dat dusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:43 schreef Samzz het volgende:
Ik ben ook klein. Maar het mag, ik ben een vrouw
Zoveel scheelden we idd niet nee..quote:
Vanavond BBC1, MotD, heel veel goals.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had gewoon meer zin om lekker te hangen met wat bier, voetbal op, radio aan, gewoon effe lekker rustig.
Dat klopt!quote:
Zwanger.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:46 schreef L-E het volgende:
Wat is jullie excuus om deze zaterdagavond hier te hangen?
Je wou nog een keer ingemaakt wordenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
You sure were baby
En tja, mijn gezelschap ligt net in bed.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Wanneer gaan we dansen? Richt ik me op wijn ipv dat andere.
Live2, PSV - ADO.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vanavond BBC1, MotD, heel veel goals.
Ik heb 'grote' eisenquote:
Snel naar bed met dat krengquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je wou nog een keer ingemaakt worden
Karma, CL! Ik zeg het je!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:50 schreef CherryLips het volgende:
Waarom ben ik nou verstandig geweest en heb ik geen chocola gekocht?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:49 schreef Royco1 het volgende:
Oh er komt dadelijk een steven seagal film.
Top zaterdagavond dus
Ja die heb ik ook aan staanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:50 schreef Samzz het volgende:
Ik kijk.... Without a paddle?
Best een bagger film, eigenlijk. *drinken pakken gaat
Nah joh, niet nodig, gewoon de poezen op bed en filmpje aanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:49 schreef Memento-Mori het volgende:
ok ik voel; me n beetje lonely zal ik dan juist wel of niet die fles wijn opentrekken
Van wijn word ik trouwens ook aanhankelijk, dan weet je dat.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, dat heb je me beloofd he! Snel maar eens doen idd, lijkt me super!
Je zet jofo-oen gewoon bovenop zijn broer! Samen halen ze net de 2mquote:
Al weer? Dr is er net eentje afgelopen toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:49 schreef Royco1 het volgende:
Oh er komt dadelijk een steven seagal film.
Top zaterdagavond dus
*noteert*quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Van wijn word ik trouwens ook aanhankelijk, dan weet je dat.
* mental note to self: fill up L-E with winequote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Van wijn word ik trouwens ook aanhankelijk, dan weet je dat.
Ik stel daarnaast ook nog eisen aan het uiterlijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je zet jofo-oen gewoon bovenop zijn broer! Samen halen ze net de 2m
Jofo-oen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat lul je, je kent m'n broertje nieteensquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
BEN JE GEK!!!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:50 schreef CherryLips het volgende:
Waarom ben ik nou verstandig geweest en heb ik geen chocola gekocht?
Ik heb, op Machete na, nog nooit een film met Steven Seagal gezien.quote:
Als hij op bed lig, met mezelf monopoly spelen, eens zien wie er wintquote:
weet ik niet, dadelijk komt in ieder geval above the lawquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Al weer? Dr is er net eentje afgelopen toch?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* mental note to self: fill up L-E with wine
Ik verwacht eigenlijk wel alles bij haar...valt het meestal dus gewoon meequote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat kan bij haar prima, je krijgt toch een antwoord wat je totaal niet verwacht
Als je me dan naar beneden wilt praten, doe het dan wel correct.quote:
Net was The Siege op tv.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
weet ik niet, dadelijk komt in ieder geval above the law
Of je begint en dan halverwege doe je hem naar bed, merkt ie toch niet als 's ochtends alles anders staatquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als hij op bed lig, met mezelf monopoly spelen, eens zien wie er wint
Ook? Net als jij?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:52 schreef CherryLips het volgende:
Zelfs m'n hamster valt in slaap op de bank. Begin me bijna af te vragen of hij wel oke ishij is ook helemaal in wintervacht.
Morgen koopzondag, ren ik alsnog naar de winkelquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:52 schreef Tally het volgende:
[..]
BEN JE GEK!!!!
Lief en ik hebben net een doosje bonbons op
Een veilige denkwijze jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk wel alles bij haar...valt het meestal dus gewoon mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |