Ik hars hem als tie slaaptquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat Laysa je niet dwingt om dat af te scheren
braafquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
oh god.. kijk ik naar de tv.. wie denk je dat ik in beeld zie?
Ja daarom werd het ook gepostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:07 schreef L-E het volgende:
Ik heb geen wijn. Ik heb geen cola. Ik heb geen mogelijkheid de deur uit te gaan. Mijn leven is voorbij.
Waarom? En hoe, moeten we geweld gebruiken?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:07 schreef PeuRac het volgende:
als iemand Evie nog ziet, laat dr mij of Yuki een pm sturen
]quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja daarom werd het ook gepost
Daar heb ik nú toch niets aan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Save yourself for me, I will have wine!
Ja het is echt triest he? Het is elke zaterdag hetzelfdequote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
]
Ja.. daar keek ik toch niet naar?![]()
er is geen kloot op de tv trouwens.. en alle films die ik op had genomen heb ik al verwijderd want al gezien..
life sucks
Aah troost je, zo zit ik nu ongeveer ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:07 schreef L-E het volgende:
Ik heb geen wijn. Ik heb geen cola. Ik heb geen mogelijkheid de deur uit te gaan. Mijn leven is voorbij.
Ik heb nog port, ik heb nog bier, ik heb nog cider, ik heb nog 4,5 fles cola, ik heb 2 pakken chocomel en 2 pakken fristi. Ik kom vanavond nog wel door. Alleen die sigarettenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:07 schreef L-E het volgende:
Nee, maar ik dacht dat het vooruitzicht je wellicht iets van hoop zou gevenquote:
Is echt een top tv avond.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het is echt triest he? Het is elke zaterdag hetzelfde
omdat dr telefoon kapot is en dat doet ze wel, geweld is niet noodzakelijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Waarom? En hoe, moeten we geweld gebruiken?
Ik bedoel.. Zaterdag? 'vroeger' kwamen toen de beste films en baalde je bijna dat je uit ging. Nu ga je niet meer uit, maar komen de beste films dan ook niet meerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het is echt triest he? Het is elke zaterdag hetzelfde
ze is telefonisch onbereikbaar?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:07 schreef PeuRac het volgende:
Waarom kan jij niet naar buiten?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah troost je, zo zit ik nu ongeveer ook
Ja precies!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik bedoel.. Zaterdag? 'vroeger' kwamen toen de beste films en baalde je bijna dat je uit ging. Nu ga je niet meer uit, maar komen de beste films dan ook niet meer
Ja, geen bereik bij dr thuis en dr telefoon is ook in verregaande staat van ontbindingquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ze is telefonisch onbereikbaar?
Krijg je dan geen hele nare stoppels?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:12 schreef Microtubuli het volgende:
Ik scheer mijn armen altijd, omdat ik armhaar vies vind.
Morgen om 16 uur is de C1000 open. Ik haal wel wijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, maar ik dacht dat het vooruitzicht je wellicht iets van hoop zou geven
Benzinepomp? Cafe op de hoek?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb nog port, ik heb nog bier, ik heb nog cider, ik heb nog 4,5 fles cola, ik heb 2 pakken chocomel en 2 pakken fristi. Ik kom vanavond nog wel door. Alleen die sigaretten
Dat vind ik raar. Kale armen, kom op, da's gewoon gek hoor..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:12 schreef Microtubuli het volgende:
Ik scheer mijn armen altijd, omdat ik armhaar vies vind.
Peu.....Evie was uit haar hum....quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:07 schreef PeuRac het volgende:
Ik vind dat we met zn allen bij Hilversum, of waar zitten die lui tegenwoordig, moeten gaan protesterenquote:
Zit vast op de bank, tot de film mag beginnenquote:
Benzinepomp moet ik zo ook naar toe, maar ik heb oorpijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Benzinepomp? Cafe op de hoek?
Ja maar dan wordt het weer tijd voor een scheerbeurt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Krijg je dan geen hele nare stoppels?
Is dat een uitnodiging?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Morgen om 16 uur is de C1000 open. Ik haal wel wijn.
Harsenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:14 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Ja maar dan wordt het weer tijd voor een scheerbeurt.
Ik heb al wijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Morgen om 16 uur is de C1000 open. Ik haal wel wijn.
Ja duhquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Peu.....Evie was uit haar hum....
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vind dat we met zn allen bij Hilversum, of waar zitten die lui tegenwoordig, moeten gaan protesteren
Waarom is dat gek? Ik vind behaarde armen eerder gek.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat vind ik raar. Kale armen, kom op, da's gewoon gek hoor..
Je bent man... toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:14 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Ik heb me nog nooit geërgerd aan behaarde mannen-armen...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:14 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Tuurlijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat zullen we een indruk maken!
Je moet het naakt doen, maakt veel meer indrukquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat zullen we een indruk maken!
niet bij mijquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet het naakt doen, maakt veel meer indruk
U begluurt me?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:15 schreef L-E het volgende:
MissB, die witte strapless jurk in je fobo: ik wil 'm, waar komtie vandaan?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja duhik ken dr maar een 'klein' beetje
Mijn vriendin anders wel, zij vond het vies als ik met ongeschoren armen door het huis banjerde.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb me nog nooit geërgerd aan behaarde mannen-armen...
Volgens mij valt dat echt reuze mee hoor, afgaande van wat ik aan foto's heb gezien van je.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:17 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Mijn vriendin anders wel, zij vond het vies als ik met ongeschoren armen door het huis banjerde.
Ja als je haren tot op de grond hangen is het wat anders.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:17 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Mijn vriendin anders wel, zij vond het vies als ik met ongeschoren armen door het huis banjerde.
nee. Dat kan gewoon echt niet. ik geef lichtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat echt reuze mee hoor, afgaande van wat ik aan foto's heb gezien van je.
Dan val je wel opquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee. Dat kan gewoon echt niet. ik geef licht
Oeh, ietsje hoger, de bovenarmquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:18 schreef L-E het volgende:
Het mooiste stukje van een mannenlichaam vind ik het bovenste deel van de onderarm, het deel waar het wat 'dikker' wordt, en dan met name tijdens autorijden als die spier daar een beetje aangespannen wordt.. potverdikkie..
Ik ben ook heel bleek. Dat is juist handig, kunnen we 's avonds gewoon door protesteren!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee. Dat kan gewoon echt niet. ik geef licht
Weet zij ook dat je door te scheren het juist erger etc. maaktquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:17 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja als je haren tot op de grond hangen is het wat anders.
quote:
En dan ging je nog je armen scheren ook? Haha, om mijn armen te scheren moet ik een Poolse tuinman inhuren!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:17 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Ik die lijnen bij gespierde mannen richting hun piemelquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:18 schreef L-E het volgende:
Het mooiste stukje van een mannenlichaam vind ik het bovenste deel van de onderarm, het deel waar het wat 'dikker' wordt, en dan met name tijdens autorijden als die spier daar een beetje aangespannen wordt.. potverdikkie..
Verdomd.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dan kunnen we niet gaan dansen! Want kleine mannen
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik die lijnen bij gespierde mannen richting hun piemel![]()
[ afbeelding ]
er zit een groot verschil tussen bleek, en mijquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben ook heel bleek. Dat is juist handig, kunnen we 's avonds gewoon door protesteren!
Gatverdamme.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar we moeten echt even een datum afspreken danquote:
In tegenstelling tot gewone bleek kom jij ook onder de rand?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
er zit een groot verschil tussen bleek, en mij
Nee, die lijnen. van de heupenquote:
quote:
Ja, enig idee hoe slecht ik afsteek bij zo'n gespierde buikquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dan kun je beter een klein buikje hebben
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hahaha, hij maakt zowaar een leuke grap!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In tegenstelling tot gewone bleek kom jij ook onder de rand?
Ik verwijder echt alle kalkaanslagquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In tegenstelling tot gewone bleek kom jij ook onder de rand?
Daar kun je weleens gelijk in hebben, want toen ik begon met scheren van m'n armen was het een beetje blond dons wat erop zat, maar als ik me nu 2 dagen niet scheer komen er alweer van die dikke bruine haren opzetten. Is dit nog terug te draaien of heb ik met dit scheergedrag m'n armen voorgoed verminkt?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Weet zij ook dat je door te scheren het juist erger etc. maakt
dan kan je beter epileren of elektrisch ontharen of laten laseren....
Geen idee, maar daar laten we het niet van af hangen natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar we moeten echt even een datum afspreken dan
Gaat jeook mee?
ik heb dat juist liever. Ik heb het neukkussentje alquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, enig idee hoe slecht ik afsteek bij zo'n gespierde buik
Wil je dat ik hier serieus op inga?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, enig idee hoe slecht ik afsteek bij zo'n gespierde buik
Blond dons is tochquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:22 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Daar kun je weleens gelijk in hebben, want toen ik begon met scheren van m'n armen was het een beetje blond dons wat erop zat, maar als ik me nu 2 dagen niet scheer komen er alweer van die dikke bruine haren opzetten. Is dit nog terug te draaien of heb ik met dit scheergedrag m'n armen voorgoed verminkt?
Harsenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:22 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Daar kun je weleens gelijk in hebben, want toen ik begon met scheren van m'n armen was het een beetje blond dons wat erop zat, maar als ik me nu 2 dagen niet scheer komen er alweer van die dikke bruine haren opzetten. Is dit nog terug te draaien of heb ik met dit scheergedrag m'n armen voorgoed verminkt?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:22 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Nee uiteraard niet! Maar hij mag van mij wel mee hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Geen idee, maar daar laten we het niet van af hangen natuurlijk.
ligt eraan.. als het meer dons is dan arm, ben ik het met haar eensquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Blond dons is tochWat een zeikwijf dan zeg!
Begrijp ik nu dat je liever hebt dat hij wél mee gaat?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee uiteraard niet! Maar hij mag van mij wel mee hoor.
Hoeft niet hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil je dat ik hier serieus op inga?
Maar ook zo gespierd? Vind het wel knap overigens, want vaak moet je er een hoop voor laten om het zo strak te krijgen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb dat juist liever. Ik heb het neukkussentje al
Uhm.... dat weet ik eigenlijk niet precies.....quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:22 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Begrijp ik nu dat je liever hebt dat hij wél mee gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |