Dat kan, maar ik vind het onvolwassen om dat als vader zijnde op je kinderen/vrouw af te reageren.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:46 schreef Rugdopey het volgende:
ja klopt hij is emotioneel vrij onstabiel
Binnen nu en vijf jaar zijn TS z'n ouders gescheiden.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:48 schreef john-x het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik vind het onvolwassen om dat als vader zijnde op je kinderen/vrouw af te reageren.
Als TS dat helpt: doen. Als je niet eens een film kunt kijken...quote:Op zondag 6 februari 2011 01:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Binnen nu en vijf jaar zijn TS z'n ouders gescheiden.
Misschien een gevalletje druppel in overvolle emmer? Je moest eens weten weten hoe vaak ik me heb zitten ergeren aan geschreeuw en luidruchtige actie-scenes in films terwijl ik vlak daarvoor nog een heel goed humeur had.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:44 schreef Rugdopey het volgende:
klacht: mensen die excuses zoeken om zich op te winden en situaties de schuld geven in plaats van hun eigen humeur
Vader heeft 3 haren.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:10 schreef Grunge. het volgende:
Waarom zijn jouw ouders kaal, TS? Jij hebt zo'n mooie bos rossig haar.
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:53 schreef KevinMalone het volgende:
TS vindt zijn eigen paints te leuk en post ze in ieder topic die hij opent.![]()
![]()
En hij is een rooie.![]()
![]()
En zijn vader is Canadees, dat zie je aan die doorlopende mond.![]()
Dat zijn prikkels. Teveel prikkels. Hierna wordt dat stoom, want dan gaat pa gillen en Ginger en ma schrikken zich suf.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |