Volgens mij juichde je ook bij de 2-2 in AUgustusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:22 schreef tong80 het volgende:
Voor het eerst ooit dat ik voor ADO juichde.
Trouwens zo naar match of the day kijken. Gebeurt iets unieks.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:57 schreef Bos81 het volgende:
Met mijn 71.000 ste post wens ik jullie een fijne nachtrust toe en tot morgen
Sluit dus af. Moet nu een nieuwe pil innemen en schijn er duf van te worden, dus kan dat beter dan als ik de pc al heb afgesloten..
die post kan zo in KPDquote:
Oe, sterkte OLequote:Op zondag 6 februari 2011 13:28 schreef Ole het volgende:
Pfff... gister een meisje van 35 plotseling overleden. Vaste gast van mijn stamkroeg. Vrijdag was ze er nog gewoon en zomaar ineens pats boem.. Het leven is soms niet eerlijk
en dat is dan ook zo oneerlijk.. de ene wil nog graag leven maar wordt getroffen, en een ander wil niet meer.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:53 schreef borisz het volgende:
Pff vreselijk ja![]()
Ik kreeg ook vorige week te horen dat een oud klasgenoot van de basisschool is overleden. Maar dat was zijn eigen keus
Het zit raar in elkaar... maar zo langzamerhand vind ik niks raar meer en lijkt het toch echt bij 'het leven' te horen.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:56 schreef Ole het volgende:
en dat is dan ook zo oneerlijk.. de ene wil nog graag leven maar wordt getroffen, en een ander wil niet meer.
Ja, daar hadden er nog minstens 45 bijgemoeten.quote:
Oeh bahquote:Op zondag 6 februari 2011 17:33 schreef Ole het volgende:
Het wordt hier trouwens weer tijd voor een nieuw toetsenbord. Je kunt een week eten van alle zooi die tussen de toetsen zit
Heb van de sint een toetsenbord gekregen. De helft van de letters zijn nu al niet meer te zien.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:33 schreef Ole het volgende:
Het wordt hier trouwens weer tijd voor een nieuw toetsenbord. Je kunt een week eten van alle zooi die tussen de toetsen zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |