M.u.v. triviant, goed lezen jijquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tegen mij was je al aan het indekken dat je slecht in bordspellen bent
Ik ken alleen Gelderlandquote:
Ik heb nog nooit opgepast, maar ik hoor wel altijd dat ik een hele goede vader wordt later.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hmm, hoe zijn jouw oppas-skills?
Dan weet je ook eens hoe het isquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, maar ze deed zich voor als lief en onschuldig
Ja ik moet er heen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zou iemand daar willen wonen
Maar ik woon in het beste deel van Gldquote:
Ah ok, dus dat durf je wel aanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
M.u.v. triviant, goed lezen jij
quote:
quote:
Nijmegen toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar ik woon in het beste deel van Gld
Ja.. daar woonde ikquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nijmegen toch?
Is hier maar een klein stukje vandaan
Heel Gelderland is vlakbij Nijmegen toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nijmegen toch?
Is hier maar een klein stukje vandaan
Dit dus.quote:
Duh. Want Nijmegenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heel Gelderland is vlakbij Nijmegen toch?
Ja opzich wel, maar ik zit met een beetje doorrijden er een kwartiertje vandaanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heel Gelderland is vlakbij Nijmegen toch?
In welk gat leef jij dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja opzich wel, maar ik zit met een beetje doorrijden er een kwartiertje vandaan
Ik ben er ook niet echt blij mee.quote:
Nijmegen is wel leuk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja.. daar woonde ik![]()
Ik mis het![]()
Het staat niet eens meer op mn id-kaart
alleen dat ik daar geboren ben
Mwah.. Nijmegen gaat wel.. Maar het zit in mn bloedquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nijmegen is wel leuk.
Leuke tijd gehad toen ik daar op school hoorde te zitten maar meer in de stad rondhing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |