Nee klopt. maar iedereen heeft wel wat. De een heeft een slechte rug de ander astma,..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, maar is gewoon NIET leuk..![]()
Je PI overtuigd mequote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik zou Gentle, of Gentleman zeggen, amateuristisch hoor, Gentle
Jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ohoh gaat t typen al lastig lees ik![]()
moet toch kunnen eenmalig hequote:
Ja, ik ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:58 schreef RockNijntje het volgende:
Stress afreageren op je kinderen: TEGEN
wie doet datquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:58 schreef RockNijntje het volgende:
Stress afreageren op je kinderen: TEGEN
Beetje weg kwijtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
moet toch kunnen eenmalig he
Ohja volgende maand ook weer
ik ook van mezelf hoorquote:
Pidgeotto, wing attack, NOOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:59 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ben een geboren winnaar, ik ben een geboren kampioen, geboren om het goed te toen, POKÉMON, YO-TO [ofzo] To catch them is my real test to train them is my goal!
Oid.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:59 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ben een geboren winnaar, ik ben een geboren kampioen, geboren om het goed te toen, POKÉMON, YO-TO [ofzo] To catch them is my real test to train them is my goal!
Oid.
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Pidgeotto, wing attack, NOOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |