quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:03 schreef chroestjov het volgende:
Nouja, hopelijk verliep de treinreis wel naar wens.
dan heb je iig wat om over te pratenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:05 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Misschien moet je je volgende date eerst nuecken en daarna pas gaan praten.
"Sorry uh, normaal in mijn topics op FOK! kom ik niet klaar als ik mijn onderbroek uittrek"?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:09 schreef ukga het volgende:
[..]
dan heb je iig wat om over te praten
Een vrouw hoeft ook niet per se `bloedmooi´ te zijn, maar deze was dat `toevallig´ wel.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:07 schreef tombolafan het volgende:
En misschien moet je niet perse op date willen met een bloedmooie vrouw maar met een vrouw die een gesprek gaande kan houden
Dat heb ik dus overwogen om van te voren `een beetje te zuipen´. Omdat het vrijwel altijd op deze manier gaat...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:08 schreef Eenskijken het volgende:
je had gewoon 2 biertjes moeten atten vantevoren, dan had ts nu misschien een vriendin.
Nou ja, ik als vrouw zeg: Nooit doenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat heb ik dus overwogen om van te voren `een beetje te zuipen´. Omdat het vrijwel altijd op deze manier gaat...
SMS'en vind ik maar gedoe.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:11 schreef tombolafan het volgende:
Oh en Socios, misschien voortaan eerst een beetje (veel) heen en weer mailen/msnnen/smsen, zodat je van te voren al weet of er een beetje een klik is
Dan heb je dus geleerd; aan alleen mooie vrouwen heb je niks, enkel aan de gene die neukenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:10 schreef Socios het volgende:
[..]
Een vrouw hoeft ook niet per se `bloedmooi´ te zijn, maar deze was dat `toevallig´ wel.
Heb er ook weer van afgezien, maar het is wel verleidelijk om een keer met een `air van hier tot Tokyo´ een date `aan te gaan´.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:11 schreef tombolafan het volgende:
Nou ja, ik als vrouw zeg: Nooit doen
Hoeveel contact heb je met deze vrouw gehad voordat jullie afspraken?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:12 schreef Socios het volgende:
[..]
SMS'en vind ik maar gedoe.MSN staat wel de hele dag aan (wanneer ik thuis ben).
Ik kan uit ervaring zeggen dat zoiets niet werkt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:11 schreef tombolafan het volgende:
Oh en Socios, misschien voortaan eerst een beetje (veel) heen en weer mailen/msnnen/smsen, zodat je van te voren al weet of er een beetje een klik is
Maar ja dan zit je weer met het probleem dat je eigenlijk elke keer wat moet drinken voor je met d'r afspreekt, omdat ze anders wellicht op je afknapt wanneer je je 'stillere' zelf bent.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat heb ik dus overwogen om van te voren `een beetje te zuipen´. Omdat het vrijwel altijd op deze manier gaat...
Misschien kan je tijdens het contact een klik voelen die er niet blijkt te zijn, maar ik bedoel meer andersom; als er geen klik is tijdens mailen dan lijkt het me niet waarschijnlijk dat die er IRL wel isquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:13 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik kan uit ervaring zeggen dat zoiets niet werkt.
En ik heb ervaring met het tegenovergesteldequote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:13 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik kan uit ervaring zeggen dat zoiets niet werkt.
tuurlijk niet. het is juist makkelijker als je wat losser kan praten als je elkaar niet kent. Want na deze avond zou ts haar interesses ook een beetje weten (en sowieso praat je makkelijker met iemand die je eerder gezien hebt) waardoor slechts de 1e keer aangeschoten gewoon een goede manier is om het ijs te breken. gewoon doen volgende keer ts.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar ja dan zit je weer met het probleem dat je eigenlijk elke keer wat moet drinken voor je met d'r afspreekt, omdat ze anders wellicht op je afknapt wanneer je je 'stillere' zelf bent.
Precies, ik houd haar (en mijzelf) dan alleen maar `voor de gek´. Lijkt mij niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:14 schreef kwiwi het volgende:
Maar ja dan zit je weer met het probleem dat je eigenlijk elke keer wat moet drinken voor je met d'r afspreekt, omdat ze anders wellicht op je afknapt wanneer je je 'stillere' zelf bent.
Okee, even concreet:quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:16 schreef Socios het volgende:
[..]
Precies, ik houd haar (en mijzelf) dan alleen maar `voor de gek´. Lijkt mij niet de bedoeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |