Leuk hoor,quote:
Welkom terug.slobber Glen Talloch!quote:
Als de deuren maar open blijven. Anders wel erg claustrofobisch.quote:
Dat is bij hem in dat dijkhuisje ook zo. Woonkamer met bedstee.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:25 schreef Duderella het volgende:
Mijn eerste koophuis aan het strand van Scheveningen had een bedstee. Toch wat onhandig hoor, in de huiskamer.
Why the hell ben je daar weer weggegaanquote:Op zondag 6 februari 2011 00:25 schreef Duderella het volgende:
Mijn eerste koophuis aan het strand van Scheveningen had een bedstee. Toch wat onhandig hoor, in de huiskamer.
Jep.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is bij hem in dat dijkhuisje ook zo. Woonkamer met bedstee.
Het is niet zaligmakend.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Why the hell ben je daar weer weggegaan
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:30 schreef Duderella het volgende:
Het is niet zaligmakend.
Zeker in Nederland niet.
Kutte stinkzee, niks te beleven..?
Nee, beide kutplaatsen met visserkinkels.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:38 schreef borisz het volgende:
IJmuiden of Scheveningen tja maakt niet zo heel veel uit.
En verschrikkelijke stranden vol met verschrikkelijke mensenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, beide kutplaatsen met visserkinkels.
Ja. Het haalt het niet bij Bergen en Bloemendaal natuurlijk.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En verschrikkelijke stranden vol met verschrikkelijke mensen
Is al beter jaquote:Op zondag 6 februari 2011 00:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Het haalt het niet bij Bergen en Bloemendaal natuurlijk.
Nee iewwwwquote:Op zondag 6 februari 2011 00:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Is al beter jaAl ga ik sowieso niet graag naar het strand in de zomer met al die mensen op een kluitje
![]()
In de herfst als het lekker waaitquote:Op zondag 6 februari 2011 00:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee iewwww![]()
Lekker op een dinsdagmiddag als iedereen werkt.. dat vind ik altijd lekker
En dan alleen nog maar het naaktgedeelte waar het altijd lekker rustig is.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:43 schreef Bluezz het volgende:
Lekker op een dinsdagmiddag als iedereen werkt.. dat vind ik altijd lekker
Ok okquote:Op zondag 6 februari 2011 00:49 schreef Bluezz het volgende:
He gadverdamme sun, zout es op met die lelijke plaatjes
Sinds wanneer drink jij akvavit ?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Ok nog een klein drupske levenswater en dan naar bedje.. morgen ochtend brood maken
Ik zie niets!quote:Op zondag 6 februari 2011 00:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Nog eentje dan, sorry Bluezz:
[ afbeelding ]
Leegte
*slaat handjes voor de ogenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Nog eentje dan, sorry Bluezz:
[ afbeelding ]
Leegte
Oeh die lijkt me idd pittig wat ik er van gezien heb..quote:Op zondag 6 februari 2011 00:55 schreef golfer het volgende:
Heb trouwens vanavond ook nog even deze docu/film binnengehengeld. Lijkt mij ook wel heftig.
Want hij is indisch?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:58 schreef borisz het volgende:
Tijd om eens mijn nest op te zoeken. Bellefleur is het kacheltje.
Vanmiddag naar oma toe. Wordt overmorgen 76. Mijn oom kookt dus dat wordt een Indische rijsttafel
.
Ajuus
Je weet waar ons huis woont Boorquote:Op zondag 6 februari 2011 01:00 schreef borisz het volgende:
Neuh maar heeft wel het vak geleerd van de Indo's waarmee die werkt als hij op een schip de wereld rond vaart. Hij is kok op de grote vrachtschepen van de wereld.
Oh en maandag kunnen we ook Indisch eten want er is altijd genoeg
Dat dus.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:19 schreef Vork het volgende:
Al was de whisky stiekem wel een heel stuk lekkerder dan al die Nederlandse drankbagger
Je leert het nog wel eens, Vorkje.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:19 schreef Vork het volgende:
Al was de whisky stiekem wel een heel stuk lekkerder dan al die Nederlandse drankbagger
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Het was leuk je weer eens te zien, VorkEn die kroketten waren echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |