Al weer? Dr is er net eentje afgelopen toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:49 schreef Royco1 het volgende:
Oh er komt dadelijk een steven seagal film.
Top zaterdagavond dus
*noteert*quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Van wijn word ik trouwens ook aanhankelijk, dan weet je dat.
* mental note to self: fill up L-E with winequote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Van wijn word ik trouwens ook aanhankelijk, dan weet je dat.
Ik stel daarnaast ook nog eisen aan het uiterlijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je zet jofo-oen gewoon bovenop zijn broer! Samen halen ze net de 2m
Jofo-oen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat lul je, je kent m'n broertje nieteensquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
BEN JE GEK!!!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:50 schreef CherryLips het volgende:
Waarom ben ik nou verstandig geweest en heb ik geen chocola gekocht?
Ik heb, op Machete na, nog nooit een film met Steven Seagal gezien.quote:
Als hij op bed lig, met mezelf monopoly spelen, eens zien wie er wintquote:
weet ik niet, dadelijk komt in ieder geval above the lawquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Al weer? Dr is er net eentje afgelopen toch?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* mental note to self: fill up L-E with wine
Ik verwacht eigenlijk wel alles bij haar...valt het meestal dus gewoon meequote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat kan bij haar prima, je krijgt toch een antwoord wat je totaal niet verwacht
Als je me dan naar beneden wilt praten, doe het dan wel correct.quote:
Net was The Siege op tv.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
weet ik niet, dadelijk komt in ieder geval above the law
Of je begint en dan halverwege doe je hem naar bed, merkt ie toch niet als 's ochtends alles anders staatquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als hij op bed lig, met mezelf monopoly spelen, eens zien wie er wint
Ook? Net als jij?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:52 schreef CherryLips het volgende:
Zelfs m'n hamster valt in slaap op de bank. Begin me bijna af te vragen of hij wel oke ishij is ook helemaal in wintervacht.
Morgen koopzondag, ren ik alsnog naar de winkelquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:52 schreef Tally het volgende:
[..]
BEN JE GEK!!!!
Lief en ik hebben net een doosje bonbons op
Een veilige denkwijze jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk wel alles bij haar...valt het meestal dus gewoon mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |