quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:31 schreef chufi het volgende:
Ik zou zeggen je nieuwe adres maar dat ken ik nog niet
Nah je bent 1 van de weinige personen hier die van buiten Amsterdam in de stad komen wonen ... Ik weet ongeveer waar het moet zijn dat wel, maar je nieuwe adresquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:48 schreef Melochan het volgende:
[..]
![]()
Maar nu mag chufi niet meer raden want die heeft insiders info.
Ongeveer?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah je bent 1 van de weinige personen hier die van buiten Amsterdam in de stad komen wonen ... Ik weet ongeveer waar het moet zijn dat wel, maar je nieuwe adres
Das een buurt waar ik nooit zou gaan wonenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:52 schreef Nora.. het volgende:
hmm daar en volgens mij ook rond het surinameplein hebben ze ook allemaal van diezelfde raampjes...
Heb er nooit naar gezocht Schatjequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:57 schreef Melochan het volgende:
[..]
Ongeveer?Met alle info die je hebt zou je allang moeten weten waar het is, zeker jij
Bedankt borkquote:
Trusten Meloquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:28 schreef Melochan het volgende:
Zit nog op m'n telefoon, weetje hoelang ik er over gedaan heb om dat lijstje te kopiëren
Maar wel lief van je heurNu slapen, tschüss!
Siquote:
Ik dacht al was dat bekend... In die linker flat op de eerste heb ik nog wel eens een nachtje doorgebracht ... Was te druk of ff te weinig zin om te SVenquote:
Iemand die het af en toe ook eens aan het rechte eind heeftquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:30 schreef Thorical het volgende:
Ik denk dat dit de Vrolijkstraat is maar wie ben ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |