Ik neem aan positief, aangezien een hoop zelf aan t programma hebben meegedaan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:25 schreef galtfactory het volgende:
Ik heb een vraag over dat tv programma uit de Verenigde Staten genaamd The Ultimate Fighter.
Hoe kijken andere vechters tegen dit alles aan?
Tnx, leuk interview!quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
Klopt, maar Arlovski heeft wel heel veel skills. Als Arlovski zijn A-game brengt, moet hij kunnen winnen.
Interessant interview met Valentijn Overeem over zijn broertje, de Strikeforce grand prix en zijn eigen carriere:
http://www.mmafighting.co(...)s-brother-in-future/
Ik heb Valentijn altijd meer gemogen dan Alistair, misschien omdat Alistair mij (met mijn 70 kilo) vijf of zes jaar geleden een ongenadig hard pak slaag heeft gegeven, maar hij komt in dit interview goed over. Het is jammer dat zijn carriere zo wisselvallig is verlopen, want hij kan veel beter. Ik hoop dat hij tegen Sefo indruk maakt.
In training. Alistair vocht nog in Light Heavyweight, maar was toen al gigantisch, zeker vergeleken met mij. Bovendien ben ik altijd meer een grappler geweest dan een striker en deed ik het meer om in shape te blijven voor basketbal, niet fulltime zoals die jongens. No way dat iemand bij z'n volle verstand met Alistair in de ring stapte om te sparren, maar je laat je nogal snel opfokken als de adrenaline na een uur trainen door je lichaam looptquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:39 schreef Fyodor het volgende:
In wat voor setting is dat met Alistair dan gebeurd?![]()
Dat zou kunnen inderdaad. Al denk ik dat Alistair zijn grote broer door dat harde werken ruim voorbij is gestreefd.quote:Valentijn Overeem is, zo heeft Martijn de Jong het volgens mij gezegd, van nature meer getalenteerd dan Alistair Overeem. Die laatste heeft alles tot nu toe door keihard werken en inzet.
Haha, gaaf verhaalquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
In training. Alistair vocht nog in Light Heavyweight, maar was toen al gigantisch, zeker vergeleken met mij. Bovendien ben ik altijd meer een grappler geweest dan een striker en deed ik het meer om in shape te blijven voor basketbal, niet fulltime zoals die jongens. No way dat iemand bij z'n volle verstand met Alistair in de ring stapte om te sparren, maar je laat je nogal snel opfokken als de adrenaline na een uur trainen door je lichaam loopt
[..]
Dat zou kunnen inderdaad. Al denk ik dat Alistair zijn grote broer door dat harde werken ruim voorbij is gestreefd.
Ik ben ooit eens een keer geretweet door John Jones, en mijn opmerking dat 'All I Do Is Win' niet meer gebruikt kan worden door McCorkle, vond Big Sexy niet zo leukquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:00 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Hehe, ja heb een keer een reply van Joe Rogan gekregen, ook leuk
Vet!quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:10 schreef incognitoomuch het volgende:
Zaterdag bij onze dojo eerst een kickbox seminar van Gokhan Saki en zondag uitrusten met Strikeforce. Heb er zin in!!
quote:"We've talked about it before. There have been fights that we were watching that have been three-round fights like 'Damn, this should have been a five-round fight. It's the main event and it should have been five.' Yes, we can do it. we can make a main event a five-round fight and we're probably going to start doing that."
heulemaal niet!! heeft die gekke kale weer wat in zijn bol gehaald????quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:23 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat wat wat!!!
According to UFC President Dana White at yesterday's UFC 129 press conference:
[..]
Mir-Crocopquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:38 schreef Tazmaniac het volgende:
Dat zit er voorlopig niet in Tommy
Ik weet niet wat ik ervan moet denken.. het neem een beetje het speciale weg van een
Championship fight weg. En ik zit in bepaalde gevallen écht niet te wachten op een 5 ronder.
dan gewoon een extra ronde zoals bij TUF.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:35 schreef -_Tommy_- het volgende:
Mja, ik vind dat er soms wel een verlening achter kan komen, maar dan gewoon ook judgen op echt punten en niet minimaal 10-9 zeg maar
Denk dat er dan heel veel main events boring gaan worden. Tittle fights zijn 7 van de 10 keer al geen zak aan door de 5 rondes.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:23 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat wat wat!!!
According to UFC President Dana White at yesterday's UFC 129 press conference:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |