quote:Op zondag 6 februari 2011 01:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee daarom, wil iemand met me neuken? Ik zeg niks, doe je geen pijn, just pleasure
Waarom?quote:Op zondag 6 februari 2011 01:58 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb zin mn lege wijnglas in mn hand kapot te knijpen maar denk dat t verstandiger is om me tegen dat gevoel te verzetten
* Good.vs.Evil verwisselt wijnglas met haar eigen plastic ikea wijnglasquote:Op zondag 6 februari 2011 01:58 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb zin mn lege wijnglas in mn hand kapot te knijpen maar denk dat t verstandiger is om me tegen dat gevoel te verzetten
Is dat een ja?quote:
Wat wil je zeggen dan als ze vragen wat je er interessant aan vindt?quote:Op zondag 6 februari 2011 01:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar als ze dan vragen wat het belang is? ik heb werkelijk geen flauw idee
Pff, k heb jou ook geprikt en haar net zoquote:Op zondag 6 februari 2011 01:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat roep je wel de hele tijd, maar het doen komt er maar niet van he. Zeker bang dat je een lel krijgt. Terecht overigens
quote:
Hell yeahquote:Op zondag 6 februari 2011 02:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Mannen kunnen hun verlies gewoon niet accepteren
So fucking truequote:Op zondag 6 februari 2011 02:00 schreef Evie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:00 schreef missbehavin het volgende:
Een man die doodstil is in bed is ook no fun
idd.. tegenspartelen moeten ze, en ducttape op hun smoeletje tegen het schreeuwenquote:Op zondag 6 februari 2011 02:00 schreef missbehavin het volgende:
Een man die doodstil is in bed is ook no fun
Nee wij verliezen nietquote:Op zondag 6 februari 2011 02:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wie jij bent, dat maakt het allemaal zo spannend. Dat vinden vrouwen toch fijn?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tuurlijk jong, geen idee wie je bent, maar kom op
Heb jij mij geprikt? Heeft niet veel indruk gemaakt dan..quote:Op zondag 6 februari 2011 02:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Pff, k heb jou ook geprikt en haar net zo
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee wij verliezen niet
Als we verliezen dan hebben we jullie laten winnen
Dat ik geen flauw idee heb, maar dat ik erg goed ben in potjes opendraaien enzoquote:Op zondag 6 februari 2011 02:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat wil je zeggen dan als ze vragen wat je er interessant aan vindt?
Ik denk dat je, zeker met improviseren in een gesprek, wel iets belangrijks kunt bedenken. En anders geef je aan dat je het wil leren ofzo
Het klopt ook al een bus.quote:
Wat denk je, ze durfde niet tegen mij te spelenquote:
Zullen we een boos en verdrietig vrouwenclubje starten?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
weet niet, ben gewoon boos en verdrietig
Ik weet graag met wie ik lig te neuken hoor.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wie jij bent, dat maakt het allemaal zo spannend. Dat vinden vrouwen toch fijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |