'Goh.. dat is geen kut, dat is gewoon een hele kleine piemel!quote:
En dan ook heel nieuwsgierig van dichtbij gaan kijken enzoquote:Op zondag 6 februari 2011 01:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
'Goh.. dat is geen kut, dat is gewoon een hele kleine piemel!'
'm..m.. mag ik m eens ... aanraken?quote:Op zondag 6 februari 2011 01:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan ook heel nieuwsgierig van dichtbij gaan kijken enzo
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
'm..m.. mag ik m eens ... aanraken?'
*poke*
auchquote:Op zondag 6 februari 2011 01:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
*pling* met duim en wijsvinger
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
bleh.. ik krijg die sollicitatiebrief echt niet uit mn vingers
Ik weet nou nog niet wat er gebeurd is...quote:Op zondag 6 februari 2011 01:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh bah, ja dat ga ik ook weer krijgen... gets
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh bah, ja dat ga ik ook weer krijgen... gets
Oh ik zat nietsvermoedend aan mijn ochtend boterhammetje, zoals ik daar al jaren doe.. En ineens begint ie erover te zeiken, me helemaal de grond in te stampen alsof ik eoa josti wasquote:Op zondag 6 februari 2011 01:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik weet nou nog niet wat er gebeurd is...
quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ik zat nietsvermoedend aan mijn ochtend boterhammetje, zoals ik daar al jaren doe.. En ineens begint ie erover te zeiken, me helemaal de grond in te stampen alsof ik eoa josti was
Gewoon wéér zo denigrerend als de pest, nare klootzak
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ik zat nietsvermoedend aan mijn ochtend boterhammetje, zoals ik daar al jaren doe.. En ineens begint ie erover te zeiken, me helemaal de grond in te stampen alsof ik eoa josti was
Gewoon wéér zo denigrerend als de pest, nare klootzak
Ja dat weet ik niet, dat zei iequote:
Ja ging nergens over. Ja ik was 5 min. te laat, daar zal ie wel chagrijnig over zijn geweest. Maar dat kan ie niet normaal zeggen ofzo.. En eerlijk gezegd vind ik dat niet eens zo'n probleem, aangezien ik altijd als laatste nog bezig ben. Was dinsdag ook om half 7 pas weg... Ik neem dingen mee naar huis als het moet, hij kan me op elk tijdstip bellen (denkt ie)..quote:Op zondag 6 februari 2011 01:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je mag niet eten aan je bureau ofzo?Want misschien zou ie je dan eens een fatsoenlijke lunchpauze moeten geven
Net even gebeld thnxquote:Op zondag 6 februari 2011 01:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet, dat zei ie
Ik zal nooit zo eng worden als die idioot die je hierboven beschrijft 8(7quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zal nooit zo eng worden als die idioot die je hierboven beschrijft 8(7Ja maar van jou pik ik het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Mannenquote:Op zondag 6 februari 2011 01:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ging nergens over. Ja ik was 5 min. te laat, daar zal ie wel chagrijnig over zijn geweest. Maar dat kan ie niet normaal zeggen ofzo.. En eerlijk gezegd vind ik dat niet eens zo'n probleem, aangezien ik altijd als laatste nog bezig ben. Was dinsdag ook om half 7 pas weg... Ik neem dingen mee naar huis als het moet, hij kan me op elk tijdstip bellen (denkt ie)..
Het is gewoon de manier waarop hij met me omgaat, totaal geen respect.
Wat een lulquote:Op zondag 6 februari 2011 01:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ging nergens over. Ja ik was 5 min. te laat, daar zal ie wel chagrijnig over zijn geweest. Maar dat kan ie niet normaal zeggen ofzo.. En eerlijk gezegd vind ik dat niet eens zo'n probleem, aangezien ik altijd als laatste nog bezig ben. Was dinsdag ook om half 7 pas weg... Ik neem dingen mee naar huis als het moet, hij kan me op elk tijdstip bellen (denkt ie)..
Sja, zeiklullen als baas. Altijd leukquote:Op zondag 6 februari 2011 01:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Klootzakken zijn hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |