Ik heb gisteren het album waar die op staat gekocht gedownload, wilde hem vandaag eens gaan luisterenquote:
Heerlijk nrquote:
Als je epilepsie hebt deze niet kijken.quote:
RIPquote:
Helden!quote:
Ik luister sinds een paar dagen het hele album van de soundtrack van Into The Wild, wat een prachtige nummers: een man, een stem en een snaarinstrument.quote:
K kwam t toevallig tegen...vet he?quote:Op maandag 7 februari 2011 22:02 schreef Chivez het volgende:
[..]
Helden!En dan samen op 1 mic, geweldig!
Topliedjes, topstem, topfilmquote:Op maandag 7 februari 2011 22:17 schreef Iemand91 het volgende:
Ik luister sinds een paar dagen het hele album van de soundtrack van Into The Wild, wat een prachtige nummers: een man, een stem en een snaarinstrument.![]()
Vooral Society, heerlijk nummer.
Die stem! (sop sop, LOL) Dat kapsel is hem hierbij vergeven...quote:Op maandag 7 februari 2011 22:19 schreef AnAlphaBeta het volgende:
[..]
K kwam t toevallig tegen...vet he?
Dat "amongst the waves" nr is trouwens ook super lekker.
Ook heel fijn - alleen ziet Vedder er uit als n accountant met n gitaar, met dat kapsel..
Jep, geweldige film. Staat in mijn top 5 nu. Maar die nummers? Ik kon eigenlijk ook niet kiezen.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:24 schreef AnAlphaBeta het volgende:
[..]
Topliedjes, topstem, topfilm![]()
Long Nights is mijn favoriet van t setje, op de voet gevolgd door Society.
lol - en dan zeggen ze dat drummers de populairste zijn in n band..nou ja, die zijn dan waarschijnlijk ook wel goed met hun handen.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:30 schreef Chivez het volgende:
Die stem! (sop sop, LOL) Dat kapsel is hem hierbij vergeven...![]()
Niemand moet wat dan ook - en zeker niet omdat ik het zou zeggen danwel vinden..ik kende de beste man alleen met lang haar, dus t was even schrikkenquote:Op maandag 7 februari 2011 22:33 schreef Iemand91 het volgende:
@ AnAlphaBeta: moet elke artiest er dan als een malloot uit zien en gedragen?![]()
Ah.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:41 schreef AnAlphaBeta het volgende:
[..]
Niemand moet wat dan ook - en zeker niet omdat ik het zou zeggen danwel vinden..ik kende de beste man alleen met lang haar, dus t was even schrikken
quote:
Wat super vet!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:57 schreef zwaaibaai het volgende:
hoort deze link bij : http://en.wikipedia.org/wiki/Stjepan_Hauser
quote:
Idd! Heel gaafquote:
Let me show you the wayyyyyyy!quote:
Klinkt leuk!quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:34 schreef Wiebeldak het volgende:
Life goes on.
Ik kan serieus die tekst niet nazingen omdat ik telkens in de knoop raak met de letters.
wow, die heb ik al lang niet meer gehoordquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:28 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
Echt een bazennummer van een nederlandse band. Jan Akkerman is de gitarist. Een van de beste gitaristen ter wereld.
quote:
Wat is er aan de hand?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:32 schreef Carooltje79 het volgende:
Vandaag was echt een dag die ik nooit meer zal vergeten.... voel me zo verschrikkelijk leeg en schuldig en boos en verdrietig en...... pfffff![]()
Mooi liedje ook.quote:
wat vetquote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:20 schreef Fusionfreak het volgende:
Potverdomme, dit is echt hakken en snoeien!! Toch maar eens effe downloaden voor het slapen gaan.
French instrumental jazz metal quartet . After a first experimental project including Armand, Pablo (guitars), and Mathieu (drums), the band reborns in 2003 and takes its actual form with Ben's joining (bass) and a fresh synthetisers use. They start composing and working on what they freely name "Brutal Jazz" : instrumental music build on the duality between free-minded approach from Jazz, mixed to brutal sounds and constructions from modern Metal . It results a unique music sounding like Meshuggah and Weather Report, with dramatic influence from Angelo Badalamenti.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |