Ach.. er zijn vast nog ergere gevallen..quote:
Pffff ik ben blij dat die van mij alleen is gekomenquote:
Nee tuurlijk niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik weet niet of je tot het hokje gros behoort....
Mijn sprankelende aanwezigheid en mijn oogverblindende uiterlijkquote:Op zondag 6 februari 2011 02:27 schreef YipYip het volgende:
[..]
Niet slikken,niet subtiel...wat hebben we nou aan jou
Maar dan kan het via mn neus nog naar buitenquote:
Nee daar ga ik me beter door voelen.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach.. er zijn vast nog ergere gevallen..
Ja. Dan doe ik een keer aardig, wordt het weer niet gewaardeerd.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee daar ga ik me beter door voelen.
*veegt de cola van z'n toetsenbord*quote:Op zondag 6 februari 2011 02:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn sprankelende aanwezigheid en mijn oogverblindende uiterlijk
Ik ben gelukkiger dan die van mij per 2 is gekomenquote:Op zondag 6 februari 2011 02:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pffff ik ben blij dat die van mij alleen is gekomen
Hello!quote:
Je moet ook pas kwijlen als je geen drinken meer in je mond hebtquote:Op zondag 6 februari 2011 02:29 schreef YipYip het volgende:
[..]
*veegt de cola van z'n toetsenbord*
Ducttape is breed zatquote:Op zondag 6 februari 2011 02:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar dan kan het via mn neus nog naar buiten
Heel aardig maar ik voel die klok nog steeds tikken.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Dan doe ik een keer aardig, wordt het weer niet gewaardeerd.![]()
Alleen? Wat een zonde...quote:
Ik stel me dan die van mij voor, x 2quote:Op zondag 6 februari 2011 02:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben gelukkiger dan die van mij per 2 is gekomen![]()
Een jongen en een meisje, wat wil een vader nog meer?
Dan moet jij geen onzin uitkramenquote:Op zondag 6 februari 2011 02:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je moet ook pas kwijlen als je geen drinken meer in je mond hebt
Ik heb een hele grote mond hoorquote:
Slaap lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |