Nouhou, waarom nou nietquote:
nee, lijkt me niet zo'n strak plan met al die drugs die ik vandaag geslikt heb.. doe maar een cola, lauwe colaquote:
Ja niet, want om nu in de enige (nog kunstmatige) vethopen te prikken ging me wat te ver, maar heb op t feestje wel een paar keer in je zij gepriktquote:Op zondag 6 februari 2011 02:14 schreef missbehavin het volgende:
Maar peu, wanneer had je me nu in mijn vetjes geprikt dan?
Sry doe niet meer aan seksquote:Op zondag 6 februari 2011 02:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nouhou, waarom nou niet![]()
win-win situatie
*lauwequote:Op zondag 6 februari 2011 02:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, lijkt me niet zo'n strak plan met al die drugs die ik vandaag geslikt heb.. doe maar een cola, lauwe cola
Oh maar dat was anders, dat was meer vriendschappelijkquote:Op zondag 6 februari 2011 02:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja niet, want om nu in de enige (nog kunstmatige) vethopen te prikken ging me wat te ver, maar heb op t feestje wel een paar keer in je zij geprikt
quote:
Mijn record staat op 14 maandenquote:Op zondag 6 februari 2011 02:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Meestal hou ik dat een jaar ruim vol of ruim 9 maanden als ik dat zeg...
Maar waarom dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Meestal hou ik dat een jaar ruim vol of ruim 9 maanden als ik dat zeg...
Heel goedquote:Op zondag 6 februari 2011 02:19 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik zei toch dat die Grumpy-ava terug zou komen
quote:
Vrijwillig?quote:
prik heeft niks met temperatuur te maken.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]dat is veul lekkerder want meer prik
Dank u
Mijn record staat op 15 23 jaarquote:
Ik geloof dat iemand zin heeft vanavondquote:
en toch gaat bij koude cola veel sneller de prik erafquote:Op zondag 6 februari 2011 02:20 schreef YipYip het volgende:
[..]
prik heeft niks met temperatuur te maken.
your welcome
Alsof jij maagd bentquote:Op zondag 6 februari 2011 02:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn record staat op 15 23 jaar
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik geloof dat iemand zin heeft vanavond
Ik sta op 17 jaarquote:
Ja,maar,ik ben zo zachtaardigquote:Op zondag 6 februari 2011 02:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar dat was anders, dat was meer vriendschappelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |