is het ook echtquote:
dan moet je echt niet gaan. ik vond het wel tofquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vooral weinig vrees ik![]()
We gaan echt gewoon ongein trappen en qua muziek van alles, maar we betrekken het forum erbij en we maken het echt een gezellig feestje voor iedereen.
ok, ik wil alleen even rechtzetten dat ik alleen 3 bier op heb, en niet allerlei andere dingenquote:
ja ik zag je post nog wel vanavond. zelfde aan jouquote:
nee lijkt me echt rukquote:Op zondag 6 februari 2011 02:09 schreef Keselo het volgende:
Het wachten is op de WoW-film
Heel fok gaat hier heen en niemand geeft het toe.
ik sta wel met de niewe hit artiest op de fotoquote:Op zondag 6 februari 2011 02:11 schreef Patje1987 het volgende:
Dragems jonge pics van je drakencollectie
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:12 schreef dragems het volgende:
[..]
ik sta wel met de niewe hit artiest op de foto
Pics!quote:Op zondag 6 februari 2011 02:12 schreef dragems het volgende:
[..]
ik sta wel met de niewe hit artiest op de foto
zeker gave film. maar verhaal is wel een beetje traagquote:
quote:
hahahahahahahahahahahaquote:
Laat mijn zwager er buiten hequote:
slaap lekker meis.. veel plezier in dromenlandquote:
hashahahshshah jij bent zoooo grappig heeequote:Op zondag 6 februari 2011 02:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Leuke film voor jou: lord of the gays
Ik denk dat die tarrels minder erg waren![]()
quote:
Is maar goed dat het karton was....quote:
popje vind hem ook al gaafquote:Op zondag 6 februari 2011 02:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
EPIC BEARD![]()
Nu ben ik helemaal fan van je!
Die jas![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
slaap lekker meis.. veel plezier in dromenland
Dat heb ik ondervonden op mijn personeelsfeest ja.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]die plaat is tof als je heeeeeeel dronken bent
datquote:Op zondag 6 februari 2011 02:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Is maar goed dat het karton was....
je ziet er echt onweerstaanbaar uit![]()
hij had vast niet van je af kunnen blijven
Zing jij niet mee dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:21 schreef dragems het volgende:
waarom heeft mono "gezellige meezingers" achter zijn naam staan?
quote:
Koelkastquote:
nee ken de text nietquote:
quote:
In welke wereld? die van jou of van mij?quote:
kuchkuchkuchmietjekuchkuchquote:
alleen skypen?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Over 2 weken marathon, dan wil ik jou wel skypen hoor!
als mijn liefde slapen is wel jaquote:Op zondag 6 februari 2011 02:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kuchkuchkuchmietjekuchkuch
Je gaat zeker de liefde bedrijven met je matras![]()
hahahaquote:
Heb je zin om te mixenquote:
uiteraardquote:
slaap lekker, veel plezier in dromenland.. handjes boven de dekensquote:
Haha ja wel een stijfje met een chlamydi-aap er opquote:Op zondag 6 februari 2011 02:25 schreef djkoelkast het volgende:
patje lijkt wel wat op jouw zwager, darcli
heeft jouw zwager ook altijd een stijfje?
Ik laat me graag in elkaar slaan door een elftal dwergen. Daarna kotsen ze allemaal in mijn mond , en laat ik me onderpissen door een shemale.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
slaap lekker, veel plezier in dromenland.. handjes boven de dekens![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik laat me graag in elkaar slaan door een elftal dwergen. Daarna kotsen ze allemaal in mijn mond , en laat ik me onderpissen door een shemale.
Daarna drink ik mijn bier uit een slangetje van een enorme dikke negerin uit haar anus.
Een soort Zweedse Klysma, maar dan slurp ik alles op terwijl 3 homofiele opa's mijn teen nagels afbijten met hun kunstgebit en ik me laat kontvingeren door een HIV prostitue. Tegelijkertijd word ik afgetrokken door een dood persoon. Zijn arm word dan heen en weer gehaald door de lijkschouwer die helemaal geschminkt is als Adolf Hitler, maar dan heeft deze lijkschouwer geen benen, en hij heeft Tubercolose. Dan kan hij lekker over mij heen hoesten.
DAT is pas genieten!
dit heb ik eerder gelezenquote:Op zondag 6 februari 2011 02:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik laat me graag in elkaar slaan door een elftal dwergen. Daarna kotsen ze allemaal in mijn mond , en laat ik me onderpissen door een shemale.
Daarna drink ik mijn bier uit een slangetje van een enorme dikke negerin uit haar anus.
Een soort Zweedse Klysma, maar dan slurp ik alles op terwijl 3 homofiele opa's mijn teen nagels afbijten met hun kunstgebit en ik me laat kontvingeren door een HIV prostitue. Tegelijkertijd word ik afgetrokken door een dood persoon. Zijn arm word dan heen en weer gehaald door de lijkschouwer die helemaal geschminkt is als Adolf Hitler, maar dan heeft deze lijkschouwer geen benen, en hij heeft Tubercolose. Dan kan hij lekker over mij heen hoesten.
DAT is pas genieten!
Klinkt goedquote:Op zondag 6 februari 2011 02:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
DAT is pas genieten!
TL,DRquote:Op zondag 6 februari 2011 02:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
DAT is pas genieten!
quote:
gelezen en niet mijn humorquote:Op zondag 6 februari 2011 02:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
DAT is pas genieten!
en dat elke weekendquote:Op zondag 6 februari 2011 02:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
DAT is pas genieten!
Verander alle worden in draak en je zult lachenquote:
Ik draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Verander alle worden in draak en je zult lachen
Gedraag je popjequote:
neuken ?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben verliefd op jouw ui
ligt popje niet naast je?quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak.
DAT is pas genieten!
Ik kwam emmersquote:Op zondag 6 februari 2011 02:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak.
DAT is pas genieten!
ja ze moet ook geld verdienenquote:Op zondag 6 februari 2011 02:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die zit achter haar bureau eggs en patje op te geilen
wanneer vier je het? ik heb wel zin in bierquote:
dan kan ik je zeker alles nog leren?quote:
sorry was wel heel makkelijkquote:
Heb je mijn hakkuhuurtje gemist?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:35 schreef EggsTC het volgende:
beste DJ so far als ik kijk naar de mainstream aspects.
nee hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 02:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan kan ik je zeker alles nog leren?![]()
![]()
sorry sorry sorryquote:
wie maakt die gast ff mod?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:36 schreef utopie het volgende:
ik heb in een eerder topic van stevenmac26 gezegd dat als hij modje word binnen 2 weken, ik alle KLB en ONZ bazen en bazinnen op een biertje trakteer
dat doe ik toch?quote:
NEEEEE niet me jasquote:Op zondag 6 februari 2011 02:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze gaat je spanken hoor!
En dan krijg ik jouw jas
ik kom emmers met sorryquote:
en ik jouw baardquote:Op zondag 6 februari 2011 02:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze gaat je spanken hoor!
En dan krijg ik jouw jas
die groeit toch wel weer snel aanquote:
Ezechielk heeft het net 2 seconden overgenomen van mijquote:
nee niet jouw baardquote:Op zondag 6 februari 2011 02:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die van dragems he, niet mijn baard want die heb ik niet
kom dan JONGUHquote:Op zondag 6 februari 2011 02:39 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
nee niet jouw baardvan jou wil ik gewoon koffie
ben ik daarom niet uit gegaanquote:
Laat meteen je haar doen, ziet er niet uitquote:Op zondag 6 februari 2011 02:39 schreef utopie het volgende:
hongerzo maar even kapsalon halen denk ik..
Ja eze, de server in gaanquote:
hie hiequote:Op zondag 6 februari 2011 02:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Laat meteen je haar doen, ziet er niet uit
Zo werkt het niet hè!!quote:Op zondag 6 februari 2011 02:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ah, hierna komt de verzoekmasjien en ik ga zo maffen dus ze zoeken t maar uit
gaat niemand tot 6 uur ofzo draaien?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ah, hierna komt de verzoekmasjien en ik ga zo maffen dus ze zoeken t maar uit
Moet je bij Eze zijn, patje/mono zouden de marathon doen.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gaat niemand tot 6 uur ofzo draaien?
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Moet je bij Eze zijn, patje/mono zouden de marathon doen.
Maar iedereen gaat zo plat, ga niet voor jan lul draaienquote:Op zondag 6 februari 2011 02:43 schreef Monopoly het volgende:
Patje en ik zouden idd de marathon doen, maar ik had ivm werk dikke vertraging!
Als Patje nog wilt, zou hij zo na Ez kunnen
balansen toch? of hoorde ik dat verkeerd?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:44 schreef Monopoly het volgende:
En ik ben echt verschrikkelijk moe, dik 11 uur gewerkt ...
ahhhquote:Op zondag 6 februari 2011 02:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
ik mis de nachtbrakers nu al
![]()
![]()
Ja, en alles invoeren in de hand terminals ( 12.000 artikelen ) omdat automatisch bestellen erin komt, dus voorraad moet allemaal in de PC staanquote:Op zondag 6 februari 2011 02:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
balansen toch? of hoorde ik dat verkeerd?
gister ook al 05:30 op bed man, terwijl ik 8 uur weer aan het werk moestquote:Op zondag 6 februari 2011 02:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
ik mis de nachtbrakers nu al
![]()
![]()
Ik ken hetquote:Op zondag 6 februari 2011 02:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, en alles invoeren in de hand terminals ( 12.000 artikelen ) omdat automatisch bestellen erin komt, dus voorraad moet allemaal in de PC staan
Wat voor?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:46 schreef WebHawkjuh het volgende:
hah! ik heb een rasechte androidapp gemaakt!
Wel de PDA's maar nog niet dat automatisch bestellen, maar het is voor het goede doel, scheelt me dik 4 uur per dag aan bestel tijdquote:Op zondag 6 februari 2011 02:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ken hethelaaaaaaaaaaaaaaaaaaas....
Hadden jullie dat nog niet? met pda?
jij gaat zo.. viro ligt al.. ragboer ligt al.. dragems is geen nachtbraker meer.... bha...quote:Op zondag 6 februari 2011 02:45 schreef utopie het volgende:
[..]
gister ook al 05:30 op bed man, terwijl ik 8 uur weer aan het werk moest
Laterquote:
quote:
Maar dan moet je alsnog wel de boel redelijk nalopen is mijn ervaring ermee.. maar tis idd wel stukken snellerquote:Op zondag 6 februari 2011 02:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wel de PDA's maar nog niet dat automatisch bestellen, maar het is voor het goede doel, scheelt me dik 4 uur per dag aan bestel tijd
Ik blijf bij je!quote:Op zondag 6 februari 2011 02:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij gaat zo.. viro ligt al.. ragboer ligt al.. dragems is geen nachtbraker meer.... bha...
oke mijn excuusquote:Op zondag 6 februari 2011 02:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zou niet de hele nacht blijven hoor.
Klaaine maaisjesquote:Op zondag 6 februari 2011 02:47 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
bye bye en blijf met je handen van die snoeptrommel
Slaap lekker... veel plezier in dromenland.. popje ookquote:Op zondag 6 februari 2011 02:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zou niet de hele nacht blijven hoor.
binnenkort, we zoeken wel een mooie dag uit volgende weekquote:Op zondag 6 februari 2011 02:48 schreef utopie het volgende:
[..]
oke mijn excuuswanneer bel je dora weer
? ze heeft een hele boel te vertellen dacht ik
Kun jij vannacht niet gaan draaien??quote:
sorryquote:Op zondag 6 februari 2011 02:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij gaat zo.. viro ligt al.. ragboer ligt al.. dragems is geen nachtbraker meer.... bha...
Ik haal het zo weer tot 6u. Mits het gezellig is en het de moeite waard isquote:Op zondag 6 februari 2011 02:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Verzoekmachine logt direct na eze in.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Kun jij vannacht niet gaan draaien??
data opvragen uit een manager voor sam broadcaster die ik ooit heb gescreven .quote:
Trustequote:
Daar kan ik vast nog wel even vóór!quote:Op zondag 6 februari 2011 02:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Verzoekmachine logt direct na eze in.
kun je ook niks aan doen.. maar vin t nie leukquote:
trustequote:Op zondag 6 februari 2011 02:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kun je ook niks aan doen.. maar vin t nie leuk
Van mij mag je, als je er 10u maar uit bent. Hij staat alleen wel op de automaat nu, dus je moet mazzel hebben dat ie niet net connect voor jou, want dan heb je pech. Ik ga namelijk slapen en er niet bij blijven.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:50 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Daar kan ik vast nog wel even vóór!
Nicequote:Op zondag 6 februari 2011 02:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
data opvragen uit een manager voor sam broadcaster die ik ooit heb gescreven .
En dat is het komende uur zoquote:Op zondag 6 februari 2011 02:51 schreef utopie het volgende:
Bij mij staat er dat Ezechielk draait. Bagger hardcore________
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is nog heel simpel maar 't doet zn werk al. Nu werken aan de opmaak van de pagina.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
Slaap lekker Meis.. moge je mooie dromen hebbenquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]Ongeacht het station neem ik aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Jep, hoewel de url van de API nu nog hardcoded is.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ongeacht het station neem ik aan?
Sure. Mijn encoder staat op een timeout van 1 seconde.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wh.. ga jij proberen om na ez te draaien?
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:53 schreef utopie het volgende:
ik ben de enige die knetterkrankjorum kkj mag noemen![]()
![]()
![]()
![]()
houdoe !quote:Op zondag 6 februari 2011 02:53 schreef Dj_Darcli het volgende:
Tot morgen allemaalik ga mijn werk nog even afmaken
Dan blijf ik.. stond in twijfel om vriendinnen in de kroeg te gaan opzoekenquote:Op zondag 6 februari 2011 02:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Sure. Mijn encoder staat op een timeout van 1 seconde.
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:53 schreef Dj_Darcli het volgende:
Tot morgen allemaalik ga mijn werk nog even afmaken
mits hij er voor die 1 seconde op komtquote:Op zondag 6 februari 2011 02:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dan blijf ik.. stond in twijfel om vriendinnen in de kroeg te gaan opzoeken
Daar twijfelde je al de hele nacht over. Vanaf 10 uur ofzo.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dan blijf ik.. stond in twijfel om vriendinnen in de kroeg te gaan opzoeken
nee had beslist dat ik het niet zou doen.. toen kwam later dat er dus geen marathon was en dit soort braak muziek... dus twijfelde weer..quote:Op zondag 6 februari 2011 02:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar twijfelde je al de hele nacht over. Vanaf 10 uur ofzo.
Tuurlijk poepieschatjeknuffeltje.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:56 schreef utopie het volgende:
hey myr. kan je weer liev tegen me doen?
Als jij nooit meer faaltopics maakt?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:58 schreef utopie het volgende:
[..]
dus nooit meer mijn topics sluiten met ''flikker op faalhaas''?
ik zal mijn best doenquote:Op zondag 6 februari 2011 02:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als jij nooit meer faaltopics maakt?
Voorlopig nog wel even. Geen idee hoe lang nog precies.quote:Op zondag 6 februari 2011 03:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
zeg eze, hoelang wil je nog draaien? zorg ik dat ik dan klaar ben?
hilarischquote:Op zondag 6 februari 2011 03:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
ik ben gedichtjes aan het maken
:D:D
wat is het toch heerlijk als je iemand zijn fobo mag volspammen
Voor mijn fobo?quote:Op zondag 6 februari 2011 03:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
ik ben gedichtjes aan het maken
:D:D
wat is het toch heerlijk als je iemand zijn fobo mag volspammen
Niet veel denk ikquote:Op zondag 6 februari 2011 03:04 schreef dragems het volgende:
ik weet hoeveel huppelmuts per maand aan haar huis kwijt is
mag ik jouwes dan ook volspammen?quote:
En alsnog meer dan ikquote:
jaaaaaquote:Op zondag 6 februari 2011 03:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mag ik jouwes dan ook volspammen?
quote:Op 06-02-2011 03:00 schreef Knetterkrankjorum
Ik vind jou lief
je bent best mooi
je bent geen dief
en ook geen hooi
Je ui is leuk
ik hou van kleur
ik rook een peuk
dat geeft een meur.
utopie ben jij
en ik ben ik
een kei ben jij
en ik heb geen pik
ik wil ookquote:
Als het kwalitatief wat hoogstaander is dan dit wel ja.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 03:04 schreef dragems het volgende:
ROFLCOPTER
http://www.flabber.nl/lin(...)al-autos-chicks-7418
zal mijn best doen.. anders moet je hem maar verwijderenquote:Op zondag 6 februari 2011 03:06 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Als het kwalitatief wat hoogstaander is dan dit wel ja.
Peners.quote:Op zondag 6 februari 2011 03:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
Er was laatst een grandioos woord hier, kan alleen niet meer op de precieze spelling komen...
Pemels ofzo
Penersquote:
ik zal wel niks meer bij je postenquote:Op zondag 6 februari 2011 03:11 schreef utopie het volgende:
man o man, kkj heeft echt niks te doen behalve gedichtjes posten
quote:Op zondag 6 februari 2011 03:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik zal wel niks meer bij je posten
waarom staat er nog niks in mijn fobo?quote:Op zondag 6 februari 2011 03:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik zal wel niks meer bij je posten
je gebruikte de sneue smiley..quote:
kijk nog eens danquote:Op zondag 6 februari 2011 03:17 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
waarom staat er nog niks in mijn fobo?
quote:Op zondag 6 februari 2011 03:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je gebruikte de sneue smiley..
In plaats van een PI?quote:Op zondag 6 februari 2011 03:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hoe kan het dat ik bij sommige post ip zie met cijvers zo door de post heen?
had ik gister. Dacht dat het aan mij lagquote:Op zondag 6 februari 2011 03:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hoe kan het dat ik bij sommige post ip zie met cijvers zo door de post heen?
Bekende bug. F5 14.gifquote:
refreshen helpt niet.. heb het sinds vandaag ofzo...quote:
dat merk ik. heb nog niksquote:Op zondag 6 februari 2011 03:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Crap ik ben even inspiratieloos....
quote:Op zondag 6 februari 2011 03:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
refreshen helpt niet.. heb het sinds vandaag ofzo...
maar klaag niet.. heb iig mijn dm weer terug
mis ook smileys trouwens.. de kus.die sneue, de jankerd en het hartje....
quote:Op zondag 6 februari 2011 03:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
refreshen helpt niet.. heb het sinds vandaag ofzo...
maar klaag niet.. heb iig mijn dm weer terug
mis ook smileys trouwens.. de kus.die sneue, de jankerd en het hartje....
was begonnen.. maar liep niet lekker..quote:
doe je allebij?quote:Op zondag 6 februari 2011 03:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
was begonnen.. maar liep niet lekker..
zit te twijfelen tussen een gedicht schrijven of een verhaaltje...
whaha zal iig weer eens beginnenquote:
wel hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 03:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whaha zal iig weer eens beginnen
wh reageert niet eens op zijn gedicht
en ik dan?quote:
staat dat nog vast dan?quote:
Is goed hoor schat.. miss dat ik vannacht nog wat bij je postquote:
sjoch maar eemquote:Op zondag 6 februari 2011 03:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Is goed hoor schat.. miss dat ik vannacht nog wat bij je post
quote:Op zondag 6 februari 2011 03:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
staat dat nog vast dan?
sinds je geen nachtbraker meer bent.. ben je wel iets veranderd.. dus dacht...
Heb 2 dingen gepost in je foboquote:
wat is dat voor gedichtje? ben ik dood of zo?quote:Op zondag 6 februari 2011 03:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Is goed hoor schat.. miss dat ik vannacht nog wat bij je post
quote:Op zondag 6 februari 2011 03:36 schreef dragems het volgende:
[..]
wat is dat voor gedichtje? ben ik dood of zo?
Cafeïne- en alcoholgebruik hebben invloed op het antidiuretisch hormoon (ADH). Het hormoon moet er voor zorgen dat er niet te veel "water" in de urine terechtkomt. Cafeïne en alcohol hebben een remmende werking hebben op het ADH. Hierdoor komt er wel meer "water" in het urine en moet men veel en vaak plassen als er (veel) koffie, thee, cola en alcohol gedronken wordt. Het is raadzaam om na elke kop koffie of alcohol een glas water te drinken om het tekort weer aan te vullen.quote:Op zondag 6 februari 2011 03:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Waarom moet je van alcohol zo vaak plassen?
Nare man.quote:Op zondag 6 februari 2011 03:40 schreef utopie het volgende:
[..]
Cafeïne- en alcoholgebruik hebben invloed op het antidiuretisch hormoon (ADH). Het hormoon moet er voor zorgen dat er niet te veel "water" in de urine terechtkomt. Cafeïne en alcohol hebben een remmende werking hebben op het ADH. Hierdoor komt er wel meer "water" in het urine en moet men veel en vaak plassen als er (veel) koffie, thee, cola en alcohol gedronken wordt. Het is raadzaam om na elke kop koffie of alcohol een glas water te drinken om het tekort weer aan te vullen.
aaah verhelderend.. velen dankquote:Op zondag 6 februari 2011 03:40 schreef utopie het volgende:
[..]
Cafeïne- en alcoholgebruik hebben invloed op het antidiuretisch hormoon (ADH). Het hormoon moet er voor zorgen dat er niet te veel "water" in de urine terechtkomt. Cafeïne en alcohol hebben een remmende werking hebben op het ADH. Hierdoor komt er wel meer "water" in het urine en moet men veel en vaak plassen als er (veel) koffie, thee, cola en alcohol gedronken wordt. Het is raadzaam om na elke kop koffie of alcohol een glas water te drinken om het tekort weer aan te vullen.
Veel plezier in dromenlandquote:
sorryquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |