SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar we nog steeds wachten op Vanyelsdottir en meer van dat soort dingen![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 09:18 schreef Vanyel het volgende:
Gewoon gefrustreerd. Je bent fijn slachtoffer
Tis dat je een bewoner in je buik hebt..quote:
is dat een bedreiging?quote:Op zondag 6 februari 2011 09:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Tis dat je een bewoner in je buik hebt..
Met wat, je handtasje?quote:
Met die piemol denk ikquote:
Dat zou toch raar zijn? Hebben wij een knokploeg gevormd om onze zwangere Vanyel te beschermen, gaat ze ons in elkaar slaan.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:10 schreef Bakfiets. het volgende:
Nog eentje dan.![]()
[ afbeelding ]
Heeel slecht.
Ik geloof het wel. Ik heb mijn vechttenue alweer opgeborgen.quote:
Zo ver wil ik niet gaan, maar ik vind haar toch wel eenquote:
quote:
French friesquote:
Ik heb alle afleveringen van Xena op mijn laptop.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zo ver wil ik niet gaan, maar ik vind haar toch wel eenwaard...
Ik ook, maar ik kijk het zelden. Uiteindelijk is het toch wel erg slecht.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:24 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik heb alle afleveringen van Xena op mijn laptop.
Klopt, maar ze heeft zo'n lekker pakje.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik kijk het zelden. Uiteindelijk is het toch wel erg slecht.
Want wel in de frietuurpan?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
JE GOOIT HET TOCH NIET IN DE PATATUURPAN!!!!!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ben jij dat? Heterd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Jij hebt ze graag oud he? Omnomnomnom.quote:
Krijg je als je en hetero (:r) toelaat...quote:Op zondag 6 februari 2011 19:21 schreef Qebbel het volgende:
We krijgen toch ook al niet in ons topic die friet/patat discussie?!
7-2quote:Op zondag 6 februari 2011 19:26 schreef Vanyel het volgende:
Beter starten jullie een pooltje voor de bevaldatum. Kan er nog iemand mooie prijzen winnen oid.
Ik hoop in ieder geval niet dat ze dezelfde geboortedatum krijgt als Arthur...quote:Op zondag 6 februari 2011 19:26 schreef Vanyel het volgende:
Beter starten jullie een pooltje voor de bevaldatum. Kan er nog iemand mooie prijzen winnen oid.
Moeten we natuurlijk eerst weten of je vandaag dinges gedaan met dat uhhh... goedjequote:Op zondag 6 februari 2011 19:26 schreef Vanyel het volgende:
Je woordkeuze voor friet of patat heeft te maken met je geaardheid?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Krijg je als je en hetero (:r) toelaat...
Gisteren? Jeuzes. D:quote:Op zondag 6 februari 2011 17:55 schreef wonderer het volgende:
Trouwens, skunk, ik kreeg gisteren je kerstkaart in de bus
Ja, lang leve de postquote:
Nou, poeh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
We hebben geen frituurpan. En een open pan vol olie vind ik eng.quote:
Waarom in vredesnaam?quote:
Gelukkig lig ik daar niet wakker vanquote:
Hou ik je aanquote:
Zo vaak als jij dat nodig hebtquote:Op maandag 7 februari 2011 11:37 schreef wonderer het volgende:
Kinky
(hoe vaak zal ik nog zeggen dat ik ga slapen?)
neuj een opvreterquote:
een opvreter.quote:
wrom? leren lezen en tikken kun je niet vroeg genoeg mee beginnen!quote:Op maandag 7 februari 2011 16:59 schreef Vanyel het volgende:
Ik wacht nog even met haar leren typen als je t niet erg vindt.
Jij kunt toch gewoon voor d'r typen.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:59 schreef Vanyel het volgende:
Ik wacht nog even met haar leren typen als je t niet erg vindt.
Zo bijvoorbeeld.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:02 schreef Vanyelsdottir het volgende:
Ik poepte net. Haha, lekker puh mamma!![]()
Neuh, ik denk dat jij en DP sowieso geen kans meer maken. Fiets misschien nog met dinsdagmiddag, maar de rest...quote:Op maandag 7 februari 2011 19:15 schreef lezzer het volgende:
Ik denk niet dat ik mijn poule ga halen
Weet je zeker dat je het juiste nummer draait? Want ik heb sms noch gemiste oproep...quote:Op maandag 7 februari 2011 19:19 schreef lezzer het volgende:
net?
ik had nog gebeld, maar je nam niet op
Ik had niet gebeldquote:Op maandag 7 februari 2011 20:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je het juiste nummer draait? Want ik heb sms noch gemiste oproep...
quote:
quote:
yeah, het zou moeten werken.quote:
This comment is worthless without pics.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:35 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik vind Kate Walsh toch vele malen aantrekkelijker.
Kate Walshquote:
Ik denk nog steeds vandaag.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:03 schreef Vanyel het volgende:
Dan houden we elkaar wakker met onrust.
Zijn t maar gewoon gaan proberen met wisselend succes.
Ja heel irri. Slaap je eindelijk, gaat de ander weer woelen en weetikwat, kun je weer opnieuw beginnen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 05:51 schreef wonderer het volgende:
Frustrerend, zeg. Lijkt me dat je dat behoorlijk zat wordt, of niet?
maar vaak wel objectief.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:47 schreef Vanyel het volgende:
Ja wat heb je aan de mening van een homo? Das niet jouw doelgroep!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |