursus werkwoorden (in de lijdende vorm) nemen.
Dat was ikquote:Op zondag 6 februari 2011 12:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh oke dat wist ik niet![]()
Ging meer om het vorige nummer trouwens
Murpquote:Op zondag 6 februari 2011 12:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Idd, wie gaat ons nu controleren op onze SC?
Murp en Myraelaquote:Op zondag 6 februari 2011 12:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Idd, wie gaat ons nu controleren op onze SC?
Oh wauw, ik kan niet wachtenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:24 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat was ikEn er komt zo nog een oud rap nummertje
Dicht zelfs?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Murp![]()
Gisteren topic al dicht dus
Ga ik doenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zou je hem dan ook in de wiki willen zetten? www.onzinradio.nl/wiki
Ohh oke, ik schok al. Hoezo eigenlijk ?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
paar seconden hoor, halve minuut ofzo
Dag, echt een paar minuten.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
paar seconden hoor, halve minuut ofzo
Haha okequote:Op zondag 6 februari 2011 12:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, "ga eerst maar nadenken waarom"
Waren dan ook wel 40 posts over eten.
Dit ja, een van de weinige rapnummers die er nog mee doorkanquote:
Alleen hier in het topicquote:Op zondag 6 februari 2011 12:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik wel. Speelt darts, maar is nogal offtopic.
Heb jij ook plaatjes aangevraagd Merel?
Hooiquote:Op zondag 6 februari 2011 12:31 schreef Pizzalucht het volgende:
Hallon Merel!
Koelkast, heb het idee dat er wat fout stond ivm maximaal open verbindingen naar mijn server.
Standaard is 1024 en dat is nooit genoeg met wat er nu op staat.
Had zelf op sommige momenten dat ik even niet kon verbinden oid, hoop dat het nu beter is
Misschien dat daarom die testserver raar deed.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:31 schreef Pizzalucht het volgende:
Hallon Merel!
Koelkast, heb het idee dat er wat fout stond ivm maximaal open verbindingen naar mijn server.
Standaard is 1024 en dat is nooit genoeg met wat er nu op staat.
Had zelf op sommige momenten dat ik even niet kon verbinden oid, hoop dat het nu beter is
Neen.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Alleen hier in het topicGeen flauw idee of het dan ook wordt meegenomen
![]()
[..]
Hooi
Zou best kunnen.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Misschien dat daarom die testserver raar deed.
Ik ben ook achter een fout in mijn script gekomen, dus daarom stilte uitgezonden
Dan heb ik het nu via de site gedaanquote:
Stout !quote:Op zondag 6 februari 2011 12:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ho sorry, ik zou niet meer groeten
Dat is dan weer een voordeel van SAM, dat 'ie blijkbaar disconnect als ie niks speelt.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:34 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Zou best kunnen.
Maar volgens mij was de verzoekjesmachien helemaal niet verbonden, de tijdelijke DJ kon er gewoon in...
Owjaquote:Op zondag 6 februari 2011 12:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is dan weer een voordeel van SAM, dat 'ie blijkbaar disconnect als ie niks speelt.
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je had de normale aangevraagd en krijgt de hardcore versie?
quote:Aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht van djkoelkast
Ik zal niet de lange doen ;-)
Wat zocht je dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan heb ik het nu via de site gedaanStond alleen nog niet in de lijst
![]()
Darwin Deez - Bad Dayquote:Op zondag 6 februari 2011 12:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat zocht je dan?
Er komt een nieuwe zoekfunctie (is nu alleen nog in testfase)
Australische indie, niet echt mainstream iddquote:Op zondag 6 februari 2011 12:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Darwin Deez - Bad Day
Sowieso is het overgrote deel van de muziek die ik luister niet heel bekend bij de meeste mensen
Ik zou het niet wetenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
Even tussendoor; hoe zet je iets op alfabetische volgorde met excel?
Welke Excel heb je?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
Even tussendoor; hoe zet je iets op alfabetische volgorde met excel?
Er stonden 3 versies ofzoquote:Op zondag 6 februari 2011 12:37 schreef djkoelkast het volgende:
Singleversie van Hocus Pocus![]()
Deze is toch minder.
Daaromquote:Op zondag 6 februari 2011 12:37 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Australische indie, niet echt mainstream idd
Straks mis je me weerquote:Op zondag 6 februari 2011 12:38 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Oeh, heb ik Radio ONZ niet eens aan
Dit valt me van je tegenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:38 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Oeh, heb ik Radio ONZ niet eens aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Die van 6 minuten is de albumversiequote:Op zondag 6 februari 2011 12:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Er stonden 3 versies ofzo
Ik had geen idee welke ik moest kiezen
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dit valt me van je tegenVraag deez nog eens aan en zoek op: deezSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat weet ik, maar ik zie nu pas dat de lengte van nummers er achter staatquote:Op zondag 6 februari 2011 12:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die van 6 minuten is de albumversie
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dit valt me van je tegenMiddag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...
Vind niks..quote:Op zondag 6 februari 2011 12:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vraag deez nog eens aan en zoek op: deez
Eerst op een van de letters klikken (A, B, C, D...)quote:
Heb het al. Dankuquote:Op zondag 6 februari 2011 12:39 schreef trolololo het volgende:
[..]
Eerst op een van de letters klikken (A, B, C, D...)
Een van die menubalken boven klikken, en dan 'Sorteren'
Dan krijg je een apart balkje met hoe en wat.
Hm.. ergens is een knop waar sorteren/filteren is en als het goed is, staat het daar onder. Ik weet zo alleen niet waar het in 2003 staatquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:08 schreef sciter het volgende:
Iemand mag mijn uur trouwens overnemen. Mijn laptop is naar de klote door een enorm aantal virussen. Wat meteen mijn hoge cpu verklaart
Oh vreemd dat ie het hier niet doet danquote:Op zondag 6 februari 2011 12:40 schreef Zokunen het volgende:
Heb em voor je gerequest merel, hij staat er hier wel
Dit is een Osdorp Posse bash/dis, hoe je het wil noemen.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
Sommige beats zijn nep?
Maar deze zijn echt?
Goede lyrics. Nee, echt.
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:41 schreef Snuf. het volgende:
Ik zag dat er een gaatje is van 18:00 tot 19:00, zou ik dan mogen?
Andere 'muziekanten' af proberen te krakenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit is een Osdorp Posse bash/dis, hoe je het wil noemen.
Ik moest lachenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Andere 'muziekanten' af proberen te kraken__
Blijkt maar weer wat voor een debiele mensen die rappers zijn
Viervoeters is wel zeer tekstueel in ordequote:Op zondag 6 februari 2011 12:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Andere 'muziekanten' af proberen te kraken__
Blijkt maar weer wat voor een debiele mensen die rappers zijn
Waarom wil hij hier niet werken dan.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Moet wel
Playlist results
1 Darwin Deez - Bad Day Lengte: 3:07
Dat is de andere requestquote:Op zondag 6 februari 2011 12:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Waarom wil hij hier niet werken dan.
[ afbeelding ]
Als ik Darwin Deez intyp, is het hetzelfde
Je hebt de verkeerde URL schat, ik heb je per DM net de goeie gegeven!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Waarom wil hij hier niet werken dan.
[ afbeelding ]
Als ik Darwin Deez intyp, is het hetzelfde
Zal best, toch vind ik het nog steeds zeer slechte muziekquote:Op zondag 6 februari 2011 12:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Viervoeters is wel zeer tekstueel in orde
Oh ik ben lekker bezigquote:Op zondag 6 februari 2011 12:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde URL schat, ik heb je per DM net de goeie gegeven!
Ik doe 't nog eens.
Ik kan van vrijwel elk genre een paar nummers waarderen en de oude platen van Extince ook.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zal best, toch vind ik het nog steeds zeer slechte muziek
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:47 schreef Loveless85 het volgende:
[BREAKING] Paul overmeesterd door arrestatieteam en afgevoerd
Had het gezien jaquote:Op zondag 6 februari 2011 12:47 schreef Loveless85 het volgende:
Haha ik moest niet lachen.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:47 schreef Loveless85 het volgende:
Bijna net zo flauw als de epische grappen van snuf. Al vind ik deze leuker.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:47 schreef Loveless85 het volgende:
Dan wel jaquote:Op zondag 6 februari 2011 12:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jawel, Koelkast had me de link per dm gestuud![]()
Praters gonna prate.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bijna net zo flauw als de epische grappen van snuf. Al vind ik deze leuker.
Helloooquote:Op zondag 6 februari 2011 12:48 schreef Popje-popje het volgende:
Hallo![]()
De muziekjes klinken weer lekker
Ja, doe ikquote:Op zondag 6 februari 2011 12:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zokunen heeft hem nu al voor je aangevraagd he, dus nu moet je een andere kiezen
Hooiquote:Op zondag 6 februari 2011 12:48 schreef Popje-popje het volgende:
Hallo![]()
De muziekjes klinken weer lekker
Oh, gelukkig maarquote:Op zondag 6 februari 2011 12:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan wel ja
Toch houden we van je hoor![]()
draai herman brood aubquote:Op zondag 6 februari 2011 12:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
Mijn aids
Het wordt met de seconde erger nu
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Gelukkig draai ik straks kwaliteit
Fijnquote:Op zondag 6 februari 2011 12:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Gelukkig draai ik straks kwaliteit
Kreeg je geen kusje op kusjesdag?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:53 schreef ViezeFreddiey het volgende:
EN dankjwel!
Buurvrouw komt even langs, staat dit op!
gaat mijn kans
Daar gaat je kans? Je wilde je buurvrouw uitproberen?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:53 schreef ViezeFreddiey het volgende:
EN dankjwel!
Buurvrouw komt even langs, staat dit op!
gaat mijn kans
Een hele dag kusjes van jou vind ik niet erg hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 12:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Fijn
Wil je een kusje ?Kusjesdag he..
De hele dag is me teveel moeitequote:Op zondag 6 februari 2011 12:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Een hele dag kusjes van jou vind ik niet erg hoor
Ja, eigenlijk welquote:Op zondag 6 februari 2011 12:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Heb je wat beters te doen vandaag dan?
oh!, gevaarlijke vraagquote:Op zondag 6 februari 2011 12:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Heb je wat beters te doen vandaag dan?
Sorryquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Sorry![]()
Maar ik moet Natuurkunde maken en vervolgens koken voor eigen ouders + ouders vriendlief.
En dan gaan we eendenborst met snijboontjes en aardapplegratin maken en als toetje chocolademousse
Mag ik ook aanschuiven?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Sorry![]()
Maar ik moet Natuurkunde maken en vervolgens koken voor eigen ouders + ouders vriendlief.
En dan gaan we eendenborst met snijboontjes en aardapplegratin maken en als toetje chocolademousse
Staat niet op mijn computer, maar op de verzoekpc. Die heeft gewoon de complete top 40 + aanvullingen. Daarom.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waarom heb jij dit op je computer?
Klinkt lekker!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik weet niet zeker of we dan nog wel genoeg hebbenquote:
Okequote:Op zondag 6 februari 2011 12:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Staat niet op mijn computer, maar op de verzoekpc. Die heeft gewoon de complete top 40 + aanvullingen. Daarom.
In een envelopje, lekker alles bij elkaar? Prima hoor, PM je adres maar evenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Klinkt lekker!Stuur je een stukje op?
![]()
Gewoon door je usbquote:Op zondag 6 februari 2011 12:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
In een envelopje, lekker alles bij elkaar? Prima hoor, PM je adres maar even
Flinke eendenborst danquote:Op zondag 6 februari 2011 12:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of we dan nog wel genoeg hebben![]()
Ik bedenk me net dat we meer vlees hebben dan groenten, qua gewicht
Denk niet dat mn computer daar heel blij van wordtquote:Op zondag 6 februari 2011 12:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Gewoon door je usbGaat veel sneller
Awwwquote:Op zondag 6 februari 2011 12:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Denk niet dat mn computer daar heel blij van wordt![]()
Ik zal wel een fotootje voor je maken
3 stuks, tussen de 350 en 400 gramquote:
Kippenborstfilet is ook lekkerquote:Op zondag 6 februari 2011 12:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
3 stuks, tussen de 350 en 400 gram
2 zou net te weinig zijn voor 6 personen.
Nu heb ik hongerquote:Op zondag 6 februari 2011 12:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
3 stuks, tussen de 350 en 400 gram
2 zou net te weinig zijn voor 6 personen.
toon moet nu draaienquote:Op zondag 6 februari 2011 13:00 schreef Rockiejj het volgende:
Ben er ook weer bij
Heb ook even een nummertje aangevraagd.. Ben benieuwd
Ja fuck, het is mijn tijd nuquote:Op zondag 6 februari 2011 13:00 schreef Rockiejj het volgende:
Ben er ook weer bij
Welke heb je aangevraagd?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:00 schreef Rockiejj het volgende:
Ben er ook weer bij
HIJ MOET UITquote:Op zondag 6 februari 2011 13:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoe is C_A er aan toe of zijn jullie niet meer bij elkaar?
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
Koelkast, wanneer gaat het systeem uit?
JE HAAARquote:Op zondag 6 februari 2011 13:00 schreef Rockiejj het volgende:
Ben er ook weer bij
Ik heb hem nog niet geprogrammeerd, sorry, na deze kun je.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja fuck, het is mijn tijd nu
Okequote:Op zondag 6 februari 2011 13:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet geprogrammeerd, sorry, na deze kun je.
Toon is geweldiger met zijn gitaartjes dan dit.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Vind je het liedje zo verschrikkelijk?
Owhquote:Op zondag 6 februari 2011 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toon is geweldiger met zijn gitaartjes dan dit.
Hooiquote:
èn enkel platen met poëtische hoogstandjes als tekstquote:Op zondag 6 februari 2011 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toon is geweldiger met zijn gitaartjes dan dit.
Die had hoofdpijnquote:Op zondag 6 februari 2011 13:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
wanneer was dat dan? :pquote:
10:34quote:Op zondag 6 februari 2011 13:03 schreef trolololo het volgende:
Ik krijg een schreeuwerig SMSje van Sabine?
Die had ik 2uur geleden gestuurdquote:Op zondag 6 februari 2011 13:03 schreef trolololo het volgende:
Ik krijg een schreeuwerig SMSje van Sabine?
Hey popquote:
Vreemd zegquote:Op zondag 6 februari 2011 13:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die gaat Toon niet draaien bijvoorbeeld
Ik draai ook wel eens verzoekjes hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 13:04 schreef djkoelkast het volgende:
"ik heb die verzoekjes wel een beetje gehad?"
De verzoekjesmachine is hier wel de enige die altijd alle aangevraagde platen draait
Ja dat zag ik net ook... wat was er dan aan de hand?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Die had ik 2uur geleden gestuurd
De machien is er ook alleen voor de nacht en lege uurtjes hequote:Op zondag 6 februari 2011 13:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik draai ook wel eens verzoekjes hoor
Maar die verzoekjes van de meeste mensen vind ikzelf niet zulke fijne nummers
luister onder de douchequote:Op zondag 6 februari 2011 13:06 schreef 92Merel het volgende:
Dilemma, ik moet me douchen, maar eigenlijk wil ik blijven luisteren
Blijven luisteren, sowiesoquote:Op zondag 6 februari 2011 13:06 schreef 92Merel het volgende:
Computer mee laten douchenquote:Op zondag 6 februari 2011 13:06 schreef 92Merel het volgende:
Server lag eruit.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:05 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ja dat zag ik net ook... wat was er dan aan de hand?
zijn er uberhaupt waterdichte telefoons?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die telefoon was niet waterdicht JONGE
Ja.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zijn er uberhaupt waterdichte telefoons?
Die van mij heeft de wasmachine overleefdquote:Op zondag 6 februari 2011 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die telefoon was niet waterdicht JONGE
Ik ook niet, maar schoon wordt ie welquote:Op zondag 6 februari 2011 13:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Weet niet of ie daar helemaal gelukkig van wordt
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Die van mij heeft de wasmachine overleefd
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wel jaquote:Op zondag 6 februari 2011 13:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Ik ook niet, maar schoon wordt ie wel
Paracetemolltje ?quote:
quote:Sonim is committed to delivering the highest quality rugged phones bundled with tailored applications that give people who work and play in extreme environments the security to make clear calls, anytime, under any conditions.
Impermeable to life's harshest elements they are simply the longest-lasting phones, guaranteed.
Straks denk ik, ff wakkerworden.quote:
Werken voor geen meter. Net als die 'stevige' telefoons die alles konden overleven.quote:
Jij hebt er 1 gekocht?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Werken voor geen meter. Net als die 'stevige' telefoons die alles konden overleven.
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ik al die spelersnamen hoor van Vitesse, krijg ik zin in Wereldgerechten van Knorr.
I seequote:Op zondag 6 februari 2011 13:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mijn broertje werkt in een telefoonzaak. Vandaar
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
Als er nog net zulke toffe verzoekjes zijn van iemand, DM even
iddquote:
Weet je tochquote:Op zondag 6 februari 2011 13:16 schreef djkoelkast het volgende:
Toon je hebt gelijk, ik hoor nu alleen nog maar goeie teksten
Tuurlijk nietquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sperzieboon slaat een goede toon
Ik ben wel wat gewend hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 13:17 schreef Graseter het volgende:
[..]
Onmogelijk jij hebt 2 uur geslapen.
Jonge ik heb jou net veilig thuisgebrachtquote:
Dat wel.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jonge ik heb jou net veilig thuisgebracht
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:14 schreef 8108139dpths het volgende:
Heeft iemand het wachtwoord van de server?
DMquote:
Laat Snuf.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wie gaat er om 2 uur?! Of moet ik doordraaien?
Volgens mij is er om 6 uur nog een gaatje.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:28 schreef Graseter het volgende:
Ik wil binnenkort ook een keertje draaien.
Patrick had wel zijn dag..quote:Op zondag 6 februari 2011 13:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
tinychat was gister wel even gezellig.
Inderdaad, dankzij ons natuurlijk.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hardstikkequote:Op zondag 6 februari 2011 13:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
Beetje alcohol en goede muziek, is toch reden genoegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |