'Goh.. dat is geen kut, dat is gewoon een hele kleine piemel!quote:
En dan ook heel nieuwsgierig van dichtbij gaan kijken enzoquote:Op zondag 6 februari 2011 01:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
'Goh.. dat is geen kut, dat is gewoon een hele kleine piemel!'
'm..m.. mag ik m eens ... aanraken?quote:Op zondag 6 februari 2011 01:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan ook heel nieuwsgierig van dichtbij gaan kijken enzo
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
'm..m.. mag ik m eens ... aanraken?'
*poke*
auchquote:Op zondag 6 februari 2011 01:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
*pling* met duim en wijsvinger
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
bleh.. ik krijg die sollicitatiebrief echt niet uit mn vingers
Ik weet nou nog niet wat er gebeurd is...quote:Op zondag 6 februari 2011 01:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh bah, ja dat ga ik ook weer krijgen... gets
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh bah, ja dat ga ik ook weer krijgen... gets
Oh ik zat nietsvermoedend aan mijn ochtend boterhammetje, zoals ik daar al jaren doe.. En ineens begint ie erover te zeiken, me helemaal de grond in te stampen alsof ik eoa josti wasquote:Op zondag 6 februari 2011 01:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik weet nou nog niet wat er gebeurd is...
quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ik zat nietsvermoedend aan mijn ochtend boterhammetje, zoals ik daar al jaren doe.. En ineens begint ie erover te zeiken, me helemaal de grond in te stampen alsof ik eoa josti was
Gewoon wéér zo denigrerend als de pest, nare klootzak
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ik zat nietsvermoedend aan mijn ochtend boterhammetje, zoals ik daar al jaren doe.. En ineens begint ie erover te zeiken, me helemaal de grond in te stampen alsof ik eoa josti was
Gewoon wéér zo denigrerend als de pest, nare klootzak
Ja dat weet ik niet, dat zei iequote:
Ja ging nergens over. Ja ik was 5 min. te laat, daar zal ie wel chagrijnig over zijn geweest. Maar dat kan ie niet normaal zeggen ofzo.. En eerlijk gezegd vind ik dat niet eens zo'n probleem, aangezien ik altijd als laatste nog bezig ben. Was dinsdag ook om half 7 pas weg... Ik neem dingen mee naar huis als het moet, hij kan me op elk tijdstip bellen (denkt ie)..quote:Op zondag 6 februari 2011 01:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je mag niet eten aan je bureau ofzo?Want misschien zou ie je dan eens een fatsoenlijke lunchpauze moeten geven
Net even gebeld thnxquote:Op zondag 6 februari 2011 01:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet, dat zei ie
Ik zal nooit zo eng worden als die idioot die je hierboven beschrijft 8(7quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zal nooit zo eng worden als die idioot die je hierboven beschrijft 8(7Ja maar van jou pik ik het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Mannenquote:Op zondag 6 februari 2011 01:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ging nergens over. Ja ik was 5 min. te laat, daar zal ie wel chagrijnig over zijn geweest. Maar dat kan ie niet normaal zeggen ofzo.. En eerlijk gezegd vind ik dat niet eens zo'n probleem, aangezien ik altijd als laatste nog bezig ben. Was dinsdag ook om half 7 pas weg... Ik neem dingen mee naar huis als het moet, hij kan me op elk tijdstip bellen (denkt ie)..
Het is gewoon de manier waarop hij met me omgaat, totaal geen respect.
Wat een lulquote:Op zondag 6 februari 2011 01:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ging nergens over. Ja ik was 5 min. te laat, daar zal ie wel chagrijnig over zijn geweest. Maar dat kan ie niet normaal zeggen ofzo.. En eerlijk gezegd vind ik dat niet eens zo'n probleem, aangezien ik altijd als laatste nog bezig ben. Was dinsdag ook om half 7 pas weg... Ik neem dingen mee naar huis als het moet, hij kan me op elk tijdstip bellen (denkt ie)..
Sja, zeiklullen als baas. Altijd leukquote:Op zondag 6 februari 2011 01:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Klootzakken zijn hetquote:
Kloptquote:
Denk aan mij, midden in de woonkamer, boxendquote:Op zondag 6 februari 2011 01:51 schreef missbehavin het volgende:
Ik voel me gewoon weer kut als ik er aan denk nu
Uit mijn hoofd bannen die man en snel
quote:
-o-quote:Op zondag 6 februari 2011 01:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar van jou pik ik het niet
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Denk aan mij, midden in de woonkamer, boxend
Zoek dan ook de juistequote:
Zoals het hoortquote:
Je bent gewoon jaloers dat ik met mijn boksarmen nog steedsquote:
ALLE mannen zijn klootzakken, dat zei je toch? Hoe kan je dan de juiste vinden?quote:
Inderdaad. Denken niet na, doen maar wat, en zijn allemaal kinderenquote:
Ergens op solliciteren dat je wel leuk vindquote:Op zondag 6 februari 2011 01:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hoe moet je in vredesnaam een sollicitatiebrief schrijven als je niet geinteresseerd bent in datgene wat je moet gaan doen en ook totaal geen ervaring hebt?
Niet, wordt lesbischquote:Op zondag 6 februari 2011 01:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ALLE mannen zijn klootzakken, dat zei je toch? Hoe kan je dan de juiste vinden?
Liegenquote:Op zondag 6 februari 2011 01:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hoe moet je in vredesnaam een sollicitatiebrief schrijven als je niet geinteresseerd bent in datgene wat je moet gaan doen en ook totaal geen ervaring hebt?
T deed wel pijnquote:Op zondag 6 februari 2011 01:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik met mijn boksarmen nog steedskan doen
Zou dat schelen? Volgens mij zijn potten net zo ergquote:
Dat is een understatementquote:
Ja.. ik vind op het moment niks leuk.. dus dat wordt moeilijkquote:Op zondag 6 februari 2011 01:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ergens op solliciteren dat je wel leuk vind
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik met mijn boksarmen nog steedskan doen
Nou enquote:
En ik dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 01:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zou dat schelen? Volgens mij zijn potten net zo erg
Sorry. Piemels doen meer voor me dan natte kledderkuttenquote:
Of egoïstischquote:
Geen idee, ik ken geen potten.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zou dat schelen? Volgens mij zijn potten net zo erg
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken geen potten.
Gewoon sexloos blijven, net als ik.
Kusjesquote:Op zondag 6 februari 2011 01:55 schreef Watertornado het volgende:
Zow, ik ben moe opeens.
Schatjes en schattinnetjes, ik ben slapie doen!
Ik weet niet wat ik moet liegenquote:
quote:Het lijkt me erg interessant om de controle uit te voeren over producten en de verantwoordelijkheid te dragen dat dit proces goed verloopt.
Ik kan haar ook prikkenquote:Op zondag 6 februari 2011 01:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Toch wel! Goed zo, you show him!
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:55 schreef Watertornado het volgende:
Zow, ik ben moe opeens.
G'nightquote:Op zondag 6 februari 2011 01:55 schreef Watertornado het volgende:
Zow, ik ben moe opeens.
Ik zou ervan maken dat je het belang ervan inziet. Dat klinkt wat realistischer dan interesse erin hebbenquote:Op zondag 6 februari 2011 01:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik moet liegen![]()
meer bullshit dan dit krijg ik er niet uit:
[..]
Nee, dat weet ikquote:
Dat roep je wel de hele tijd, maar het doen komt er maar niet van he. Zeker bang dat je een lel krijgt. Terecht overigensquote:
onmogelijkquote:Op zondag 6 februari 2011 01:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken geen potten.
Gewoon sexloos blijven, net als ik.
Ja, maar als ze dan vragen wat het belang is? ik heb werkelijk geen flauw ideequote:Op zondag 6 februari 2011 01:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zou ervan maken dat je het belang ervan inziet. Dat klinkt wat realistischer dan interesse erin hebben
Uiteraard nietquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik moet liegen![]()
meer bullshit dan dit krijg ik er niet uit:
[..]
uhhhmmm.. uhhhmmm... ik bedoelde dat het onmogelijk is dat hij sexloos wasquote:
Nee daarom, wil iemand met me neuken? Ik zeg niks, doe je geen pijn, just pleasurequote:
Sja, sorry, ik doe niet aan seksquote:Op zondag 6 februari 2011 01:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee daarom, wil iemand met me neuken? Ik zeg niks, doe je geen pijn, just pleasure
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee daarom, wil iemand met me neuken? Ik zeg niks, doe je geen pijn, just pleasure
Waarom?quote:Op zondag 6 februari 2011 01:58 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb zin mn lege wijnglas in mn hand kapot te knijpen maar denk dat t verstandiger is om me tegen dat gevoel te verzetten
* Good.vs.Evil verwisselt wijnglas met haar eigen plastic ikea wijnglasquote:Op zondag 6 februari 2011 01:58 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb zin mn lege wijnglas in mn hand kapot te knijpen maar denk dat t verstandiger is om me tegen dat gevoel te verzetten
Is dat een ja?quote:
Wat wil je zeggen dan als ze vragen wat je er interessant aan vindt?quote:Op zondag 6 februari 2011 01:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar als ze dan vragen wat het belang is? ik heb werkelijk geen flauw idee
Pff, k heb jou ook geprikt en haar net zoquote:Op zondag 6 februari 2011 01:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat roep je wel de hele tijd, maar het doen komt er maar niet van he. Zeker bang dat je een lel krijgt. Terecht overigens
quote:
Hell yeahquote:Op zondag 6 februari 2011 02:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Mannen kunnen hun verlies gewoon niet accepteren
So fucking truequote:Op zondag 6 februari 2011 02:00 schreef Evie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:00 schreef missbehavin het volgende:
Een man die doodstil is in bed is ook no fun
idd.. tegenspartelen moeten ze, en ducttape op hun smoeletje tegen het schreeuwenquote:Op zondag 6 februari 2011 02:00 schreef missbehavin het volgende:
Een man die doodstil is in bed is ook no fun
Nee wij verliezen nietquote:Op zondag 6 februari 2011 02:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wie jij bent, dat maakt het allemaal zo spannend. Dat vinden vrouwen toch fijn?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tuurlijk jong, geen idee wie je bent, maar kom op
Heb jij mij geprikt? Heeft niet veel indruk gemaakt dan..quote:Op zondag 6 februari 2011 02:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Pff, k heb jou ook geprikt en haar net zo
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee wij verliezen niet
Als we verliezen dan hebben we jullie laten winnen
Dat ik geen flauw idee heb, maar dat ik erg goed ben in potjes opendraaien enzoquote:Op zondag 6 februari 2011 02:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat wil je zeggen dan als ze vragen wat je er interessant aan vindt?
Ik denk dat je, zeker met improviseren in een gesprek, wel iets belangrijks kunt bedenken. En anders geef je aan dat je het wil leren ofzo
Het klopt ook al een bus.quote:
Wat denk je, ze durfde niet tegen mij te spelenquote:
Zullen we een boos en verdrietig vrouwenclubje starten?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
weet niet, ben gewoon boos en verdrietig
Ik weet graag met wie ik lig te neuken hoor.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wie jij bent, dat maakt het allemaal zo spannend. Dat vinden vrouwen toch fijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |