quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
wat is er mee?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:40 schreef Slayage het volgende:
wat is er met die wind de laatste 2 dagen?
WOEIIIIIIII!!!!! WOOOOEEEEIIIIII!!!!!!quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
WOEIIIIIIII!!!!! WOOOOEEEEIIIIII!!!!!!
het is geen film maar, heb je dit gezien?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaaaaaaaaquote:
why? musicals zijn kewl!quote:
nee dat was die andere turukquote:
quote:
spelling nazi!quote:
was da?quote:
ik join de club maarquote:
aaaaaaaaahhhhhquote:
Voor een rauwe data McBurgerquote:Op maandag 7 februari 2011 13:02 schreef Landysh het volgende:
Ayca had jij je raw data naar mcdonald gestuurd?
Neequote:Op maandag 7 februari 2011 13:02 schreef Landysh het volgende:
Ayca had jij je raw data naar mcdonald gestuurd?
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Voor een rauwe data McBurger!!! D:D::D:d;d;d;d:D:!!?!?!?!?
quote:Op maandag 7 februari 2011 09:21 schreef IHVK het volgende:
Ik hou op met Fokken. Kost teveel tijd van de kostbare tijd die een student (niet) heeft.
Doei iedereen.
PS. Links heeft gelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:34 schreef Ayca het volgende:
Moest het even opzoeken maar in eerste instantie moest ik denken aan een hoed die je draagt bij het nuttigen van nasi, maar dat leek me toch niet helemaal juist..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2011 21:46:24 ]
WAT HEB JIJ OP !? IK WIL OOK !!quote:Op maandag 7 februari 2011 21:37 schreef Ayca het volgende:
Was wel een heel mooi beeld in mijn hoofd: zo'n hele groep Turkse mannen van middelbare leeftijd met hoeden aan tafel, nasi, praten, gezellig.
Ach laat ook maar.
GEEN NASIHAT IIGquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2011 07:13:34 ]
In het ''echte'' leven heb ik ook geen vrienden. Fok! is alles wat ik heb.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:30 schreef Ayca het volgende:
[..]
aaahhhhhww
maar beterstraks word je nog aangesproken op je postgedrag
Dat zuigt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
In het ''echte'' leven heb ik ook geen vrienden. Fok! is alles wat ik heb.
Je hebt ook niet meer dan die ene persoon nodig!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Op msn heb ik ook maar 1 persoon.
Neukuh ?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:34 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je hebt ook niet meer dan die ene persoon nodig!
Indian.quote:The program says your spot on the map is near Diyarbakir, Turkey.
It says you are 90% Turkish and the rest Indian.
The chromosome painting is typical for Turks. You show a modest amount
of recent (10 generations) continental-scale mixing.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:58 schreef andreas612 het volgende:
wat ik laatst wél hoorde (serieus).. is dat sommige buitenlanders de verkiezingen niet goed begrijpen.. oftewel voorbeeld:
Bij de inburgering.. ik ga op wilders stemmen
verbaasd: waarom dan?
Ja.. hij gooit de grenzen dicht.. dus we kunnen er ook niet meer uit..
beetje jammer dus.. maarjalife sucks
Wat is er?quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:23 schreef Ayca het volgende:
Sommige mensen verdienen echt een stoot.
Ik wil dat ook! Hmpf.quote:
Aight!quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:58 schreef wikwakka2 het volgende:
Dat wordt 99% zeker Istanbul volgend jaar, volgens mij was ik een van de weinigen die er voor had gekozen.
omdat ik er ook in lig... duh...quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom willen jullie de hele dag in bed liggen? Pfrt, zo boeiend is dat niet.
Ahahahaquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
omdat ik er ook in lig... duh...
Omdat het niet kan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
ooit gehoord van de PM-functie ?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:19 schreef Ayca het volgende:
Hoe gaat het trouwens met school julis? Weet je al wat je gaat studeren?
Vooral jij moet dat zeggen, ja.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
ooit gehoord van de PM-functie ?
WAT LAAN ?! WAT ZEG JIJ OLLEM ?! KOM FEGTUH DANG ?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vooraal jij moet dat zeggen, ja..
Jouw toon bevalt me niet, meneer de rechter! Ajj, ik kan gewoon niet boos op je wordenquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Druk! Hahahahahahaquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:19 schreef Ayca het volgende:
Hoe gaat het trouwens met school julis? Weet je al wat je gaat studeren?
Ahah okequote:Op woensdag 9 februari 2011 16:30 schreef Julis het volgende:
[..]
Druk! Hahahahahaha. Ik maak het nog spannend voor mezelf.
HAHAHAHA JE ZEI IBNE, HILARICSHEN GARP MANG !!!1!1!!EINZ!!quote:
Ok ik stop ermeequote:Op woensdag 9 februari 2011 21:11 schreef Ayca het volgende:
Mensen die onbekend bellen en dan niks zeggen.
Rot eens op.
Wat is deze. Again.
Uyyquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heul neuj, ben ik te verlegen voor.
Ik ken dat gevoel. En na het hoesten dikke steken in je borst krijgen, right? Beterschap lieve Tjeerd.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:16 schreef Rookert het volgende:
Ben al 5 dagen ziek, moet nu echt beter worden, kut verkoudheid/griep/aids
Het gevoel dat je letterlijk je longen uit je lijf hoest is niet aan te raden
De steken vallen mee, alleen een soort onderdrukt kokhals gevoel (die longen uithoesten dus)quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:17 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel. En na het hoesten dikke steken in je borst krijgen, right? Beterschap lieve Tjeerd.
Dan is zo'n verkoudheidje eigenlijk maar een druppel op een gloeiende plaat, niet zo mekkeren dus!quote:
Inderdaad. Zo ook met AXE-spuitertjes trouwens.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:22 schreef zarGon het volgende:
Káááànkèr, vrouwen/meiden die hele parfumflessen leegspuiten op zichzelf.
Bahbahbah.
Zo denken ze op een subtiele manier aandacht te trekkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:22 schreef zarGon het volgende:
Káááànkèr, vrouwen/meiden die hele parfumflessen leegspuiten op zichzelf.
Bahbahbah.
Je bent gewoon jaloers omdat je zelf geen geld hebt voor een DNA test. Huilie.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:28 schreef Weissman het volgende:
Mensen die 3 weken lang over niks anders dan hun DNA kunnen praten
Ik ben officieel meer spleetoog dan zarGon, alleen zijn mijn ogen net zo groot als die van de Hindu's.quote:
Iemands spleetoogfactor is in the eye of the beholder.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ben officieel meer spleetoog dan zarGon, alleen zijn mijn ogen net zo groot als die van de Hindu's.
QFTquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:28 schreef Weissman het volgende:
Mensen die 3 weken lang over niks anders dan hun DNA kunnen praten
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:31 schreef Landysh het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat je zelf geen geld hebt voor een DNA test. Huilie.
ava van IHVK?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:13 schreef Slayage het volgende:
waar ken ik dit ook alweer van?
[ afbeelding ]
hoezo?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:27 schreef Ayca het volgende:
slaap lekker mensen
dit zal mijn laatste post hier zijn voor iig een hele tijd
Watskeburt?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:27 schreef Ayca het volgende:
slaap lekker mensen
dit zal mijn laatste post hier zijn voor iig een hele tijd
Dat geldt alleen voor de mannen. Voor meiden maakt het niet uit, ze gaan toch alleen maar schoonmaken, kinderen baren en naar 'gün' gaan. Daar is enige enkele vorm van intellect voor vereist.quote:
Naar 'gün' gaan?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat geldt alleen voor de mannen. Voor meiden maakt het niet uit, ze gaan toch alleen maar schoonmaken, kinderen baren en naar 'gün' gaan. Daar is enige enkele vorm van intellect voor vereist.
Face it, vrouwen zijn nergens anders goed voor.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Naar 'gün' gaan?.
Ik hoef geen vrouw die alleen kan schoonmaken, poepen en naar 'gün' kan gaan..
Ja, want wij mannen hebben het goed geregeld in deze mannenwereld.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Face it, vrouwen zijn nergens anders goed voor.
dat zuigtquote:
dit heeft nu wel erg lang geduurd hoor, begin me zorgen te makenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:26 schreef Rookert het volgende:
Ayça's 'lange tijd' is nogal relatief mensen, geen paniek
Niet weten dat sommige overheids-instellingen de film eerder krijgen te zien dan het normale volkquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:48 schreef TheMagnificent het volgende:
Haha, faal! De Turkse president tweet dat hij thuis met zijn vrouw The King's Speech heeft gekeken. Deze film is nog niet eens in de bios verschenen. Dat kan dus maar één ding betekenen.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2011 17:25:51 ]
een echte turk dusquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:48 schreef TheMagnificent het volgende:
Haha, faal! De Turkse president tweet dat hij thuis met zijn vrouw The King's Speech heeft gekeken. Deze film is nog niet eens in de bios verschenen. Dat kan dus maar één ding betekenen.
zojuist hardop gelezenquote:Op zondag 13 februari 2011 00:52 schreef TheMagnificent het volgende:
http://tr.wikipedia.org/w(...)_soru_t.C3.BCmceleri
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:45 schreef Weissman het volgende:
ff serieus waar is Ayca ? zonder haar onzin is dit topic doot.
quote:
Waarom sterven SC's uit wanneer de vrouwen stoppen met posten? Plotseling is het doodstil als er geen enkele vrouw meer post, alsof de mannen niets meer tegen elkaar te zeggen hebben.quote:
da wis ik niequote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom sterven SC's uit wanneer de vrouwen stoppen met posten?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:36 schreef Weissman het volgende:
Nee tuurlijk niet; wat ik moet nu tegen jou zeggen dan ?
Puppy's zijn lief![]()
of
Mensen ik ga nu eten; CORBA![]()
Dit soort dingen klinken al dom en nutteloos maar het slaat helemaal nergens op als een man dit zegt. Bij een vrouw snap je het nog wel, ongesteld, beperkt aantal hersencellen, hormonen, niet naar buiten mogen van ouders, nauwelijks vermogen om te rationaliseren, dizi's waardoor ze emotioneel worden, onzekerheid etc.![]()
Anyway...
Biertje ?
Zie Marokkanentopic iddquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom sterven SC's uit wanneer de vrouwen stoppen met posten? Plotseling is het doodstil als er geen enkele vrouw meer post, alsof de mannen niets meer tegen elkaar te zeggen hebben.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:51 schreef msnk het volgende:
WutKregen net een geadresseerde brief aan mijn moeder vanuit de VS waarin een soort van propagandafoldertje zat (dat denk ik vanwege de vele christelijke urls) van de(?) Turkse tak van answering-islam
Andere mensen hier ook?
quote:Mesajnz için Teekkür ederiz. Mesajnz Moderatörlerimiz tarafndan incelenip onaylanana kadar gösterilmeyecektir.
ik dacht nu komt een of andere onthulling ofzo maar neequote:Op donderdag 17 februari 2011 12:34 schreef Triggershot het volgende:
http://www.facebook.com/video/video.php?v=132478118567
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:34 schreef Triggershot het volgende:
Ik kreeg een downgradequote:Op donderdag 17 februari 2011 14:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
btw, jij bent niet meer groen maar blauw
Sorry dude, nu we mannen onder elkaar zijn, heeft niemand medelijden met je. Een beetje komen melden dat je keeltje zeer doetquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:03 schreef Rookert het volgende:
Keelontsteking, hurray
Heb maar doos raketijsjes gekochtOh en een antibioticakuur schijnt ook te helpen
Is je e-piemol nu kleiner ?quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:10 schreef Triggershot het volgende:
Sowieso groter dan die van joden.
Waarom eindigen die woorden eigenlijk allemaal op -ierquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet haten eh bankier / juwelier / rentenier.
Er was eens een Ier uit Dublin (Dublin)quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waarom eindigen die woorden eigenlijk allemaal op -ier?
Joods complot.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waarom eindigen die woorden eigenlijk allemaal op -ier?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:34 schreef Triggershot het volgende:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 05:58 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Kut kick.
Conducteur 'smijt' schuifdeur open en roept: "Hier is conducteur Luuk! Ik knip sneller dan m'n schaduw!" Hij draait z'n knip'pistool' als zijnde Clint Eastwood, gooit m omhoog, houd z'n halster open en... Ziet hoe z'n knipper op de grond stuitert. Hij kijkt ernaar met een 'nou ja zeg'-blik en zegt: "Dat zie je nou nooit in die films!"
Mijn ochtend was weer goed.
fijne vak!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:08 schreef Julis het volgende:
Heerlijk, vakantie..
[..]
Wat een overbodige overtreding van Ferrari zeg. Grr.
Dankje!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
fijne vak!![]()
mooi hehhet was niet eens de eerste overtreding van em, had al eerder een zware penelty veroorzaakt tegen lugano, maar was iig wel eentje wat de scheids niet "over het hoofd" kon zien
Waar is ze heen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wij willen Ayca![]()
Geen Ayca = Kutkick
Ze is uitgehuwelijkt.quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ze is uitgehuwelijkt.![]()
Haar man slaat haar als ze op Fok! komt.
Waarom ben ik een anti-klachtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:37 schreef Weissman het volgende:
Mocro's die in een Turken-topic posten
Anti-klacht-1: o.us![]()
Anti-klacht-2: sowieso Rotterdam
Boks.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Omdat jij een baas bent; tik die box aan dan...
Aaaightquote:
Ik ben blij dat ik het overleefd hebquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:05 schreef Weissman het volgende:
Aaaight![]()
Ik heb vorige week de buurvrouw van Ayca gesproken; ze vertelde mij dat ze in een identiteitscrisis zat door al dat DNA-gebeuren en tijdelijk afstand heeft genomen van haar eigen etniciteit. Ze wil niks te maken hebben met mensen en/of Turken. Daarnaast is ze uitgehuwelijkt aan een über-Turkse man van 37 met de bijbehorende snor, buik en achterlijke denkpatroon. Ze heeft geen persoonlijke vrijheid; ze mag alleen naar de markt met haar schoonzus om boodschappen te doen, geen mobieltje, geen internet ( dus ook geen Fok!). Ook mag ze alleen een beperkt aantal Turkse zenders kijken. Bij overtreding van deze regels mag ze kiezen tussen de platte hand en/of een riem van varkensleer.
Hier uit kunnen wij constateren dat een mogelijke terugkeer van de user ''Ayca'' uitgesloten is.
Wikwakka2 is druk bezig met zijn studie, zarGon post niet meer in dit topic na onenigheid met zijn Surinaamse buurman en Landysh is op zoek gegaan naar haar voorouders in Oost-Afrika. Julis en Poemgirl zijn depri geworden na wat er met Ayca is gebeurt. Slayage heeft zelfmoord gepleegd en Trigger loopt bij de psycholoog omdat zijn kleur is veranderd van groen naar blauw ( iets met schizofrenie en persoonlijkheidsstoornis).
Over TheMagnificent weten we niks, de geruchten gaan dat hij een leven heeft gekregen.
AryaMehr is geëxecuteerd nadat hij probeerde een volksopstand te creëren in Iran. Baghdaddy hangt de aandachtshoer uit. En Rookert is tevergeefs op zoek naar aandacht van een enkele Turk die is achtergebleven in dit topic.
So, here we are my brother...een geweldig tijdperk heeft zijn einde gevonden door een Joods complot () en niemand die het opmerkt. Yvonne zou zich moeten schamen als geschiedenis-deskundige.
Zijn er nog andere vragen ?
Hijs leuk.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Aaaight![]()
Ik heb vorige week de buurvrouw van Ayca gesproken; ze vertelde mij dat ze in een identiteitscrisis zat door al dat DNA-gebeuren en tijdelijk afstand heeft genomen van haar eigen etniciteit. Ze wil niks te maken hebben met mensen en/of Turken. Daarnaast is ze uitgehuwelijkt aan een über-Turkse man van 37 met de bijbehorende snor, buik en achterlijke denkpatroon. Ze heeft geen persoonlijke vrijheid; ze mag alleen naar de markt met haar schoonzus om boodschappen te doen, geen mobieltje, geen internet ( dus ook geen Fok!). Ook mag ze alleen een beperkt aantal Turkse zenders kijken. Bij overtreding van deze regels mag ze kiezen tussen de platte hand en/of een riem van varkensleer.
Hier uit kunnen wij constateren dat een mogelijke terugkeer van de user ''Ayca'' uitgesloten is.
Wikwakka2 is druk bezig met zijn studie, zarGon post niet meer in dit topic na onenigheid met zijn Surinaamse buurman en Landysh is op zoek gegaan naar haar voorouders in Oost-Afrika. Julis en Poemgirl zijn depri geworden na wat er met Ayca is gebeurt. Slayage heeft zelfmoord gepleegd en[b] Trigger loopt bij de psycholoog omdat zijn kleur is veranderd van groen naar blauw ( iets met schizofrenie en persoonlijkheidsstoornis). [/b]
Over TheMagnificent weten we niks, de geruchten gaan dat hij een leven heeft gekregen.
AryaMehr is geëxecuteerd nadat hij probeerde een volksopstand te creëren in Iran. Baghdaddy hangt de aandachtshoer uit. En Rookert is tevergeefs op zoek naar aandacht van een enkele Turk die is achtergebleven in dit topic.
So, here we are my brother...een geweldig tijdperk heeft zijn einde gevonden door een Joods complot () en niemand die het opmerkt. Yvonne zou zich moeten schamen als geschiedenis-deskundige.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Aaaight![]()
Wikwakka2 is druk bezig met zijn studie, zarGon post niet meer in dit topic na onenigheid met zijn Surinaamse buurman en Landysh is op zoek gegaan naar haar voorouders in Oost-Afrika. Julis en Poemgirl zijn depri geworden na wat er met Ayca is gebeurt. Slayage heeft zelfmoord gepleegd en Trigger loopt bij de psycholoog omdat zijn kleur is veranderd van groen naar blauw ( iets met schizofrenie en persoonlijkheidsstoornis).
Dudequote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Aaaight![]()
oh?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:47 schreef yvonne het volgende:
Het was hier ooit wel drukker ja, gingen we ook lekker uit eten en aande waterpijpDordt heeft een goed Turks restaurant erbij
Dat is die bij Spuiboulevard toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.diwan-restaurant.nl/index.html
quote:Landysh is op zoek gegaan naar haar voorouders in Oost-Afrika
Jewaitzquote:
Niet haten mattie, je weet dat je me magquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:49 schreef Triggershot het volgende:
Joden hé, meesters in het verdraaien van de waarheid.
Even melden in het spam-topicquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:53 schreef yvonne het volgende:
http://www.diwan-restaurant.nl/index.html
Er zijn er wel meer die ik vergeten ben maar dit waren mensen waar ik wel informatie over had.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:58 schreef Landysh het volgende:
![]()
Zo ver ben ik nog niet. Ik hang nu nog rond in Siberië.
Eigenlijk had je Ayca moeten vervangen door Bilmiyorum en Burak.![]()
Neuh, dat was mijn groene ik.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:11 schreef Weissman het volgende:
Niet haten mattie, je weet dat je me mag
Ik hou je in de gatenquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:15 schreef Triggershot het volgende:
Nu doe ik liever dit met jou
[ afbeelding ]
Vrouwen die een topic levend houden, wie had dat 10 jaar geleden durven dromenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:34 schreef o.us het volgende:
Inderdaad. Zo ging het ook bij de Marokkanen SC.
Ik ben heul niet depri.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Aaaight![]()
HALLON !!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:04 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Ik ben kwart Turks...... Wie zijn er allemaal Turks hier? Heb geen zin om dit hele topic door te spitten.
Nee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:11 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Merhaba! Je quote me, ik ga ervan uit dat je Turks bent?
Een kloon, wat bedoel je? Wat is PH?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik ga ervan uit dat jij wel een kloon bent aangezien je PH
Ik een/tiendequote:Op donderdag 10 maart 2011 19:04 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Ik ben kwart Turks...... Wie zijn er allemaal Turks hier? Heb geen zin om dit hele topic door te spitten.
Wij allemaal natuurlijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:04 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Meen je dat echt serieus? -_- Kun je even hier op terugkomen pannenkoek:quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:19 schreef Weissman het volgende:
Ne mutlu Türk'üm diyene
Btw; hoe berekenen jullie hoeveelste deel Turks jullie zijn ? Hebben jullie allemaal een Turk-o-meter thuis ?![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:16 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Een kloon, wat bedoel je? Wat is PH?
Ik ben nieuw hier.
Ja, gewoon via Eneco.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:19 schreef Weissman het volgende:
Ne mutlu Türk'üm diyene
Btw; hoe berekenen jullie hoeveelste deel Turks jullie zijn ? Hebben jullie allemaal een Turk-o-meter thuis ?![]()
Hahaha.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:11 schreef Slayage het volgende:
een kloon is een account van iemand die al wat langer hier draait, die een nieuwe account aanmaakt en doet alsof ie nieuw is
Bepaalde mensen roepen bij het zien van een vrouw op het internet dat ze niet bestaan en het dus een man is die doet alsof hij een vrouw is. Daar doelt hij dus op.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:14 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Hahaha.
Ik ben echt nieuw hier. Je geloof me of geloof me niet. Jou de keus. Hoef mezelf niet te bewijzen. Wat een rare mensen op FOK zeg.
die kans zit er uiteraard altijd wel in jaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bepaalde mensen roepen bij het zien van een vrouw op het internet dat ze niet bestaan en het dus een man is die doet alsof hij een vrouw is. Daar doelt hij dus op.
En wat betekent PH?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bepaalde mensen roepen bij het zien van een vrouw op het internet dat ze niet bestaan en het dus een man is die doet alsof hij een vrouw is. Daar doelt hij dus op.
Heb je het tegen mij ?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:00 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Oke, bedankt.
@Weissman: je praat poep.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij ?![]()
You ain't shit, bitch !
Wat een kutmuziekquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:00 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Oke, bedankt.
@Weissman: je praat poep.
Ontopic: Paar Turkse liedjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |