Zo zag flap een 17.003 uitstekend pos en uitstekend vleugel vandaag van team veranderen voor maar 2.1. Het is dus helaas niet de tijd voor dat soort transvers....quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:23 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
M'n jeugdspeler/NT-potentieeltje voor 3,5 miljoen (vraagprijs) verkocht. Hij is absoluut meer waard, ik durf te zeggen binnen 3 seizoenen zelfs het dubbele mits goed getraind. Gezien de huidige markt echter niet ontevreden. Daarnaast deze week 56k (jeugdspeler doorverkocht) en 41k en 8k vorige clubgeld binnengeharkt. Nu nog steeds die oldbies van me even kwijtraken voordat ik naar SP switch
Ik ga duimen voor een goede training en veel doorverkoop!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:33 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hij wordt gevolgd voor het NT. Aan de andere kant is 'ie nu pas 19j54d, dus heeft nog pakweg 10 seizoenen training te gaan voor hij ooit geselecteerd zou (kunnen) worden
Nu gewoon hopen dat 'ie goed door getraind wordt en/of veel doorverkocht voor de commissie
Morgen kan alles anders zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:44 schreef Outpost76 het volgende:
Inm wel duidelijk dat ik weer op de plek sta waar ik hoor.
.
[ afbeelding ]
Klopt.quote:
Slaap lekkert!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:52 schreef IPeePie het volgende:
Maar goed, Barca is klaar, en ik ga slapen.
dat heb ik ook een paar weken gedaan, maar de aanbiedingen waren net zo waardeloosquote:Op zondag 6 februari 2011 09:38 schreef IPeePie het volgende:
Ik denk dat ik deze week maar niet op zondag bel, dat doet namelijk iedereen
16 jaar en 48 dagen blijkt hij. Dat scheelt, was al bang voor een 16.101 ofzoquote:Commentaar van de scout
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Krelis de Quant is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 16 jaar.
Zonder verdere training denk ik dat hij waardeloos zal blijven in Positiespel. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Misschien kan hij wel ietsquote:Hoor eens, Kelt Snouck is 15 jaar en 50 dagen oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' slecht op het gebied van Verdedigen! Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer waardeloos zijn. Ik zou zeggen dat het een matig allrounder is.
Ik ben geswitched naar de maandag en dat bevalt me prima.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat heb ik ook een paar weken gedaan, maar de aanbiedingen waren net zo waardeloos
nu heb ik zowaar wel wat aardigs
[..]
16 jaar en 48 dagen blijkt hij. Dat scheelt, was al bang voor een 16.101 ofzo
Hahahaha ja dat vraag ik me eigenlijk ook af. Mja ik was in coma gevallen op mn bank en mn kat maakte me wakker.quote:
Hoezo? Wil je ook die 15 jarige toppers die ik elke zondagochtend bel hebben?quote:Op zondag 6 februari 2011 10:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd. Het moet all1 wel vaker voor gaan komen.
ik train verdedigen iddquote:Op zondag 6 februari 2011 10:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben geswitched naar de maandag en dat bevalt me prima.
Train je ook verdedigen of is t opvulling?
quote:Op zondag 6 februari 2011 10:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hoezo? Wil je ook die 15 jarige toppers die ik elke zondagochtend bel hebben?
Ah dan is ie wel leuk idd. Nu hopen dat ie ook nog wat passen en \ of vleugelspel erbij heeft.quote:
Mijn jeugd is een chaos aan spelersquote:Op zondag 6 februari 2011 10:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah dan is ie wel leuk idd. Nu hopen dat ie ook nog wat passen en \ of vleugelspel erbij heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |