Leuk hoor,quote:
Welkom terug.slobber Glen Talloch!quote:
Als de deuren maar open blijven. Anders wel erg claustrofobisch.quote:
Dat is bij hem in dat dijkhuisje ook zo. Woonkamer met bedstee.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:25 schreef Duderella het volgende:
Mijn eerste koophuis aan het strand van Scheveningen had een bedstee. Toch wat onhandig hoor, in de huiskamer.
Why the hell ben je daar weer weggegaanquote:Op zondag 6 februari 2011 00:25 schreef Duderella het volgende:
Mijn eerste koophuis aan het strand van Scheveningen had een bedstee. Toch wat onhandig hoor, in de huiskamer.
Jep.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is bij hem in dat dijkhuisje ook zo. Woonkamer met bedstee.
Het is niet zaligmakend.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Why the hell ben je daar weer weggegaan
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:30 schreef Duderella het volgende:
Het is niet zaligmakend.
Zeker in Nederland niet.
Kutte stinkzee, niks te beleven..?
Nee, beide kutplaatsen met visserkinkels.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:38 schreef borisz het volgende:
IJmuiden of Scheveningen tja maakt niet zo heel veel uit.
En verschrikkelijke stranden vol met verschrikkelijke mensenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, beide kutplaatsen met visserkinkels.
Ja. Het haalt het niet bij Bergen en Bloemendaal natuurlijk.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En verschrikkelijke stranden vol met verschrikkelijke mensen
Is al beter jaquote:Op zondag 6 februari 2011 00:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Het haalt het niet bij Bergen en Bloemendaal natuurlijk.
Nee iewwwwquote:Op zondag 6 februari 2011 00:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Is al beter jaAl ga ik sowieso niet graag naar het strand in de zomer met al die mensen op een kluitje
![]()
In de herfst als het lekker waaitquote:Op zondag 6 februari 2011 00:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee iewwww![]()
Lekker op een dinsdagmiddag als iedereen werkt.. dat vind ik altijd lekker
En dan alleen nog maar het naaktgedeelte waar het altijd lekker rustig is.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:43 schreef Bluezz het volgende:
Lekker op een dinsdagmiddag als iedereen werkt.. dat vind ik altijd lekker
Ok okquote:Op zondag 6 februari 2011 00:49 schreef Bluezz het volgende:
He gadverdamme sun, zout es op met die lelijke plaatjes
Sinds wanneer drink jij akvavit ?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Ok nog een klein drupske levenswater en dan naar bedje.. morgen ochtend brood maken
Ik zie niets!quote:Op zondag 6 februari 2011 00:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Nog eentje dan, sorry Bluezz:
[ afbeelding ]
Leegte
*slaat handjes voor de ogenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Nog eentje dan, sorry Bluezz:
[ afbeelding ]
Leegte
Oeh die lijkt me idd pittig wat ik er van gezien heb..quote:Op zondag 6 februari 2011 00:55 schreef golfer het volgende:
Heb trouwens vanavond ook nog even deze docu/film binnengehengeld. Lijkt mij ook wel heftig.
Want hij is indisch?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:58 schreef borisz het volgende:
Tijd om eens mijn nest op te zoeken. Bellefleur is het kacheltje.
Vanmiddag naar oma toe. Wordt overmorgen 76. Mijn oom kookt dus dat wordt een Indische rijsttafel
.
Ajuus
Je weet waar ons huis woont Boorquote:Op zondag 6 februari 2011 01:00 schreef borisz het volgende:
Neuh maar heeft wel het vak geleerd van de Indo's waarmee die werkt als hij op een schip de wereld rond vaart. Hij is kok op de grote vrachtschepen van de wereld.
Oh en maandag kunnen we ook Indisch eten want er is altijd genoeg
Dat dus.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:19 schreef Vork het volgende:
Al was de whisky stiekem wel een heel stuk lekkerder dan al die Nederlandse drankbagger
Je leert het nog wel eens, Vorkje.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:19 schreef Vork het volgende:
Al was de whisky stiekem wel een heel stuk lekkerder dan al die Nederlandse drankbagger
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Het was leuk je weer eens te zien, VorkEn die kroketten waren echt
Ja dank je. Zelfde verhaal hier, was echt lang geleden. je had ook een prima brood gebakken. Dat gist "foutje" zou ik er maar gewoon in houden als ik jou was. Niets meer aan doen.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:20 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Het was leuk je weer eens te zien, VorkEn die kroketten waren echt
Ross verstaat geen Schots.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Volgende keer een Schotse meet bij mij thuis!!![]()
![]()
En dan verplicht Engels praten zodat Ross er ook wat aan heeft![]()
Daarom ook Engelsquote:
Dat probeerden we hier ook, maar man wat gaat dat soms lastigquote:Op zondag 6 februari 2011 01:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Volgende keer een Schotse meet bij mij thuis!!![]()
![]()
En dan verplicht Engels praten zodat Ross er ook wat aan heeft![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:23 schreef Vork het volgende:
Hij heeft een bakje olijven op tafel gezet
Isa. Got to love her.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:26 schreef Sunnythesun het volgende:
wat vervolgens snel weg gehaald werd door Isa met een vermaning toe
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:28 schreef Sunnythesun het volgende:
There's nothing Dutch about olives!![]()
Arme Rossquote:Op zondag 6 februari 2011 01:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Trusteh.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, de uisge beatha is op.. althans, glas is leeg40 flessen heb ik niet zó snel op natuurlijk..
Zo maar eens naar bed
Pfff kacheltje.. wel lekker warm, maar ook wat onrustigquote:Op zondag 6 februari 2011 01:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Trusteh.
Ga die ziektekiem maar even gezelschap houden.
Uiteraardquote:
Slaap lekker, Sunquote:Op zondag 6 februari 2011 01:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, de uisge beatha is op.. althans, glas is leeg40 flessen heb ik niet zó snel op natuurlijk..
Zo maar eens naar bed
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ai. Toch twee blaren?quote:Op zondag 6 februari 2011 08:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Die kroketjes waren wel bijzonder eetbaar moet ik zeggen
Baby met twee blaren, niet echt geslapen vannacht
Eet smakelijkquote:Op zondag 6 februari 2011 10:17 schreef Isabeau het volgende:
Het was gisteravond echt gezelligEn ik zit nu aan het ontbijt met zelfgebakken brood van P met roomboter en overjarige kaas met Flevo appelsap
quote:Op zondag 6 februari 2011 10:18 schreef Isabeau het volgende:
En Lein heeft zich naast mij geïnstalleerd en nu staan hier 3 pc's op een rijtje
quote:Op zondag 6 februari 2011 10:19 schreef Isabeau het volgende:
Brood smaakt nog prima! Ik snap niet goed wat je bedoelde met mislukt
Verstandigquote:Op zondag 6 februari 2011 10:19 schreef Isabeau het volgende:
Nee, ik ben niet meer online geweest en naar bed gegaan
Had krak wel haar eigen muziek opgezet?quote:Op zondag 6 februari 2011 10:20 schreef PdeHoog het volgende:
VerstandigIk kom net mijn bed uit met een stijve nek en stijve schouders. Toch niet helemaal relaxed achter het stuur gezeten gister denk ik
Ben ik echt niet meer gewend ook, heb het steeds snellerquote:Op zondag 6 februari 2011 10:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik had ook al wat last van mijn maag op bedTeveel vet gok ik zo
Nope. Ze was vergeten haar CD's mee te nemenquote:Op zondag 6 februari 2011 10:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Had krak wel haar eigen muziek opgezet?
Ons thema 'rood' was lachenquote:Op zondag 6 februari 2011 10:33 schreef Vork het volgende:
Zullen we de volgende keer anders weer eens een kleurthema doen?
Ja, lekker. Spinazie, andijvie, spruiten, rucolaquote:Op zondag 6 februari 2011 10:36 schreef Vork het volgende:
Alles groen de volgende keer? Dan is het ook niet zo lastig om iets vegetarisch te maken
Brood:quote:Op zondag 6 februari 2011 10:29 schreef LieLie het volgende:
P! Ik wil nog wel graag het recept van het brood! En de filosoof!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Filosoof:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Oh dearquote:
Grenadinequote:Op zondag 6 februari 2011 10:48 schreef Isabeau het volgende:
Andijviestamppot
Maar wat drinken we dan, groene aanmaaklimonade?
Ik weet niet precies hoeveel het er ook alweer waren, maar volgens mij zitten we al vol qua aantal aanmeldingenquote:Op zondag 6 februari 2011 10:48 schreef Leintjeuh het volgende:
Wanneer is het ook al weer, die groene meeting? Ik geloof dat ik dan geen vrij kan krijgen
quote:Op zondag 6 februari 2011 10:53 schreef Vork het volgende:
De rest werkt met een automatisch aanmeldingssysteem geloof ik. Jullie krijgen nog bericht
quote:Op zondag 6 februari 2011 10:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Brood:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Filosoof:Zou het bij jouw brood, net als bij mijn pizzadeeg, helpen als je het natte deeg (3/4 bloem + water +gist+zout) even laat rusten? Daar werd het pizzadeeg echt heel luchtig van!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jouw versie van de filosoof was in elk geval erg lekker!![]()
Hoe bedoel je 3/4 bloem? Eerst nat deegje maken, laten rusten, dan restant bloem erbij en doorkneden? Hmm...kan het een keer proberenquote:Op zondag 6 februari 2011 11:02 schreef LieLie het volgende:
[..]
Zou het bij jouw brood, net als bij mijn pizzadeeg, helpen als je het natte deeg (3/4 bloem + water +gist+zout) even laat rusten? Daar werd het pizzadeeg echt heel luchtig van!
En jouw versie van de filosoof was in elk geval erg lekker!
Als ik geen verjaardag had was ik er gewoon bijquote:Op zondag 6 februari 2011 11:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoi AnnieJammer dat je er niet bij was gister.
Yeahquote:Op zondag 6 februari 2011 11:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als ik geen verjaardag had was ik er gewoon bij. Volgende keer beter
.
Ja, zo inderdaad. En als je de laatste bloem erbij hebt gedaan kun je het ook nog even laten rusten.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoe bedoel je 3/4 bloem? Eerst nat deegje maken, laten rusten, dan restant bloem erbij en doorkneden? Hmm...kan het een keer proberen
quote:Op zondag 6 februari 2011 11:06 schreef Vork het volgende:
Jammer voor de liefhebbers, maar ik ga voorlopig even geen kroketten meer maken. Wat een pleurisklus is dat toch eigenlijk
quote:Op zondag 6 februari 2011 11:08 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, zo inderdaad. En als je de laatste bloem erbij hebt gedaan kun je het ook nog even laten rusten.
Beide keren een kwartiertje ofzo.
quote:Op zondag 6 februari 2011 11:13 schreef LieLie het volgende:
mrLie heeft net het laatste stukje taart opgegeten.
"Hoe heb je die jam eigenlijk gemaakt?"
"Nou, met appel, en water, suiker, kaneel, citroen- en sinaasappelschil en dan koken"
"Oh, dus het was geen perzik?"
En volgens mij heeft ook niemand knieperties gehad! Dus die moet je ook nog even opetenquote:Op zondag 6 februari 2011 11:14 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg, Isa. Je hebt kans dat die koekjes nu heel snel heel zacht gaan worden
Nee. Zie je wel. Gewoon vergetenquote:Op zondag 6 februari 2011 11:15 schreef LieLie het volgende:
[..]
En volgens mij heeft ook niemand knieperties gehad! Dus die moet je ook nog even opeten
quote:Op zondag 6 februari 2011 11:18 schreef Vork het volgende:
[..]
Gewoon dunne koekjes. Ik ben dol op koekjes, dus ja.
Uhm...vast welquote:
Die van mij ook best wel eigenlijk!quote:Op zondag 6 februari 2011 11:28 schreef Sunnythesun het volgende:
hier geen last van te volle magen of zuur of zo, maar ik heb dan ook heel braaf van alles een heel klein beetje gehad
Behalve van de peertjes, taart en kroketten.. die 2x
![]()
(weegschaal was dus ook best lief vanochtend)
quote:Op zondag 6 februari 2011 11:28 schreef TAV74 het volgende:
goedemorgen.
Stuk rustiger geslapen en net wat ik toch echt even helemaal koortsvrij (voor zo lang het duurt)Voel me nog niet veel beter dan gisteren , maar in ieder geval goede signalen
quote:Op zondag 6 februari 2011 11:29 schreef TAV74 het volgende:
Oh ja, en ik had voor het eerst in tijden weer de 82 op de weegschaalCrash diet
Tav moet je dan maar even aanstekenquote:Op zondag 6 februari 2011 11:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
we zijn verdorie bijna even zwaar
Krijg je spierballen vanquote:Op zondag 6 februari 2011 12:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Pff deeg kneden is best zwaar werk![]()
![]()
Nu maar hopen dat het gaat rijzen
Juh.. vond het nog een gedoe om er één geheel van te krijgenquote:
Huhquote:Op zondag 6 februari 2011 12:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Juh.. vond het nog een gedoe om er één geheel van te krijgenMaar goed, het staat nu te rijzen in een warme oven. Vorige keren dat ik iets maakte wat moest rijzen gebeurde er niets
hopen dat het nu dus beter gaat..
Ben benieuwd! Mijn pizzadeeg rijst altijd de kom uit!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:56 schreef Sunnythesun het volgende:
nja vond het ook gek, maar kan ook aan de samenstelling hebben gelegen, was heel anders dan brooddeeg.
Staat nu in een oven van 50 graden die ik zo uit ga zetten onder een vochtige theedoek..
uit voorzorg he.. gezien mijn eerdere mislukkingen.. zag net dat het al wat omhoog komt, dus misschien de 2e rijs gewoon boven de verwarmingquote:Op zondag 6 februari 2011 13:01 schreef DarkElf het volgende:
in de oven? vreemd dat het op een gewone manier niet rijst?
ah op die manier.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
uit voorzorg he.. gezien mijn eerdere mislukkingen.. zag net dat het al wat omhoog komt, dus misschien de 2e rijs gewoon boven de verwarming
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah op die manier.
nou ben benieuwd.
Wat een mooi kasteel/landgoed!quote:Op zondag 6 februari 2011 13:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh wat handig Vork!! Daarvoor moet ik hier echt een stuk rijden. Maar deze mix heb ik gewoon bij de appie gekocht! Ik wil nog wel ff op zoek naar een leuke leverancier hier in de omgeving. Eens in de kasteelwinkel in Delden kijken, wie weet wat ze daar hebben
Ja dat is erg mooiquote:
Ja, erg tofquote:Op zondag 6 februari 2011 13:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja dat is erg mooiEn de landgoedwinkel is helemaal vernieuwd, prachtig pand. Moet ik nodig eens kijken
Heel soms blijkbaar:quote:Op zondag 6 februari 2011 13:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Het kasteel zelf ik bewoond, kan je niet zomaar in helaas. Maar de tuinen en de orangerie zijn erg mooi
quote:Kasteel geen museum
De Stichting Twickel heeft de taak het kasteel als een particulier huis in stand te houden. Het is dus niet dagelijks geopend voor het publiek. Een aantal weken per jaar worden er op aanvraag wel rondleidingen georganiseerd. Aan deze rondleidingen is ook een bezoek aan de tuinen en de theeschenkerij gekoppeld.
Nerdenquote:Op zondag 6 februari 2011 10:18 schreef Isabeau het volgende:
En Lein heeft zich naast mij geïnstalleerd en nu staan hier 3 pc's op een rijtje
quote:Op zondag 6 februari 2011 10:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Brood:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Filosoof:20 gr. gist op 1k meelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is dat niet wat veel ?
![]()
We gaan toch niet onderhandelen over het recept hèquote:Op zondag 6 februari 2011 13:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
20 gr. gist op 1k meel![]()
Is dat niet wat veel ?
Hij had zich vergist (quote:Op zondag 6 februari 2011 13:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is dat niet wat veel ?
Jawelquote:Op zondag 6 februari 2011 13:46 schreef TAV74 het volgende:
We gaan toch niet onderhandelen over het recept hè
Ik ookquote:Op zondag 6 februari 2011 13:39 schreef ColdFeet het volgende:
Afijn, de meet was leuk, lees ik? Ik ben erg benieuwd naar de foto's van eten en meeters!
Klinkt goedquote:Op zondag 6 februari 2011 13:49 schreef DarkElf het volgende:
net lunch opkalfsburger met zongedroogde tomaat/parmezaan/tijm enzo op een portobello uit de oven met rucolakiemen erover
Lekker!!!
we hadden geen zin in brood en zijn dol op warme zondagslunches dus vandaarquote:
Het ziet er lekker uit, ik wil er morgen ook éénquote:Op zondag 6 februari 2011 13:53 schreef DarkElf het volgende:
we hadden geen zin in brood en zijn dol op warme zondagslunches dus vandaar
en t was echt lekker .. en die kiemen zijn grappiggroeien heel goed op wcpapier en gewoon vochtig houden (natsproeien elke dag) en smaken echt lekker.
klik
Dan weet je ook eens wat ik al 3 jaar hebquote:Op zondag 6 februari 2011 13:58 schreef TAV74 het volgende:
Oh joepie, opvliegers. Ik ga maar weer eens een schoon tshirt aantrekken
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan weet je ook eens wat ik al 3 jaar heb
Veel was?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan weet je ook eens wat ik al 3 jaar heb
Wat leukquote:Op zondag 6 februari 2011 13:57 schreef DarkElf het volgende:
morgen eens wat andere kiemen in bakjes doen, zodat ik volgend week bijv zwarte mosterdkiemen heb en/of radijsmix kiemen.
Moet je je er een heerlijke gebakken parmezaanse kaas lucht bij voorstellen met wat tijm en zo...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je verslonst nu al daar in Limbolandquote:Op zondag 6 februari 2011 14:05 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben gister vreemd gegaan qua lingeriesetje van freya besteld op ebay, nieuw, nog geen 25 euro, ben benieuwd
Picsquote:Op zondag 6 februari 2011 14:05 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben gister vreemd gegaan qua lingeriesetje van freya besteld op ebay, nieuw, nog geen 25 euro, ben benieuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 februari 2011 14:07 schreef AnneX het volgende:
Hieronder wat willekeurige foto's op een vroeg moment einde middag/begin avond.Dat ziet er gezellig en lekker des meets uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jaquote:Op zondag 6 februari 2011 14:10 schreef Bluezz het volgende:
Heeft Lein een tshirt aan met een stethoscoop erop
een goede keuze geweest dus.quote:
Stop de tijdquote:Op zondag 6 februari 2011 14:29 schreef borisz het volgende:
Oh en waar ik vanmorgen Indisch zei moest Indonesisch zijn.
ben benieuwd,tis n stuk goedkoper dan md hahaquote:Op zondag 6 februari 2011 14:46 schreef ColdFeet het volgende:
Superleuk setje MeMo! Echt mijn smaakVoor de afwisseling
Leuke foto's AnneX! En wat zien de koekjes er mooi en profi uit
Dat zei ik gister alquote:Op zondag 6 februari 2011 13:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is dat niet wat veel ?
Leuk leukquote:Op zondag 6 februari 2011 15:25 schreef PdeHoog het volgende:
Nou...daar gaan we dan ff.....Lightroom opstarten en Bloessefoto's bewerkenEn dan over een uurtje ff boodschapjes doen
Leuk Bquote:Op zondag 6 februari 2011 15:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk leuk
Ik ga ook zo boodschappen doen voor de burgers van Elf
Krijg net telefoontje of ik morgenmiddag van 1 tot 6 wil oppassen op Babi J.(L. heeft avonddienst en F. is rond 6 uur thuis)
Dus we gaan straks die burgers maken die ik dan meeneem en alleen hoef op te warmen als F. thuiskomt.... oppassen & na jaren weer eens samen eten met mijn eigen babi![]()
Leuk dagje wordt dat, en tnx to my collega voor m'n werkdag ruilen
golfer hoeft dan ook alleen maar de burger in de oven te schuiven
p.p.p.p. parelsquote:Op zondag 6 februari 2011 15:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Ketting die ik heb besteld:
[ afbeelding ]
En ze gaat er oorbelletjes bij maken, ik ben heel benieuwd naar dat ontwerp
Oh, leuk!quote:Op zondag 6 februari 2011 15:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Ketting die ik heb besteld:
[ afbeelding ]
En ze gaat er oorbelletjes bij maken, ik ben heel benieuwd naar dat ontwerp
Gewoon niet meer plassen na 22 uur, ben je van al het gedoe afquote:Op zondag 6 februari 2011 15:39 schreef Duderella het volgende:
Zeg lieverds, ik moet vanaf vanavond 22 uur al mijn plas verzamelen. Hoe ga ik dat eens doen? Op een emmertje piesen maar? En dan in de container schenken?
Ja dat is nog een extra toetje op mijn omamiddagtaartquote:Op zondag 6 februari 2011 15:38 schreef Duderella het volgende:
Kus voor oma Bluezz. Lekker kneuteren met je eigenste babi.
Plassen in literkan/maatquote:Op zondag 6 februari 2011 15:39 schreef Duderella het volgende:
Zeg lieverds, ik moet vanaf vanavond 22 uur al mijn plas verzamelen. Hoe ga ik dat eens doen? Op een emmertje piesen maar? En dan in de container schenken?
O dat is wel een goeie inderdaad.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Plassen in literkan/maatKan je ook goed schenken....
Ik ga er inderdaad wel een beetje op letten ja, dat ik 24 uur een beetje minder drink dan normaal.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gewoon niet meer plassen na 22 uur, ben je van al het gedoe af
Plastuit is ook handigquote:Op zondag 6 februari 2011 15:45 schreef Duderella het volgende:
O dat is wel een goeie inderdaad.
Soms mis je een piemel wel, vind ik.
Welke van de 17?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:49 schreef LieLie het volgende:
Ik ga mijn nieuwe jurkje aandoen vanavond (die ik met Sun geshopt heb)
Ga je toe?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:49 schreef LieLie het volgende:
Ik ga mijn nieuwe jurkje aandoen vanavond (die ik met Sun geshopt heb)
Koning Welvaart regeertquote:
Stel oe an zegquote:
http://www.kasteelcoevorden.nlquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:50 schreef ColdFeet het volgende:
Doe je mee met Moeders voor Moeders Dude?
Leuke dag morgen, Bluezz! En LieLie, welk jurkje is dat? Foto?
Duders voor Moeders?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:50 schreef ColdFeet het volgende:
Oh help, Lie gaat Drents praten, nu moet ik me even koest houdenquote:
watermolen in Haaksbergen, maar dat is nog wel een eindje, natuurlijk!quote:Op zondag 6 februari 2011 13:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh wat handig Vork!! Daarvoor moet ik hier echt een stuk rijden. Maar deze mix heb ik gewoon bij de appie gekocht! Ik wil nog wel ff op zoek naar een leuke leverancier hier in de omgeving. Eens in de kasteelwinkel in Delden kijken, wie weet wat ze daar hebben
Is dat die Deense serie? Is hij leuk?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:39 schreef ColdFeet het volgende:
Gisteravond lekker gegeten in de stad, en daarna nog even drie afleveringen The Killing - was het toch bijna vier uur voordat we in bed lagen![]()
Afijn, de meet was leuk, lees ik? Ik ben erg benieuwd naar de foto's van eten en meeters!
Ja klopt. Ik ben zo gelukkig om het wonder des levens mee te mogen maken en dat gun ik andere vrouwen ook zo.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:50 schreef ColdFeet het volgende:
Geen idee wat ze gaan onderzoeken. Nierfunctie wellicht?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Plastuit is ook handigKan je ook zelf maken geloof ik
Wat gaan ze onderzoeken doed?
Deens.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:58 schreef Jagärtrut het volgende:
Tof Bluez, fijn om zo wat tijd met kleinkind en kind door te brengen!
@CF: het is een aanrader, begrijp ik? Wordt er Deens of Engels gesproken?
Als het de moeite waard is vind ik dat niet zo ergquote:Op zondag 6 februari 2011 15:56 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
watermolen in Haaksbergen, maar dat is nog wel een eindje, natuurlijk!
tof. Ik ga hem eens ergens opzoeken. Hebben jullie hem met ondertitels gevonden ergens? Ik kan wel Deens lezen, maar ik versta het voor geen meter. Het is net alsof die denen een aardappel ingeslikt hebben...quote:Op zondag 6 februari 2011 15:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Deens.
Orginele titel: Forbrydelsen.
Tweede serie (10 afleveringen) is ook erg goed.
Waar oe!quote:Op zondag 6 februari 2011 15:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oh help, Lie gaat Drents praten, nu moet ik me even koest houden
We hebben de series via De Volkskrant webstore met ondertitels gekocht op DVD.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:01 schreef Jagärtrut het volgende:
tof. Ik ga hem eens ergens opzoeken. Hebben jullie hem met ondertitels gevonden ergens? Ik kan wel Deens lezen, maar ik versta het voor geen meter. Het is net alsof die denen een aardappel ingeslikt hebben...
Ze spelen nog 3 minuten langer door in Utrecht.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:18 schreef borisz het volgende:
Vanuit huize oma
Toch even de voetbaluitslagen opzoeken
Leuke potquote:Op zondag 6 februari 2011 16:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze spelen nog 3 minuten langer door in Utrecht.
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:10 schreef Duderella het volgende:
Oei, dat ziet er niet verkeerd uit sun!
Ik ben geheel niet ontevreden voor een eerste pogingquote:Op zondag 6 februari 2011 16:10 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, tof!! Goeie structuur ook zo lijkt het?
Alles is sowieso weer open. En dat met nog 12 wedstrijden te gaan, gaat nog een leuk slot worden.quote:
Beslissing gaat in ronde 34 vallen met als finale Ajax - Twente.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Alles is sowieso weer open. En dat met nog 12 wedstrijden te gaan, gaat nog een leuk slot worden.
Ik vrees alleen dat Ajax dan al uit de race is. Volgende week Roda uit, Daarna ADO en PSV nog uit.. Geloof niet dat ze stabiel genoeg zijn om daar zonder flink puntverlies door te rollen.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Beslissing gaat in ronde 34 vallen met als finale Ajax - Twente.
Bloemetjesjurken, kralenkettingen, kunstschaatsen? Gaat het?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:30 schreef Sunnythesun het volgende:
waaaa gave kunstrij kur op tv nu! Met stoeltjes en kantooroutfitop muziek van Mad Men
![]()
volgens mij heb ik een of andere crisisquote:Op zondag 6 februari 2011 16:32 schreef LieLie het volgende:
[..]
Bloemetjesjurken, kralenkettingen, kunstschaatsen? Gaat het?
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
volgens mij heb ik een of andere crisis![]()
zou het door de pillen komen??![]()
![]()
Ik durfde het niet te vragen, weet jequote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik durfde het niet te vragen, weet je
Niet zo snel jijquote:
Nou.. moet bekennen dat ik kunstrijden altijd fascinerend heb gevondenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik durfde het niet te vragen, weet jeSunnie's hele imago....... *poef* gone!
quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:37 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik zit me te vervelen tot we weggaan
gewoon iedere 10 blz van Ainsley pakkenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:37 schreef PdeHoog het volgende:
Ik probeer ff snel een weekmenu te bedenken, aar ik zit zo vol dat ik niet aan eten kan denken
Beter goed gejat dan slecht bedacht is mijn redenatiequote:
Briljant ideequote:Op zondag 6 februari 2011 16:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
gewoon iedere 10 blz van Ainsley pakken![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
gewoon iedere 10 blz van Ainsley pakken![]()
Misschien een kookboekenstandaard voor je verjaardag vragen?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Die stinkt trouwens naar Glenmorangie
Oh, wacht!quote:Op zondag 6 februari 2011 16:39 schreef LieLie het volgende:
[..]
Misschien een kookboekenstandaard voor je verjaardag vragen?
Heb ik alquote:Op zondag 6 februari 2011 16:39 schreef LieLie het volgende:
[..]
Misschien een kookboekenstandaard voor je verjaardag vragen?
Zuip dan ook wat minderquote:Op zondag 6 februari 2011 16:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heb ik alMaar ik moet gewoon geen whisky omstoten
Drankmisbruik.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:45 schreef PdeHoog het volgende:
Maar ik moet gewoon geen whisky omstoten
Da's het ergequote:
quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dat riep ik gister ook al op msn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |