Koenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:46 schreef Koen66 het volgende:
Mobiele layout is echt fucked up inderdaad
zal zo wel weer kijken. Eerder vanavond was het echt helemaal fucked up, vanmiddag ging het nog wel, maar er is weer iets 'gewijzigd'quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het wel aardig. Goed voor meelezen wel
Oooh, de nieuwste nieuwste ken ik dan ook nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zal zo wel weer kijken. Eerder vanavond was het echt helemaal fucked up, vanmiddag ging het nog wel, maar er is weer iets 'gewijzigd'
Ik vind 'm veel verbeterdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:46 schreef Koen66 het volgende:
Mobiele layout is echt fucked up inderdaad
ik had nooit zo'n last met de mobiele layout..quote:
Ik moet een fatsoenlijke telefoon kopen omdat ik blij ben met de nieuwe lay-out?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik had nooit zo'n last met de mobiele layout..
koop gewoon een fatsoenlijke telefoon!
op een Blackberry is het nu nog steeds niet te doen, zwart met wit en door elkaar lopende tekstenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, de nieuwste nieuwste ken ik dan ook niet
Klinkt waardeloos. Ik heb alleen met mijn iPhone gekekenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op een Blackberry is het nu nog steeds niet te doen, zwart met wit en door elkaar lopende teksten
en ik heb niet teveel gedronken
neuh.. alle mobiele layoutsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik moet een fatsoenlijke telefoon kopen omdat ik blij ben met de nieuwe lay-out?![]()
Wat voor een heb je?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op een Blackberry is het nu nog steeds niet te doen, zwart met wit en door elkaar lopende teksten
en ik heb niet teveel gedronken
nu een 8900 nog, van de week wissel ik naar een 9700, die heeft tenminste 3Gquote:
Dat moet je natuurlijk zelf wetenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:56 schreef Koen66 het volgende:
ik heb geen iPhone/Ipad, als ICT-er weiger ik te betalen voor computers of telefoons, dus ik gebruik maar wat de zaak me aanbiedt he
en nog geen lijstje...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:56 schreef D. het volgende:
Knipper je ff met je ogen, zitten ze hier al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |