helaas welquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:25 schreef berenpak.twee het volgende:
Tering! Heb ik zojuist een zinnige stelling gesteld?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:25 schreef berenpak.twee het volgende:
Tering! Heb ik zojuist een zinnige stelling gesteld?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:27 schreef Taartjeh het volgende:
Is er ook een foto van deze kerol..
Zou die rijk zijn ?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:27 schreef Taartjeh het volgende:
Zou die rijk zijn ?
Ik heb geen pagina op Wikipedia.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:27 schreef Taartjeh het volgende:
Zou die rijk zijn ?
quote:
Probeer Danny Roodbolquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:30 schreef stevenmac26 het volgende:
weet niet, staat niet bij google afbeeldingen
Alsof ik er ergens toe doe in deze maatschappij. Zou wel lachen zijnquote:
zijn naam zal je een code geven,quote:
probeer het zelfquote:
ik wil klb!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:35 schreef Karzai het volgende:
Tja ik neem aan dat alle users de erfenis delen
wat?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:35 schreef NrTH het volgende:
Als Danny dood gaat, stopt die hyves ongein tenminste die er hier steeds meer bij komt.
Zanger Petroquote:
quote:
ahaa dat dus, ja ik geef sommige topics respectquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Vind ik leuk, Tweet, Respect enz. (Okee, Twitter dus ook!)
Aait! Boks!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ahaa dat dus, ja ik geef sommige topics respect
tik hem aan negerquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:42 schreef berenpak.twee het volgende:
is dat danny's nieuwe huisdier, daar op zijn schoot?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:42 schreef berenpak.twee het volgende:
verdomme, waarom moet ik hierom lachen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:47 schreef berenpak.twee het volgende:
[..]
Ik ben niet dol op josti's. Tosti's daarentegen gaan er zeker wel in!
wat sarcastische humor al niet met een mens kan doen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
verdomme, waarom moet ik hierom lachen?
wel met hela curry he
Nee, die surft anoniem.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:33 schreef Taartjeh het volgende:
Heeft die Danny roodbol dan ook een fok account ...
Ga jij es spelen op de A1?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:42 schreef berenpak.twee het volgende:
waarom moet ik nu aan coke snuiven denkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga jij es spelen op de A1?
Precies die witte lijntjes in het midden volgen.
Ga jij nou maar in een parkeergarage K-Dag vierenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
waarom moet ik nu aan coke snuiven denken
Ketamine is het dan, geen coke snuiven, je mag dit jaar wel mee hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga jij nou maar in een parkeergarage K-Dag vieren
Wat mot ik in een parkeergarage?!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ketamine is het dan, geen coke snuiven, je mag dit jaar wel mee hoor
feestje vierenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat mot ik in een parkeergarage?!!
Joh!quote:
En met mij, weet je hoe leuk?quote:
Denk het niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:56 schreef Floxcie het volgende:
Als Danny doodgaat neemt Ted het over tot hij is afbetaald. Hopelijk zal na de afbetaling een gouden tijd voor FOK! aanbreken.
Nope, geen idee.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:59 schreef Floxcie het volgende:
Yvonne, weet je eigenlijk of het nog lang gaat duren tot de gouden tijd voor FOK! aanbreekt en dingen zoals FOK!tv wat fatsoenlijker verzorgt kunnen worden met goede camera's, FOK!reporters en shizzle?
Ik verwacht dan wel de subfora TAI en SMAquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:56 schreef Floxcie het volgende:
Als Danny doodgaat neemt Ted het over tot hij is afbetaald. Hopelijk zal na de afbetaling een gouden tijd voor FOK! aanbreken.
Koekhappen? Stoelendans?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En met mij, weet je hoe leuk?
en ketamine snuivenquote:
En waar is dat festijn?quote:
Waarom niet? Gaat Danny alles voor zichzelf houden of klaagt Ted hem aan met het (onterecht) verzameld geld?quote:
Amsterdam, met Koninginnedagquote:
Euh, omdat ik het niet weet gewoon?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:06 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Waarom niet? Gaat Danny alles voor zichzelf houden of klaagt Ted hem aan met het (onterecht) verzameld geld?
oooooooooooh zeg dat dan! Daar kom ik ieder jaar mens.quote:
Oke, waar spreken we afquote:Op zondag 6 februari 2011 00:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
oooooooooooh zeg dat dan! Daar kom ik ieder jaar mens.
Ik ga de Jordaan inquote:
ahh komt goed uit, want het is in de buurt van de Jordaanquote:
Parkeergarage aan de Marnixstraat?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ahh komt goed uit, want het is in de buurt van de Jordaan
Ja!quote:
Mag jij jokken? En waar is je abo?!quote:
Ik jok niet!quote:
Bedoel je op een terrasje.... BUITEN?!quote:Op zondag 6 februari 2011 00:21 schreef WitteRidder het volgende:
alsof Fok belangrijk is.
als alles weg is zitten we morgen met zijn allen gezellig ergens anders.
Ik heb er eentje aangemaakt maar hij is verwijderdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Alsof ik er ergens toe doe in deze maatschappij. Zou wel lachen zijn.
De wetten van Yvonne staan Danny's dood niet toe.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:08 schreef berenpak.twee het volgende:
[..]
Durf jij tegen de wetten van moeder aarde in te gaan?
Moeder Aarde is een dikke bal potgrond die om haar as draaitquote:Op zondag 6 februari 2011 15:08 schreef berenpak.twee het volgende:
[..]
Durf jij tegen de wetten van moeder aarde in te gaan?
Fok! vergelijken met Applequote:Op zondag 6 februari 2011 15:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Dan gaat Fok eraan.
Het is net als bij Apple. Één briljante geest die verantwoordelijk is voor al het succes.
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De wetten van Yvonne staan Danny's dood niet toe.
1 minuut zekerquote:Op zondag 6 februari 2011 23:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik zou wel een tijdje stoppen met FOK!, uit respect.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |