Das toch fucking niet normaal ;-)quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:32 schreef n00cL30n het volgende:
Zoals gezegd: "Nog even en er gaat een half draadje voorbij voordat alle picks voor een event allemaal geplaatst zijn."
Ach, sowieso kent iedere karateka deze trap. En elke thaibokser, en kickboksers ook neem ik aan. Ik was vroeger erg stijf in mijn heupen maar mijn front kick ging wel goed. Mijn karateleraar zei dus tegen me dat ik iemand gewoon een front kick tegen de kin moest geven mocht ik ergens in verzeild raken. Ik heb zodoende een hele tijd getraind op die kick terwijl ik de kin van een tegenstander visualiseerde. Ik heb het gelukkig nooit hoeven gebruiken, heb ook nooit wedstrijden gedaan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:45 schreef THEFXR het volgende:
Silva heeft het gewoon gejat, die Seagal lult gewoon een eind weg!
http://i54.tinypic.com/wiugys.gif
Thanks, ik was gisteren nét te laat voor de live uitzendingquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:54 schreef THEFXR het volgende:
om een paar mensen hier gek te maken, post ik even het mma hour met "The Last Emperor"![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.mmafighting.co(...)llante-john-cholish/
me 2quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Thanks, ik was gisteren nét te laat voor de live uitzending
Niet normaal? Misschien, gaaf wel! Apart wed topic... liever niet. Ik ben bang dat je dan alle lucht uit een van beide topics trekt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:35 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Das toch fucking niet normaal ;-)
Kunnen we beter een aparte wed thread maken :-)
Thanks Fixer!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:54 schreef THEFXR het volgende:
om een paar mensen hier gek te maken, post ik even het mma hour met "The Last Emperor"![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.mmafighting.co(...)llante-john-cholish/
Bas deed hem al in de jaren '90quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:50 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ach, sowieso kent iedere karateka deze trap. En elke thaibokser, en kickboksers ook neem ik aan. Ik was vroeger erg stijf in mijn heupen maar mijn front kick ging wel goed. Mijn karateleraar zei dus tegen me dat ik iemand gewoon een front kick tegen de kin moest geven mocht ik ergens in verzeild raken. Ik heb zodoende een hele tijd getraind op die kick terwijl ik de kin van een tegenstander visualiseerde. Ik heb het gelukkig nooit hoeven gebruiken, heb ook nooit wedstrijden gedaan.
Maar Anderson haalde maximaal rendement uit die kick, mooi om te zien dat die trap gewoon werkt en echt iemand kan laten slapen als ie goed terecht komt
O, mijn picks post ik later wel. Wat is iedereen vroeg, het is nog maar dinsdag
oeffff.... de kwaliteit doet pijn aan mijn ogenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:10 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Bas deed hem al in de jaren '90
en buiten dat dit een ongewoon bruut promo filmpje is komt het bewijs @ 0:17
quote:Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta 1999 and he has fought at a consistent pace throughout the decade to a record of 15 wins with eight losses. Do not let that record fool you, Arlovski is one of the best heavyweights in the world and has been that way throughout the decade.
Want?quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:09 schreef Tazmaniac het volgende:
Ok, het is officieel!
Arianny is de coolste ring girl EVER
quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:19 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik kreeg een bday shout out van haar op Twitter
quote:Happy birthday to the coolest and funniest man I know @tikighosn !!!
Ben je Swarley85?quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:19 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik kreeg een bday shout out van haar op Twitter
Nee, ze weet toevallig van zichzelf dat ik vandaag jarig benquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:36 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Ben je Swarley85?
Zo ja er om vragen is toch net ff anders he
Hehe, ja heb een keer een reply van Joe Rogan gekregen, ook leukquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:52 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Nee, ze weet toevallig van zichzelf dat ik vandaag jarig ben
haha tuurlijk effe erom gevraagdvind dat soort dingen awesome
Ik neem aan positief, aangezien een hoop zelf aan t programma hebben meegedaan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:25 schreef galtfactory het volgende:
Ik heb een vraag over dat tv programma uit de Verenigde Staten genaamd The Ultimate Fighter.
Hoe kijken andere vechters tegen dit alles aan?
Tnx, leuk interview!quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
Klopt, maar Arlovski heeft wel heel veel skills. Als Arlovski zijn A-game brengt, moet hij kunnen winnen.
Interessant interview met Valentijn Overeem over zijn broertje, de Strikeforce grand prix en zijn eigen carriere:
http://www.mmafighting.co(...)s-brother-in-future/
Ik heb Valentijn altijd meer gemogen dan Alistair, misschien omdat Alistair mij (met mijn 70 kilo) vijf of zes jaar geleden een ongenadig hard pak slaag heeft gegeven, maar hij komt in dit interview goed over. Het is jammer dat zijn carriere zo wisselvallig is verlopen, want hij kan veel beter. Ik hoop dat hij tegen Sefo indruk maakt.
In training. Alistair vocht nog in Light Heavyweight, maar was toen al gigantisch, zeker vergeleken met mij. Bovendien ben ik altijd meer een grappler geweest dan een striker en deed ik het meer om in shape te blijven voor basketbal, niet fulltime zoals die jongens. No way dat iemand bij z'n volle verstand met Alistair in de ring stapte om te sparren, maar je laat je nogal snel opfokken als de adrenaline na een uur trainen door je lichaam looptquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:39 schreef Fyodor het volgende:
In wat voor setting is dat met Alistair dan gebeurd?![]()
Dat zou kunnen inderdaad. Al denk ik dat Alistair zijn grote broer door dat harde werken ruim voorbij is gestreefd.quote:Valentijn Overeem is, zo heeft Martijn de Jong het volgens mij gezegd, van nature meer getalenteerd dan Alistair Overeem. Die laatste heeft alles tot nu toe door keihard werken en inzet.
Haha, gaaf verhaalquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
In training. Alistair vocht nog in Light Heavyweight, maar was toen al gigantisch, zeker vergeleken met mij. Bovendien ben ik altijd meer een grappler geweest dan een striker en deed ik het meer om in shape te blijven voor basketbal, niet fulltime zoals die jongens. No way dat iemand bij z'n volle verstand met Alistair in de ring stapte om te sparren, maar je laat je nogal snel opfokken als de adrenaline na een uur trainen door je lichaam loopt
[..]
Dat zou kunnen inderdaad. Al denk ik dat Alistair zijn grote broer door dat harde werken ruim voorbij is gestreefd.
Ik ben ooit eens een keer geretweet door John Jones, en mijn opmerking dat 'All I Do Is Win' niet meer gebruikt kan worden door McCorkle, vond Big Sexy niet zo leukquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:00 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Hehe, ja heb een keer een reply van Joe Rogan gekregen, ook leuk
Vet!quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:10 schreef incognitoomuch het volgende:
Zaterdag bij onze dojo eerst een kickbox seminar van Gokhan Saki en zondag uitrusten met Strikeforce. Heb er zin in!!
quote:"We've talked about it before. There have been fights that we were watching that have been three-round fights like 'Damn, this should have been a five-round fight. It's the main event and it should have been five.' Yes, we can do it. we can make a main event a five-round fight and we're probably going to start doing that."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |