quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat kan best maar je zit al dicht bij genoeg
Welk?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
In de buurt van Hoorn, in 1 van die kleine omliggende dorpjes.
Niemand wil meer triviant met me spelenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Neeeeeeej, daar heb ik mensen voor. Maar thuisfeestjes zijn ook leuk en dat kan best als hij slaapt. Ik heb Triviant.![]()
Same here. Maar ik heb Miss nu gestrikt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niemand wil meer triviant met me spelen
herkenbaarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niemand wil meer triviant met me spelen
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Same here. Maar ik heb Miss nu gestrikt.
Of ipv Triviant Monopoly doen, dan win jequote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Die durft het ook al niet aanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:07 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Of ipv Triviant Monopoly doen, dan win je
Nee en ik hoor net dat ik er niet welkom ben ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:08 schreef heloef het volgende:
Zeg komen jullie allemaal uit Noord-Holland?
Nee, maar ik heb wel een beetje aan mij gedacht voor ik de deur uitgingquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh zeg dat dan meteen, dat scheelt zó voor je knie...
Het zijn je eigen woorden hoorquote:
Beetje verspreid over nederland.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:08 schreef heloef het volgende:
Oh echt wel! Vooral met L-Equote:
wat is noord holland?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:08 schreef heloef het volgende:
Datquote:
Nou tegenover op van mijn nieuwe huis in Hoofddorp staat er een leuk huisje vrij daar ben je welkomquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee en ik hoor net dat ik er niet welkom ben ook
Ja, maar ze deed zich voor als lief en onschuldigquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het zijn je eigen woorden hoor
[..]
Beetje verspreid over nederland.
Een provincie.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou tegenover op van mijn nieuwe huis in Hoofddorp staat er een leuk huisje vrij daar ben je welkom
ze is zo geraffineerdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, maar ze deed zich voor als lief en onschuldig
Waarom zou iemand daar willen wonenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou tegenover op van mijn nieuwe huis in Hoofddorp staat er een leuk huisje vrij daar ben je welkom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |