is het ook echtquote:
dan moet je echt niet gaan. ik vond het wel tofquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vooral weinig vrees ik![]()
We gaan echt gewoon ongein trappen en qua muziek van alles, maar we betrekken het forum erbij en we maken het echt een gezellig feestje voor iedereen.
ok, ik wil alleen even rechtzetten dat ik alleen 3 bier op heb, en niet allerlei andere dingenquote:
ja ik zag je post nog wel vanavond. zelfde aan jouquote:
nee lijkt me echt rukquote:Op zondag 6 februari 2011 02:09 schreef Keselo het volgende:
Het wachten is op de WoW-film
Heel fok gaat hier heen en niemand geeft het toe.
ik sta wel met de niewe hit artiest op de fotoquote:Op zondag 6 februari 2011 02:11 schreef Patje1987 het volgende:
Dragems jonge pics van je drakencollectie
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:12 schreef dragems het volgende:
[..]
ik sta wel met de niewe hit artiest op de foto
Pics!quote:Op zondag 6 februari 2011 02:12 schreef dragems het volgende:
[..]
ik sta wel met de niewe hit artiest op de foto
zeker gave film. maar verhaal is wel een beetje traagquote:
quote:
hahahahahahahahahahahaquote:
Laat mijn zwager er buiten hequote:
slaap lekker meis.. veel plezier in dromenlandquote:
hashahahshshah jij bent zoooo grappig heeequote:Op zondag 6 februari 2011 02:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Leuke film voor jou: lord of the gays
Ik denk dat die tarrels minder erg waren![]()
quote:
Is maar goed dat het karton was....quote:
popje vind hem ook al gaafquote:Op zondag 6 februari 2011 02:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
EPIC BEARD![]()
Nu ben ik helemaal fan van je!
Die jas![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
slaap lekker meis.. veel plezier in dromenland
Dat heb ik ondervonden op mijn personeelsfeest ja.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]die plaat is tof als je heeeeeeel dronken bent
datquote:Op zondag 6 februari 2011 02:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Is maar goed dat het karton was....
je ziet er echt onweerstaanbaar uit![]()
hij had vast niet van je af kunnen blijven
Zing jij niet mee dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:21 schreef dragems het volgende:
waarom heeft mono "gezellige meezingers" achter zijn naam staan?
quote:
Koelkastquote:
nee ken de text nietquote:
quote:
In welke wereld? die van jou of van mij?quote:
kuchkuchkuchmietjekuchkuchquote:
alleen skypen?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Over 2 weken marathon, dan wil ik jou wel skypen hoor!
als mijn liefde slapen is wel jaquote:Op zondag 6 februari 2011 02:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kuchkuchkuchmietjekuchkuch
Je gaat zeker de liefde bedrijven met je matras![]()
hahahaquote:
Heb je zin om te mixenquote:
uiteraardquote:
slaap lekker, veel plezier in dromenland.. handjes boven de dekensquote:
Haha ja wel een stijfje met een chlamydi-aap er opquote:Op zondag 6 februari 2011 02:25 schreef djkoelkast het volgende:
patje lijkt wel wat op jouw zwager, darcli
heeft jouw zwager ook altijd een stijfje?
Ik laat me graag in elkaar slaan door een elftal dwergen. Daarna kotsen ze allemaal in mijn mond , en laat ik me onderpissen door een shemale.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
slaap lekker, veel plezier in dromenland.. handjes boven de dekens![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik laat me graag in elkaar slaan door een elftal dwergen. Daarna kotsen ze allemaal in mijn mond , en laat ik me onderpissen door een shemale.
Daarna drink ik mijn bier uit een slangetje van een enorme dikke negerin uit haar anus.
Een soort Zweedse Klysma, maar dan slurp ik alles op terwijl 3 homofiele opa's mijn teen nagels afbijten met hun kunstgebit en ik me laat kontvingeren door een HIV prostitue. Tegelijkertijd word ik afgetrokken door een dood persoon. Zijn arm word dan heen en weer gehaald door de lijkschouwer die helemaal geschminkt is als Adolf Hitler, maar dan heeft deze lijkschouwer geen benen, en hij heeft Tubercolose. Dan kan hij lekker over mij heen hoesten.
DAT is pas genieten!
dit heb ik eerder gelezenquote:Op zondag 6 februari 2011 02:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik laat me graag in elkaar slaan door een elftal dwergen. Daarna kotsen ze allemaal in mijn mond , en laat ik me onderpissen door een shemale.
Daarna drink ik mijn bier uit een slangetje van een enorme dikke negerin uit haar anus.
Een soort Zweedse Klysma, maar dan slurp ik alles op terwijl 3 homofiele opa's mijn teen nagels afbijten met hun kunstgebit en ik me laat kontvingeren door een HIV prostitue. Tegelijkertijd word ik afgetrokken door een dood persoon. Zijn arm word dan heen en weer gehaald door de lijkschouwer die helemaal geschminkt is als Adolf Hitler, maar dan heeft deze lijkschouwer geen benen, en hij heeft Tubercolose. Dan kan hij lekker over mij heen hoesten.
DAT is pas genieten!
Klinkt goedquote:Op zondag 6 februari 2011 02:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
DAT is pas genieten!
TL,DRquote:Op zondag 6 februari 2011 02:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
DAT is pas genieten!
quote:
gelezen en niet mijn humorquote:Op zondag 6 februari 2011 02:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
DAT is pas genieten!
en dat elke weekendquote:Op zondag 6 februari 2011 02:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
DAT is pas genieten!
Verander alle worden in draak en je zult lachenquote:
Ik draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Verander alle worden in draak en je zult lachen
Gedraag je popjequote:
neuken ?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben verliefd op jouw ui
ligt popje niet naast je?quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak.
DAT is pas genieten!
Ik kwam emmersquote:Op zondag 6 februari 2011 02:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak draak.
DAT is pas genieten!
ja ze moet ook geld verdienenquote:Op zondag 6 februari 2011 02:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die zit achter haar bureau eggs en patje op te geilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |