Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
" je lacht soms meer tegen je laptop dan tegen mij "quote:
?????? wazzup??quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:12 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat de computer afsluiten
dit soort SC kan ik niet aan![]()
OEPSquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
" je lacht soms meer tegen je laptop dan tegen mij "
Zeg, doe eens niet zo grappigquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:12 schreef Barretje80 het volgende:
Truste Barquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:12 schreef Barretje80 het volgende:
Nooit aan beginnen knul. Nooitquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:13 schreef TheFamousMan het volgende:
Alcohol maakt meer kapot dan je lief is.
door dat soort uitspraken chat ik niet graag als ze er ook nog bijzitquote:
Eeuwen geledenquote:
kweenie, heb 'm veel te lang al niet meer geluisterd en vroeg me af waar het ookalweer op leekquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eeuwen geleden
Mooi nummer trouwens
iPhone is in bad gevallen. Againquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:16 schreef Koen66 het volgende:
C_A kan het nieuwe topic helemaal niet meer vinden denk ik
Mama Appelsapquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kweenie, heb 'm veel te lang al niet meer geluisterd en vroeg me af waar het ookalweer op leek
Kan ik me wel iets bij voorstellenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
door dat soort uitspraken chat ik niet graag als ze er ook nog bijzit
terwijl ze zelf ook achter de laptop zit
Jaaaaaaaaaquote:
Ammesee ammasa mama appelsapquote:
Gelukkig heb je ons weer gevonden thoughquote:
Kloptquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:16 schreef Koen66 het volgende:
C_A kan het nieuwe topic helemaal niet meer vinden denk ik
Die weet jij heul niet!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:17 schreef Stuart het volgende:
* Stuart fluistert de echte naam van Whiskers
jij weet die?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:17 schreef Stuart het volgende:
* Stuart fluistert de echte naam van Whiskers
Oh neequote:
quote:
Doe niet zo raarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh nee![]()
Dan vind je het niet erg als ik het hier dus even post right![]()
quote:
Truus?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Al kun je het volgens mij niet weten, maar OK
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Al kun je het volgens mij niet weten, maar OK
allerlei soorten vlees uiteraard, stokbrood, kaas etcquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:24 schreef Stuart het volgende:
Zo, wat had je allemaal bij de gourmet Koen![]()
Kaas??quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
allerlei soorten vlees uiteraard, stokbrood, kaas etc
Ben ff boven, kind in ander bed leggen
again??!quote:
er is niks op tvquote:
Ja nieuw topic, dus dit topic moet er ook in. hequote:
Het moetquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
![]()
je gaat er vroeg in vannacht?
Niks moet, alles mag,quote:
Vertel!!quote:
wie is wij?quote:
Slaap zachtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:29 schreef RockNijntje het volgende:
Naar bed, misschien brb @ telefoon
Doeii![]()
Truste Rockyquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:29 schreef RockNijntje het volgende:
Doeii![]()
Trustequote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:29 schreef RockNijntje het volgende:
Doeii![]()
wie is er aan het winnen??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wie is er aan het winnen??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Open deuren, onweerstaanbaar !
Ik zie die hele post niet??quote:
ik hem mezelf afgeschermd voor jou!quote:
Sweet dreamsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:29 schreef RockNijntje het volgende:
Doeii![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik hem mezelf afgeschermd voor jou!
Lekker hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
allerlei soorten vlees uiteraard, stokbrood, kaas etc
Ben ff boven, kind in ander bed leggen
ik kan niet meer posten op m'n mobielquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:34 schreef RockNijntje het volgende:
Hele verbetering, de nieuwe Fok!mobile
Mee eensquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:34 schreef RockNijntje het volgende:
Hele verbetering, de nieuwe Fok!mobile
Dat zal door de hond komenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik kan niet meer posten op m'n mobiel
Fluister het maar in mijn oor danquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry ik kan niet meer typen
Omfg I hate my typo'squote:
Stuartquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Fluister het maar in mijn oor dan
quote:
Doe maar extra hard slaanquote:
Ik vind het wel aardig. Goed voor meelezen welquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:46 schreef Koen66 het volgende:
Mobiele layout is echt fucked up inderdaad
Koenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:46 schreef Koen66 het volgende:
zal zo wel weer kijken. Eerder vanavond was het echt helemaal fucked up, vanmiddag ging het nog wel, maar er is weer iets 'gewijzigd'quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het wel aardig. Goed voor meelezen wel
Oooh, de nieuwste nieuwste ken ik dan ook nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zal zo wel weer kijken. Eerder vanavond was het echt helemaal fucked up, vanmiddag ging het nog wel, maar er is weer iets 'gewijzigd'
Ik vind 'm veel verbeterdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:46 schreef Koen66 het volgende:
ik had nooit zo'n last met de mobiele layout..quote:
Ik moet een fatsoenlijke telefoon kopen omdat ik blij ben met de nieuwe lay-out?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik had nooit zo'n last met de mobiele layout..
koop gewoon een fatsoenlijke telefoon!
op een Blackberry is het nu nog steeds niet te doen, zwart met wit en door elkaar lopende tekstenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, de nieuwste nieuwste ken ik dan ook niet
Klinkt waardeloos. Ik heb alleen met mijn iPhone gekekenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op een Blackberry is het nu nog steeds niet te doen, zwart met wit en door elkaar lopende teksten
en ik heb niet teveel gedronken
neuh.. alle mobiele layoutsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik moet een fatsoenlijke telefoon kopen omdat ik blij ben met de nieuwe lay-out?![]()
Wat voor een heb je?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op een Blackberry is het nu nog steeds niet te doen, zwart met wit en door elkaar lopende teksten
en ik heb niet teveel gedronken
nu een 8900 nog, van de week wissel ik naar een 9700, die heeft tenminste 3Gquote:
Dat moet je natuurlijk zelf wetenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:56 schreef Koen66 het volgende:
ik heb geen iPhone/Ipad, als ICT-er weiger ik te betalen voor computers of telefoons, dus ik gebruik maar wat de zaak me aanbiedt he
en nog geen lijstje...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:56 schreef D. het volgende:
Knipper je ff met je ogen, zitten ze hier al
Ik heb herhaaldelijk gevraagd of ze het wat rustiger aan willen doen. Maar luisteren ho maarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:56 schreef D. het volgende:
Knipper je ff met je ogen, zitten ze hier al
Hoe is het afgelopen? Nog wat gewonnenquote:
Jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen? Nog wat gewonnen
foetsie!quote:
3G? Dat had ik al op mijn telefoon die ik in 2009 kreegquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu een 8900 nog, van de week wissel ik naar een 9700, die heeft tenminste 3G
Helaas niet creatief neequote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:52 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ben je een beetje creatief![]()
Dan zou je hier eens moeten kijken
Tuurlijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:52 schreef Stuart het volgende:
Heey, Whiskey, wil je een heel goed en mooi nummer hebben van me![]()
Had net Wet Wet Wet dus nu even iets anders zoekenquote:
heheh nu krijg je z'n telefoon nummerquote:
Lekkerquote:Op zondag 6 februari 2011 00:05 schreef D. het volgende:
*ff saucijzenbroodjes in de oven heeft gegooid
Beetje laat, maar: truste!!quote:
Gaat dat wel goed danquote:Op zondag 6 februari 2011 00:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ben ze alleen (weer) vergeten te ontdooien vooraf
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh nu krijg je z'n telefoon nummer
Truste meissiequote:Op zondag 6 februari 2011 00:09 schreef RockNijntje het volgende:
Nog even muziek luisteren en dan slapen, doeidoei![]()
Ja, echt helemaal. Ik hoop dat je een beetje kunt drinkenquote:
Sweet dreams Nijniequote:Op zondag 6 februari 2011 00:09 schreef RockNijntje het volgende:
Eigenlijk hè ..... Ik hoop het ookquote:Op zondag 6 februari 2011 00:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, echt helemaal. Ik hoop dat je een beetje kunt drinken
ben ik weer, had ff een discussie hier bovenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:01 schreef charmed_angel het volgende:
Koen!!! Patrique heeft bij mijnkrullen gemaakt, zoooooo gaaaaaaf
Het wordt vast heel leukquote:Op zondag 6 februari 2011 00:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eigenlijk hè ..... Ik hoop het ook
dag Nijnselquote:Op zondag 6 februari 2011 00:09 schreef RockNijntje het volgende:
Hoeveel woorden ken jij??quote:
Fair enoughquote:Op zondag 6 februari 2011 00:15 schreef D. het volgende:
[..]
Niet omdat het lauw is, maar omdat ik het niet allemaal opdrink
quote:
niet zo vreemd-spammen!quote:
quote:
3 topics id gaten aan het houden en nog wat andere dingenquote:
quote:
Daar doen ze geforceerd gezelligquote:Op zondag 6 februari 2011 00:18 schreef Koen66 het volgende:
ik had wel wat mobiele verhalen verwacht uit Meet-land Zandvoort ook
Die hebben nu een orgie en zijn dus drukquote:Op zondag 6 februari 2011 00:18 schreef Koen66 het volgende:
ik had wel wat mobiele verhalen verwacht uit Meet-land Zandvoort ook
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die hebben nu een orgie en zijn dus druk![]()
Je hebt aan ons niet genoeg?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
3 topics id gaten aan het houden en nog wat andere dingen
iedereen behalve fles.. die slaapt ergens andersquote:Op zondag 6 februari 2011 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan ook wel tegelijk vind ikquote:
Zeer waarschijnlijk want ze hadden koffie, pinda's en slagroomquote:Op zondag 6 februari 2011 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij laat je toch niet tegenspreken door een batterij'tje?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kan ook wel tegelijk vind ik(helaas vindt de batterij van niet)
haha arme Fles dan weerquote:Op zondag 6 februari 2011 00:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
iedereen behalve fles.. die slaapt ergens anders
Over een kwartier welquote:Op zondag 6 februari 2011 00:20 schreef D. het volgende:
[..]
Jij laat je toch niet tegenspreken door een batterij'tje?
Heeft hij zelf voor gekozen, Hij wou niet bij het gepeupel slapenquote:
Ik ben toch niet zo druk?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:21 schreef Koen66 het volgende:
ik had het hier niet zo druk verwacht eigenlijk
wrom niet??quote:Op zondag 6 februari 2011 00:21 schreef Koen66 het volgende:
ik had het hier niet zo druk verwacht eigenlijk
is het toch ookquote:Op zondag 6 februari 2011 00:22 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Heeft hij zelf voor gekozen, Hij wou niet bij het gepeupel slapen
mweh.. 1/2 ofzoquote:Op zondag 6 februari 2011 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als 3/4 van een SC aan het meeten is
Arme Flesquote:Op zondag 6 februari 2011 00:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
iedereen behalve fles.. die slaapt ergens anders
ik heb liever Jillzquote:Op zondag 6 februari 2011 00:23 schreef Koen66 het volgende:
ik snap je Stongbow verslaving wel Stu, drinkt lekker weg
ohoh werkt de drank weer "iedereen is lief gevoelens" opquote:
Ja, lekker he?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:23 schreef Koen66 het volgende:
ik snap je Stongbow verslaving wel Stu, drinkt lekker weg
die had ik ook, voor vrouwlief gekocht (ze kwijlt altijd op die reclame)quote:
Nog nooit gehadquote:
Altijd beter dan "ik wil matten en sla iedereen incl. man/vrouw/kinderen in elkaar"- gevoelens toch??quote:Op zondag 6 februari 2011 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ohoh werkt de drank weer "iedereen is lief gevoelens" op![]()
strongbow flesjes zijn net zo groot als jillz flesjes!quote:Op zondag 6 februari 2011 00:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nog nooit gehad
Dat zijn allemaal kleine flesjes though. Dan moet ik er 2 tegelijk openen
Doe ik met Stella ook. Die zijn maar 284ml dus dan pak ik er altijd 2 tegelijk
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Altijd beter dan "ik wil matten en sla iedereen incl. man/vrouw/kinderen in elkaar"- gevoelens toch??
denk dat ze in de UK grotere Strongbows hebbenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
strongbow flesjes zijn net zo groot als jillz flesjes!
overigens hebben ze nu ook 75 cl flessen
Sommige zijn extra lief met drankquote:Op zondag 6 februari 2011 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ohoh werkt de drank weer "iedereen is lief gevoelens" op![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sommige zijn extra lief met drankjij en stuart
Jils is toch gewoon, door de reclame met mooie mannen onder de ogen van vrouwen gebrachte, appelcider in een veel te klein en te duur flesjequote:Op zondag 6 februari 2011 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die had ik ook, voor vrouwlief gekocht (ze kwijlt altijd op die reclame)
maar ze vond het naar bier ruiken
toen dronk ik het maar weer op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Hier gaat Strongbow in blikjes en die zijn 440mlquote:Op zondag 6 februari 2011 00:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
strongbow flesjes zijn net zo groot als jillz flesjes!
overigens hebben ze nu ook 75 cl flessen
Ja, wel van 2 literquote:Op zondag 6 februari 2011 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denk dat ze in de UK grotere Strongbows hebben
klopt, die heb ik in Italie wel eens gehad ookquote:Op zondag 6 februari 2011 00:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier gaat Strongbow in blikjes en die zijn 440ml![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:31 schreef Koen66 het volgende:
Jilzz is wat slapjes vergeleken bij Strongbow, alhoewel ze beiden 5% zijn
5,3% hierquote:Op zondag 6 februari 2011 00:31 schreef Koen66 het volgende:
Jilzz is wat slapjes vergeleken bij Strongbow, alhoewel ze beiden 5% zijn
ik zou er nu wel 1 lustenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:40 schreef Stuart het volgende:
Ik heb overigens nog nooit zo'n grote fles Strongbow gekocht
Daar ben jij nog te jong voor ventjequote:
Ik heb er nog iets van 23 blikjes van staanquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er nog iets van 23 blikjes van staan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |