Of Diegoquote:
Op een schooldag nog welquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Zodat het dubbel leuk was want laat op?
jij bent ook lief hoorquote:
En er is ook nog een KimLan tekenfilm figuur ofzo die chinees doetquote:
Nou enquote:
niet zo pedagogisch verantwoord hoor!quote:
Onverantwoord (meen ik serieus) om een kind van 6 dan om 11 uur 's avonds naar bed te sturenquote:
Tja, je leest het in de pers, daar wordt het meestal groot uitgemeten, maar bij iedere club zitten wel rotte appels tussen.Ook bij PSV. Ajax, Roda, RKCquote:
Ik ken Muzzie alleen van die reclame met die ouwe vrijsterquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:37 schreef Fha het volgende:
[..]
En er is ook nog een KimLan tekenfilm figuur ofzo die chinees doet
I Knowquote:
Waarom onverantwoord? Daar gaat een kind echt niet dood van hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Onverantwoord (meen ik serieus) om een kind van 6 dan om 11 uur 's avonds naar bed te sturen
geen idee wat god er mee te maken heeft, maar ...quote:
quote:
Wees blij!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:37 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik ken Muzzie alleen van die reclame met die ouwe vrijster![]()
Dora ken ik zowiezo niet
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja, je leest het in de pers, daar wordt het meestal groot uitgemeten, maar bij iedere club zitten wel rotte appels tussen.Ook bij PSV. Ajax, Roda, RKC
Nee niet die.quote:
Oja, werkend, en 1.84m, enzoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
geen idee wat god er mee te maken heeft, maar ...
je lijstje..
Het is gewoon slecht. Geen routine en een belachelijke tijd voor een kind van 6. Simpelquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Waarom onverantwoord? Daar gaat een kind echt niet dood van hoorEn ik mocht best naar bed, ik werd niet gedwongen ofzo
Maar ik kwam toch wel zelf weer uit bed want X-files
![]()
Mozzie!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:37 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik ken Muzzie alleen van die reclame met die ouwe vrijster![]()
Dora ken ik zowiezo niet
Elke woensdag is ook routine hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is gewoon slecht. Geen routine en een belachelijk tijd voor een kind van 6. Simpel
je e-penis??quote:
Auquote:
hoest met je facebook vriendjes??quote:
quote:
Moet ik nog naar kijken. Niet zo belangrijk want ik ken er van de 121 toch 118 IRL en die 3 fokkertjes dus niet. Maar de meeste zie ik gewoon wekelijksquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hoest met je facebook vriendjes??
ik ook nietquote:
Ik weet nog dat ik tijdens de finale een dvd van Green Day aan het kijken was...quote:
Hahahahaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik tijdens de finale een dvd van Green Day aan het kijken was...
Hey, das toevallig. Ik ook nietquote:
En tijdens de halve finale die van Musequote:
Ik ook nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |