Als die bolle niet op tijd aan komt waggelen, laat ik mij linea recta naar Schiphol jakkeren over de vluchtstrook!quote:
Ja...en de pot met goud heb ik nu al binnenquote:Op maandag 7 februari 2011 17:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent overduidelijk een Golddigger.
wel een goeie!quote:
Als ik Pietje was, zou ik vooral bevreesd zijn voor Stefans secret.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
quote:Op maandag 7 februari 2011 17:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ik Pietje was, zou ik vooral bevreesd zijn voor Stefans secret.
Ik bedoel, straks gaan de pyama's aan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Nee hoor, dik tweeënhalf uur vliegen min een uur tijdswinst is tegen half negenquote:Op maandag 7 februari 2011 17:29 schreef Copycat het volgende:
Tien voor zeven vertrekt het vliegtuig? Dan zullen ze wel tegen zessen daar zijn.
Op Schiphol ...quote:Op maandag 7 februari 2011 17:43 schreef remlof het volgende:
Nee hoor, dik tweeënhalf uur vliegen min een uur tijdswinst is tegen half negen
Die is er vast met Renate vandoor. Stel je dat eens voor.quote:
Zonder Renate is het allemaal al kut genoeg.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:52 schreef Stranger het volgende:
[..]
Die is er vast met Renate vandoor. Stel je dat eens voor.
Nee echt, even je ogen sluiten en je Stefan op Renate voorstellen.
Eet smakelijk dalijk
jij boefjequote:Op maandag 7 februari 2011 18:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eindelijk iedereen gevonden, zo boarden. Wilde foto maken van security die in stefans tas keek, gelijk soldaat in mn nek.
quote:Op maandag 7 februari 2011 17:25 schreef Copycat het volgende:
Alhoewel ... Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Winston ook niet vies is van wat mannelijke aandacht ... Dus als Piet een beetje avontuurlijk is ingesteld zie ik een menage à trois wel geschieden leeft hij zich helemaal uit op Winnie en geeft hij Renate mijn e-mailadres.
Pietje zit nog 30 minuten in de luchtquote:Op maandag 7 februari 2011 21:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Piet zit ondertussen vuistdiep in Renate de Mile High Club...
Yaay, Pietje online via Solucoes Empresariais de Telecomunicacoes SAquote:Op maandag 7 februari 2011 23:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
En aangekomen! Prima vlucht gehad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |