quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:30 schreef Drassss het volgende:
Goaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal
3-0 VVV
Ow kut daar loop ik dus ook achter.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het staat pas 2-0 sjaffieff de goal van mesje vieren over de rug van VVV
Zitten we in de finale dan????quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:35 schreef Drassss het volgende:
Verdomme Possie, wat voor sovjet streams heb jij
Nederland heeft net de WK-Finale verloren zeker?
Godverdomme, nu is de wedstrijd Brazilie - Ned niet meer spannend!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zitten we in de finale dan????![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:39 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Godverdomme, nu is de wedstrijd Brazilie - Ned niet meer spannend!
Edit: of maken jullie een grapje? Ned speelt matig en komt na 10 minuten al 1-0 achter door Robinho, dit maken ze toch nooit meer goed?
Ik heb sowieso zijn overgang naar Heerenveen nooit begrepen. Het ging toch goed bij Groningen? Heerenveen is ook geen enorme vooruitgang...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:43 schreef Outpost76 het volgende:
Jans baalt: "Tekenend dat we niet scoren"
Dost niet in de basis maar pas vanaf de 71e minuut de kans en helaas scored hij ook niet maar dan komt ie met dit daarna :
Jans: "Dost heeft indruk op mij gemaakt"
.
.Jans lijkt me miskoop van t seizoen te worden. Het is niet dat FC Groningen het zo goed deed door hem (blijkt uit de resultaten dit seizoen) maar door dat ze gewoon een goed team hebben.
Nee ok maar als jij iedere dag boerenkool met worst eet wil je ook wel eens wat anders.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:46 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik heb sowieso zijn overgang naar Heerenveen nooit begrepen. Het ging toch goed bij Groningen? Heerenveen is ook geen enorme vooruitgang...
Godver die wedstrijd is toch pas over een half jaar oid?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:45 schreef Drassss het volgende:
![]()
Nog even nog een keer genieten van PSV-Ado.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Godver heb die wedstrijd is toch pas over een half jaar oid?
Ja, maar nu eet hij zuurkool? Dat is ook niet alles.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee ok maar als jij iedere dag boerenkool met worst eet wil je ook wel eens wat anders.
.
Dat is nou eenmaal de luxe die trainers en spelers hebben tegenover de gewone burger.
Dooie.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:51 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, maar nu eet hij zuurkool? Dat is ook niet alles.
Lijkt wel een beetje op hattrickquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:57 schreef Outpost76 het volgende:
Goffer die Verhoek is ook een kanjer. Net speelt ie bij Ado een wedstrijd en zo meteen laten ze een samenvatting zien van zn debuut in Frankrijk.....
Ongelooflijk, dat dit kan in Hattrick.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:58 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op hattrick. Er was toch iemand die de hattrick masters gewonnen had met een speler die een half uurtje voor de wedstrijd gekocht was, en toen nog een wedstrijd voor zijn oude team aan het spelen was?
Dat meen je niet!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:58 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op hattrick. Er was toch iemand die de hattrick masters gewonnen had met een speler die een half uurtje voor de wedstrijd gekocht was, en toen nog een wedstrijd voor zijn oude team aan het spelen was?
quote:
Ik ben eigenlijk TheVulture in vermommingquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat meen je niet!![]()
.
Ben jij wel een newbee trouwens? Zo nu en dan weet je veel te veel voor een newbee.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:14 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk TheVulture in vermomming
Maar goed, heb een paar jaar geleden ook een maand ofzo hattrick gespeeld. Maar ik weet vooral al dat soort dingen omdat ik veel over hattrick lees
Zo zag flap een 17.003 uitstekend pos en uitstekend vleugel vandaag van team veranderen voor maar 2.1. Het is dus helaas niet de tijd voor dat soort transvers....quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:23 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
M'n jeugdspeler/NT-potentieeltje voor 3,5 miljoen (vraagprijs) verkocht. Hij is absoluut meer waard, ik durf te zeggen binnen 3 seizoenen zelfs het dubbele mits goed getraind. Gezien de huidige markt echter niet ontevreden. Daarnaast deze week 56k (jeugdspeler doorverkocht) en 41k en 8k vorige clubgeld binnengeharkt. Nu nog steeds die oldbies van me even kwijtraken voordat ik naar SP switch
Ik ga duimen voor een goede training en veel doorverkoop!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:33 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hij wordt gevolgd voor het NT. Aan de andere kant is 'ie nu pas 19j54d, dus heeft nog pakweg 10 seizoenen training te gaan voor hij ooit geselecteerd zou (kunnen) worden
Nu gewoon hopen dat 'ie goed door getraind wordt en/of veel doorverkocht voor de commissie
Morgen kan alles anders zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:44 schreef Outpost76 het volgende:
Inm wel duidelijk dat ik weer op de plek sta waar ik hoor.
.
[ afbeelding ]
Klopt.quote:
Slaap lekkert!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:52 schreef IPeePie het volgende:
Maar goed, Barca is klaar, en ik ga slapen.
dat heb ik ook een paar weken gedaan, maar de aanbiedingen waren net zo waardeloosquote:Op zondag 6 februari 2011 09:38 schreef IPeePie het volgende:
Ik denk dat ik deze week maar niet op zondag bel, dat doet namelijk iedereen
16 jaar en 48 dagen blijkt hij. Dat scheelt, was al bang voor een 16.101 ofzoquote:Commentaar van de scout
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Krelis de Quant is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 16 jaar.
Zonder verdere training denk ik dat hij waardeloos zal blijven in Positiespel. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Misschien kan hij wel ietsquote:Hoor eens, Kelt Snouck is 15 jaar en 50 dagen oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' slecht op het gebied van Verdedigen! Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer waardeloos zijn. Ik zou zeggen dat het een matig allrounder is.
Ik ben geswitched naar de maandag en dat bevalt me prima.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat heb ik ook een paar weken gedaan, maar de aanbiedingen waren net zo waardeloos
nu heb ik zowaar wel wat aardigs
[..]
16 jaar en 48 dagen blijkt hij. Dat scheelt, was al bang voor een 16.101 ofzo
Hahahaha ja dat vraag ik me eigenlijk ook af. Mja ik was in coma gevallen op mn bank en mn kat maakte me wakker.quote:
Hoezo? Wil je ook die 15 jarige toppers die ik elke zondagochtend bel hebben?quote:Op zondag 6 februari 2011 10:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd. Het moet all1 wel vaker voor gaan komen.
ik train verdedigen iddquote:Op zondag 6 februari 2011 10:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben geswitched naar de maandag en dat bevalt me prima.
Train je ook verdedigen of is t opvulling?
quote:Op zondag 6 februari 2011 10:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hoezo? Wil je ook die 15 jarige toppers die ik elke zondagochtend bel hebben?
Ah dan is ie wel leuk idd. Nu hopen dat ie ook nog wat passen en \ of vleugelspel erbij heeft.quote:
Mijn jeugd is een chaos aan spelersquote:Op zondag 6 februari 2011 10:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah dan is ie wel leuk idd. Nu hopen dat ie ook nog wat passen en \ of vleugelspel erbij heeft.
Gewoon spelers eruit tikken waar je geen drol aan hebtquote:Op zondag 6 februari 2011 10:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
Mijn jeugd is een chaos aan spelers
En veel zijn er al dik 17 plus, 2 zelfs 18+Ik probeer een beetje orde op zaken te stellen.
ach voor de fun zijn ze nog wel leuk, doe ik net alsof ik nog iets kan doen in de jeugdcompetitie (lekker in het midden hangenquote:Op zondag 6 februari 2011 10:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gewoon spelers eruit tikken waar je geen drol aan hebt
Ja ik hou ook gewoon een keeper aan tot zijn 19e puur om iets van verdediging te hebben hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 10:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
ach voor de fun zijn ze nog wel leuk, doe ik net alsof ik nog iets kan doen in de jeugdcompetitie (lekker in het midden hangen)
En ja, dat kicken ben ik aan het doen
quote:Op zondag 6 februari 2011 10:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar dat lukt dus nog niet.Maar er wordt aan gewerkt dus het komt goed.
Gewoon weer iedere week een speler scouten op verdedigen. Heb je dan genoeg trainies ga je kijken of je wat passen trainies kan vinden voor op het middenveld (evt was trainies die al zijn uit getraint qua verdedigen) (Dan kan je bv verdedigen en openingen maken trainen) De rest lekker in de aanval en goal gooien en daar laten staan tot ze 19 zijn en dan ontslaan.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
Mijn jeugd is een chaos aan spelers
En veel zijn er al dik 17 plus, 2 zelfs 18+Ik probeer een beetje orde op zaken te stellen.
Sporten is stap 2 en een uurtje is veul te veul op t moment.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:33 schreef Drassss het volgende:
Wat dan helpt is voorstellen dat je elke zondagochtend een uurtje gaat hardlopen.
je kunt ook willekeurige spelers scouten.. ik heb het idee dat je dan meer kans hebt op talentjes..quote:Op zondag 6 februari 2011 10:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gewoon weer iedere week een speler scouten op verdedigen. Heb je dan genoeg trainies ga je kijken of je wat passen trainies kan vinden voor op het middenveld (evt was trainies die al zijn uit getraint qua verdedigen) (Dan kan je bv verdedigen en openingen maken trainen) De rest lekker in de aanval en goal gooien en daar laten staan tot ze 19 zijn en dan ontslaan.
Ja maar dan krijg je straks een keeper, een middenvelder en een spits... Daar heb je toch niks aan als je verdedigen scout traint?quote:Op zondag 6 februari 2011 10:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je kunt ook willekeurige spelers scouten.. ik heb het idee dat je dan meer kans hebt op talentjes..
Bij mij wordt het een 5-0. Tegen een botjequote:Op zondag 6 februari 2011 10:42 schreef Drassss het volgende:
Hopelijk pak ik vanavond weer 3 puntenGaat een spannend potje worden.
Hier anders ook. Het is voor hem en mij er op of er onder. Hij staat sinds vorige week laatste en ik 7e. Als ik win en de nummer 6 verliest (Die kans is groot) dan stijg ik zowaar weer een plekkie.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:42 schreef Drassss het volgende:
Hopelijk pak ik vanavond weer 3 puntenGaat een spannend potje worden.
Het moet niet gekker wordenquote:Op zondag 6 februari 2011 10:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hier anders ook. Het is voor hem en mij er op of er onder. Hij staat sinds vorige week laatste en ik 7e. Als ik win en de nummer 6 verliest (Die kans is groot) dan stijg ik zowaar weer een plekkie.
quote:Op zondag 6 februari 2011 10:47 schreef BrandX het volgende:
tot vanavond, ik ga kindertjes op pony's jureren
Idd maar goed het winnen vanavond zal nog niet makkelijk worden....quote:Op zondag 6 februari 2011 10:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden
Ik zoek trouwens op 1x verdediger & 2x middenveld.. Ik krijg van alles en nog wat en dus ook gewoon spitsen maar ach... 15 jarige zijn 15 jarige en die train ik lekker. Je bent toch nooit weken hetzelfde aan het trainen dus lekker switchen is gewoon mogelijk.
quote:Op zondag 6 februari 2011 10:47 schreef BrandX het volgende:
tot vanavond, ik ga kindertjes op pony's jureren
Die zal je even moeten posten. Volgens de hattrick zoekmachine bestaat ie niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:48 schreef Drassss het volgende:
95011006 , lekkere naam voor een jeugdspeler
quote:Geen resultaten om te tonen
je moet ook het grootste talent trainen en niet een specifieke linie..quote:Op zondag 6 februari 2011 10:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg je straks een keeper, een middenvelder en een spits... Daar heb je toch niks aan als je verdedigen scout traint?
Dag Goethals De Mude De Nieuwlandquote:Op zondag 6 februari 2011 10:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die zal je even moeten posten. Volgens de hattrick zoekmachine bestaat ie niet.
[..]
Dat snap ik maar als ik hun potentie niet weet kan ik dat niet weten en zolang ik trainies krijg die trainbaar zijn op verdedigen en vervolgens ook verkoopbaar zijn ga ik niet switchen. Ik ben een tijd terug geswitched omdat ik 2x een goed keeper had maar dat was puur geluk dat ik daar achter kwam. Oh en 1x omdat ik Thijs naast zn redelijk verdedigen ook op redelijk positiespel wilde hebben. Verder switch ik bijna nooit en dat bevalt prima.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je moet ook het grootste talent trainen en niet een specifieke linie..
Het is ook een jeugdspeler he....dus die moet je tussen de jeugdspelers zoeken danquote:Op zondag 6 februari 2011 10:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die zal je even moeten posten. Volgens de hattrick zoekmachine bestaat ie niet.
[..]
quote:Geld voor voormalige speler
Je team heeft 173 ¤ gekregen, omdat je voormalige speler Klemens Prinzregent (278837203) onlangs is verkocht voor 69 000 ¤.
Ik kan zoeken op jeugd wedstrijden en jeugd competities maar niet op jeugd spelers....quote:Op zondag 6 februari 2011 11:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het is ook een jeugdspeler he....dus die moet je tussen de jeugdspelers zoeken dan
Ik welquote:Op zondag 6 februari 2011 11:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kan zoeken op jeugd wedstrijden en jeugd competities maar niet op jeugd spelers....
Ik heb een foxtrick optie links naast het aantal ingelogde mensen. "Bekijk op ID". Daarmee kan ik wel op jeugdspelers zoeken. Idd niet met de standaard HT-zoekmachinequote:Op zondag 6 februari 2011 11:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vage shit.
[ afbeelding ]
Wat doe ik nou weer verkeerd dan?
je hebt geen foxtrick? Dan kun je bovenin namelijk zoeken op id.. ook jeugdspelers..quote:Op zondag 6 februari 2011 11:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vage shit.
[ afbeelding ]
Wat doe ik nou weer verkeerd dan?
quote:Op zondag 6 februari 2011 11:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb een foxtrick optie links naast het aantal ingelogde mensen. "Bekijk op ID". Daarmee kan ik wel op jeugdspelers zoeken. Idd niet met de standaard HT-zoekmachine
Ah ja weet ik veul. Dat heb ik nog nooit gebruikt.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je hebt geen foxtrick? Dan kun je bovenin namelijk zoeken op id.. ook jeugdspelers..
Zo zijn wequote:Op zondag 6 februari 2011 11:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Ah ja weet ik veul. Dat heb ik nog nooit gebruikt.Thx iig. Zelfs vandaag nog wat geleerd!
Daar kijk ik idd ook naar uit ja. Ben vooral benieuwd naar Mr Miyagiquote:Op zondag 6 februari 2011 11:28 schreef Drassss het volgende:
Over een uurtje de degradatie topper Vitesse-FeyenoordHeb er zin in.
quote:Op zondag 6 februari 2011 11:28 schreef Drassss het volgende:
Over een uurtje de degradatie topper Vitesse-FeyenoordHeb er zin in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die dus!quote:Op zondag 6 februari 2011 11:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daar kijk ik idd ook naar uit ja. Ben vooral benieuwd naar Mr Miyagi
Zeker... alleen wordt er weer zoveel verwacht van hem dat ik vrees voor een "Simon effect"quote:Op zondag 6 februari 2011 11:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daar kijk ik idd ook naar uit ja. Ben vooral benieuwd naar Mr Miyagi
Als mn tante....quote:Op zondag 6 februari 2011 11:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zeker... alleen wordt er weer zoveel verwacht van hem dat ik vrees voor een "Simon effect"Als Vitesse zo aanvallend balt als vorige week verwacht ik echt een pak slaag voor Feyenoord...
True, PSV balde weer ouderwets als een stelletje oude wijven met 0,0 inspiratie ( behalve Zitzak die gevaarlijk was met corners/vrije trappen ).. Voor de rest is het eigenlijk een matig team aan het worden...quote:Op zondag 6 februari 2011 11:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als mn tante....
Gister hoopten we ook dat Ado zo zou spelen als tegen Heerenveen. Was helaas ook niet zo. Al was het resultaat prima.
Eerst moeten die maar eens zien te winnen van Utrech vanmiddag.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
True, PSV balde weer ouderwets als een stelletje oude wijven met 0,0 inspiratie ( behalve Zitzak die gevaarlijk was met corners/vrije trappen ).. Voor de rest is het eigenlijk een matig team aan het worden...
Twente fluitend kampioen op deze manier
Makkie nu Ruizzzzzzzzzzzzzzzzzzzz terug is.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Eerst moeten die maar eens zien te winnen van Utrech vanmiddag.
Ook hij kan een offday hebben maar we zullen t zien. Ik ben iig voor Utrech vanmiddag.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Makkie nu Ruizzzzzzzzzzzzzzzzzzzz terug is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |