Ik had ook zin in gourmettenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:00 schreef Koen66 het volgende:
Stu, ik heb ook 1 Strongbow in de koelkast
Swallow, come!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Pidgeotto, wing attack, NOOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
KOENquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:00 schreef Koen66 het volgende:
Stu, ik heb ook 1 Strongbow in de koelkast
Wat heb je gedaanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:01 schreef RockNijntje het volgende:
Ik moet minstens een kwartier opruimen voor ik mijn bed in kan
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Swallow, come!Staat in spoiler omdat niet waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Er liggen wat boeken en zo...quote:
Ohnoesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:03 schreef Stuart het volgende:
99 bottles of beer on the wall, 99 bottles of beer
Ga jij eens heel snel opruimenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er liggen wat boeken en zo...
Take one down, pass it around, Ninety-eight bottles of beer on the wallquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:03 schreef Stuart het volgende:
seriously ??quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:03 schreef Stuart het volgende:
Ik luister niet naar alcoholistenquote:
En ik deed nog wel zo mijn best deze keerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:03 schreef Koen66 het volgende:
Sorry Whiskie, negeerde je niet bewust![]()
neuh..quote:
Ik drink nooitquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik luister niet naar alcoholisten
Jullie hebben ook geen humor zegquote:
Hi Koen!quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En ik deed nog wel zo mijn best deze keer![]()
Je drinkt niet, je zuiptquote:
hmm.. wij (jij en ik) hebben een andere manier van SlowChatten..quote:
forse koelkastquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:06 schreef Stuart het volgende:
99 cans of beer in the fridge, 99 cans of beer
Help me er aan te herinneren dat ik nooit mijn echte naam noem..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wie zijn er allemaal daar Miranda?
Zuuper garpigquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:08 schreef Stuart het volgende:
Okay, ik ben gewoon te grappig voor jullie
heheheh.. dat doe je helemaal zelf hequote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Help me er aan te herinneren dat ik nooit mijn echte naam noem..
Die wil ik alleen terugzien in pm's of DM's en niet overla gewoon op het forum
Je was toch ah oppassen?? Moet je dan niet een beetje nuchter blijven??quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:07 schreef Stuart het volgende:
26 bottles of beer on the ground, 26 bottles of beer. You knock one down, it falls on the ground, 26 bottles of beer on the ground
Wat zeggen ze?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:10 schreef Koen66 het volgende:
damn ik moet niet lachen richting m'n computer, krijg ik klachten van hier
Pfff, ik hoef toch niet te rijdenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je was toch ah oppassen?? Moet je dan niet een beetje nuchter blijven??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |