Oh.. uhm.. uhm... dan uhm... iemand? Help?quote:
Nou nou.. wat een zwak boertjequote:
wat dat duurt...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nog niet. Maar die mogen ze best betalen voor mij
auto_quote:
quote:
Ik kom volgende week naar je toe en dan neuk ik je plat. Zo beter?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
nee.. nu heb je het al weer verpest
Boh hij was best hard hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nou nou.. wat een zwak boertje
Ik moet ook leven. Daar gaan nu mn spaarcentjes aan op.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nou nou.. wat een zwak boertje
Iets met rollercoasterquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:32 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik kom volgende week naar je toe en dan neuk ik je plat. Zo beter?
Klopt.. Ik heb naast niemand hier gezetenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan heb je nooit naast haar gezeten, damn, wat een geluid produceert ze...
Ik moest even reageren op je filmpjequote:
Dat denk jij maar...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Schatje.. dat kan je heul niet aan, maar leuk geprobeerd
Vorige week op housewarming. Stond ik met Ezechielk en 823173dpths op het balkon.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan heb je nooit naast haar gezeten, damn, wat een geluid produceert ze...
tycoon?quote:
bullshit, ik ken mensen die in de schulden zitten maar toch iedere maand weer een stuk vel laten volkleurenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik moet ook leven. Daar gaan nu mn spaarcentjes aan op.
Daarover.. Morgen echt mn rekeningen betalen.. Dat werkt toch niet.. acceptgiro's opsturen
Ja.,. ik wil liever niet de schulden inquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
bullshit, ik ken mensen die in de schulden zitten maar toch iedere maand weer een stuk vel laten volkleuren
Dat weet ikquote:
Ja wel jammer dat je er niet was vorige week.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Klopt.. Ik heb naast niemand hier gezeten
ja...foute boel...nu zit ik ze weer allemaal te kijkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moest even reageren op je filmpje
Emmen heeft een ghetto !!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tycoon?
maar doe nu die foto;s eens.. ik zit op mn klaptop en kan ze nu dus wel zien
Mjah, you're not very ladylikequote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vorige week op housewarming. Stond ik met Ezechielk en 823173dpths op het balkon.
De mannen schrokken gewoon van mijn boer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |