Maar je bent niet altijd op je hoede natuurlijkquote:Op zondag 6 februari 2011 12:19 schreef honkeytonk het volgende:
Zwieber niet stelen!
Zwieber niet stelen!
Zwieber niet stelen!
Als je dit roept gaat hij gewoon weg.
Dus Dora is de slechterik?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:20 schreef xSummergirlx het volgende:
Zwieber is een rebel,hij hoort te winnen,dit is hoe het hoort. Jij moet ook altijd voor Dora's charmes vallen.
Ja dit.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:19 schreef honkeytonk het volgende:
Zwieber niet stelen!
Zwieber niet stelen!
Zwieber niet stelen!
Als je dit roept gaat hij gewoon weg.
Gewoon een paar boxjes meenemen en het altijd afspelen op je iPod.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:21 schreef louwp het volgende:
[..]
Maar je bent niet altijd op je hoede natuurlijk.
Dora is een reptilian.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:21 schreef louwp het volgende:
[..]
Maar je bent niet altijd op je hoede natuurlijk.
[..]
Dus Dora is de slechterik?
Lolwhut.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:22 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Mijn zusje was vroeger verliefd op Zwieber.
GMTAquote:Op zondag 6 februari 2011 12:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja dit.
Gewoon opnemen en continu laten afspelen.
pics van je zusje!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:22 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Hij is dan ook gewoon een though guy.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:22 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Nee! Dat kan niet! Krijg ik dan half mens reptilian kinderen?quote:
Je neukt Dora?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:27 schreef louwp het volgende:
[..]
Nee! Dat kan niet! Krijg ik dan half mens reptilian kinderen?
Nee dan kom ik in de gevangenis.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hij steelt van etnische minderhedenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:29 schreef Bakfiets. het volgende:
Zwieber is de Robin Hood van het heden.
Dat doet er niet toe. Hij steelt van de rijken en geeft aan de arme medemens. Wat denk je dat Dora allemaal verdient aan haar media-empirium? Die kan best wel eens wat missen.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:34 schreef louwp het volgende:
[..]
Maar hij steelt van etnische minderheden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |